کد خبر: ۷۰۱۷۱۸
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

وزیر کشور دستور شروع انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس را صادر کرد

وزیر کشور در ابلاغیه‌ای خطاب به فرمانداران ۶ حوزه انتخابیه "تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس"، "تفرش، آشتیان و فراهان"، "بهار و کبودرآهنگ"، "گچساران و باشت"، "آستانه اشرفیه" و " میانه"، دستور شروع انتخابات اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را صادر کرد.
وزیر کشور دستور شروع انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس را صادر کرد
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز هشتم فروردین ماه، در ابلاغیه ای به فرمانداران "تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس"، "تفرش، آشتیان و فراهان"، "بهار و کبودرآهنگ"، "گچساران و باشت"، "آستانه اشرفیه" و "میانه" در اجرای مواد ۴ قانون و ۹ آیین نامه اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی، دستور شروع انتخابات اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را صادر کرد.

در این ابلاغیه خطاب به فرمانداران "تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس"، "تفرش، آشتیان و فراهان" "بهار و کبودرآهنگ"، "گچساران و باشت"، "آستانه اشرفیه" و " میانه" آمده است، ضروری است نسبت به تشکیل هیات های اجرایی از روز یکشنبه مورخ ۸ فروردین ۱۴۰۰ به مدت شش روز و انجام سایر برنامه های انتخابات مذکور طبق برنامه زمان‌بندی ابلاغی و در مهلت های قانونی مقرر اقدام و وصول این بخش‌نامه را مطابق فرم شماره (۶) از طریق سامانه جامع انتخابات به ستاد انتخابات کشور اعلام کنند.

در ابلاغیه وزیر کشور همچنین اشاره شده است، با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی انتخابات مورد نظر ستاد ملی مدیریت کرونا و بر اساس توافق سه جانبه ستاد انتخابات کشور و هیات‌های مرکزی نظارت موضوع نامه شماره ۱۹۴۳۲۲ مورخ سوم اسفند ماه ۱۳۹۹ انتخاب معتمدین هیات‌های اجرایی مطابق با مفاد نامه شماره ۲۰۴۸۳۱ مورخ ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۹ انجام پذیرد.

براساس این گزارش، ثبت نام از داوطلبان انتخابات اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز یکشنبه ۸ فروردین۱۴۰۰ آغاز شد و تا ساعت ۱۸ روز شنبه چهاردهم فروردین به مدت یک هفته این نام‌نویسی ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین