کد خبر: ۷۰۱۶۵۲
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸

آزاده نامداری درگذشت/ خودکشی مجری سابق صداوسیما یا قتل؟

لحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد. حدود ۲۴ ساعت از مرگ وی می‌گذرد.تاکنون جزئیات بیشتری از دلیل فوت وی در دسترس نیست.
آزاده نامداری درگذشت/ خودکشی مجری سابق صداوسیما یا قتل؟
آفتاب‌‌نیوز :

لحظاتی پیش پیکر بی‌جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شده است.

پیکر وی جراحت نداشته است و نیروهای اورژانس پس از تماس اعضای خانواده نامداری در ساعت 18 و 30 دقیقه بر بالین وی حاضر می‌شوند.

خبرگزاری مهر در این خصوص نوشته است: خانمی که گویا مادر آزاده نامداری است با اورژانس تماس گرفته و اعلام کرده است که با کارت عابر بانک به زور در ورودی را باز کرده و وارد خانه شده و با پیکر بی‌جان دخترش مواجه شده است.

وی به پرسنل اورژانس گفته است که این پیکر متعلق به آزاده نامداری است.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور خبر درگذشت این مجری صدا و سیما را تایید کرد.

* حضور بازپرس در صحنه فوت نامداری

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران از حضور بازپرس در صحنه فوت نامداری خبر داد و به خبرگزاری فارس گفته است: کارشناس پزشکی قانونی در محل حادثه حاضر شده است و بررسی‌ها برای مشخص شدن علت فوت وی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اثری از جراحت و اصابت ضرب چاقو بر پیکر وی مشاهده نمی‌شود، افزود: اخبار منتشر شده در زمینه خودکشی نامداری تأیید نمی‌شود و علت مرگ پس از بررسی کارشناسی و کالبد شکافی مشخص خواهد شد.

* ۴۸ ساعت از فوت آزاده نامداری گذشته است

پیگیری خبرنگار از مأموران پلیس نیز حاکی از آن است که ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه امروز خبر فوت آزاده نامداری به ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب گزارش داده شد.

در حالی خبرگزاری مهر نوشته است که مادر خانم نامداری با کارت درب خانه را باز کرده است، خبرگزاری فارس نوشته: با حضور مأموران در محل مشخص شد که پدر و مادر آزاده نامداری وقتی با عدم پاسخگویی وی مواجه شدند با کلید خانه در را باز کرده و با پیکر بی جان وی در هال خانه مواجه شدند.

بررسی های اولیه نشان داده که ۴۸ ساعت از فوت آزاده نامداری گذشته و جسد وی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده است. گفته می‌شود همسر و فرزند آزاده نامداری در سفر به شمال حضور داشتند.

خبرگزاری برنا نیز درباره این حادثه نوشته است: مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به فوت آزاده نامداری گفت: ساعت ۱۸:۳۸ دقیقه مادر مجری سابق صدا و سیما با اورژانس تهران تماس گرفت.  مادر خانم نامداری دو روز از ایشان خبر نداشت و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه اش در غرب تهران مراجعه کرده است. مادر خانم نامداری پس از باز کردن درب خانه با جسد ایشان مواجه می شود. بر اساس بررسی انجام شدع مدت زیادی از فوت ایشان گذشته است. جسد این مجری سابق صدا و سیما در اختیار مراجع ذیصلاح برای بررسی بیشتر قرار گرفته است.

قاضی شهریاری: هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا قتل آزاده نامداری وجود ندارد

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا قتل مرحومه آزاده نامداری وجود ندارد.

قاضی محمد شهریاری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره علت فوت آزاده نامداری اظهار کرد: هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا دگرکشی مرحومه آزاده نامداری وجود ندارد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران افزود: هیچگونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم نامداری یافت نشده و علت فوت وی، منوط به آزمایشهای سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است که توسط پزشکی قانونی صورت می‌گیرد.

معاون دادستان تهران تصریح کرد: اینکه بگوییم فوت خانم نامداری به علت قتل یا جنایت بوده، منوط به بررسی آزمایشگاهی است.

تایید مرگ آزاده نامداری از سوی پلیس/ آغاز تحقیقات پلیسی

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، مرگ "آزاده نامداری"، از مجریان سابق صداوسیما را تایید کرد.

در پی کشف جسد آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون در آپارتمان محل سکونتش، مرکز اطلاع‌رسانی پلییس توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد: در ساعت ۱۹:۵۰ عصر امروز(شنبه، ۷ فروردین) در پی تماس تلفنی پدر مرحومه آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌بر فوت نامبرده در آپارتمانش در یکی از برج‌های شهرک غرب تهران، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند. بررسی‌های اولیه نشان داد که نامبرده ۴۸ ساعت قبل فوت کرده است.

بنابر اظهارات والدین "آزاده نامداری"، همسر و فرزند وی در شمال به سر می‌برند و نامبرده، تنها در آپارتمانش حضور داشته که به‌دلیل عدم تماس با والدینش، آنها نگران شده و با مراجعه به محل زندگی او، متوجه می‌شوند که وی فوت کرده است.

تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن علت فوت نامبرده، آغاز شده است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

توضیحات مدیر روابط عمومی معاونت سیما درباره فوت آزاده نامداری

مدیر روابط عمومی معاونت سیما - نیز این خبر را تایید کرد و گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده با سردار رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ، پیکر بی‌جان آزاده نامداری در منزل وی واقع در منطقه گلستان شهرک غرب پیدا شده است و هنوز علت دقیق مرگ وی مشخص نیست.

حمید خواجه‌نژاد، در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: یکی از اعضای خانواده نامداری پس از این‌که متوجه غیبت طولانی‌مدت او می‌شود، با پلیس تماس می‌گیرد و با مراجعه پلیس به منزل نامداری، پیکر بی‌جان او پیدا می‌شود. ضمن این‌که در بررسی‌های اولیه، آثاری از ضرب و جرح در بدن نامداری مشاهده نشده است.

آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون بود که در سال‌های اخیر فعالیتی نداشت. او متولد نهم آذر ۶۳ بود و امروز - هفتم فروردین ۱۴۰۰ - به‌طور ناگهانی پیکر بی‌جان وی در منزلش پیدا شده است.

این مجری و تهیه‌کننده تلویزیونی، با اجراء در برنامه «تازه‌ها» در «سیمای خانواده» به شهرت رسید.

هنوز علت مرگ این مجری سابق تلویزیون اعلام نشده است و بررسی‌های پلیس در این زمینه ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
10
14
چگونه افکار مردم را از فروش ایران به چین منحرف کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
دوست عزیز اشتباهی داری میزنی خبر یه چیز دیگه است ههههه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
نه قبول نیست تو خیلی زرنگی، تو احتمالا از همونایی هستی که هرجا دزدی میشه میگی کار آشناست :))))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
8
خدا رخمت کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
11
خدا رحمتش بکنه همسر و مادر 2 بچه بود ان شاءالله مردم حرمت این مرحومه را نگهدارند و بهتان به ایشان وارد نکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
0
2
چطور میدونید چه وقت مرده ولی نمیدومید چرا مرده؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
4
8
موضوع خوبی برای منحرف کردن افکار مردم از قرارداد ایران و چین هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
0
4
روحش شاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
1
5
رد پای..... گمنام......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
0
0
ایشان داروی ضد افسردگی مصرف میکرده و احتمالا بیش از حد استفاده کرده و باعث فوت ایشان شده است و صدا و سیما هم از این فرصت استفاده میکنند برای تبری خودشان و حتما شرمنده خواهند شد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین