کد خبر: ۷۰۱۷۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

واکنش شبنم مقدمی به درگذشت آزاده نامداری/ مبادا تمام کنید نفرت و لجن‌پراکنی را!

شبنم مقدمی در متن کوتاهی در واکنش به درگذشت آزاده نامداری درباره سقوط ارزش‌های اخلاقی و انسانی در جامعه هشدار داد.
واکنش شبنم مقدمی به درگذشت آزاده نامداری/ مبادا تمام کنید نفرت و لجن‌پراکنی را!
آفتاب‌‌نیوز :

شبنم مقدمی بازیگر سینما در پی درگذشت آزاده نامداری در اینستاگرام نوشت: «مبادا دهان ببندید!...مبادا دست بردارید از لیچار گفتن!...مبادا تمام کنید نفرت و لجن‌پراکنی را! حتی حالا که طعمه‌تان روی تخت ِ مرده شورخانه افتاده!

بگویید! باز بگویید کجا چه گفت؟ کجا چارقدش را باد برد؟ کدام مردی را دوست داشت؟ بگویید آدم فلان جناح بود. به او بگویید «دولبریتی»! زبان و قلم‌تان را بسپارید دست جریانات معلوم‌الحال و آبرویش را بی‌رحمانه کالبدشکافی کنید!

بنشینید جای خدا و اشتباهاتش را قضاوت و تنبیهش کنید! مبادا شرم‌تان بیاید؟! مبادا یادتان بیاید در بسیار بسیار موارد صدبار از او بدتر و غلط‌تر عمل کرده و می کنید!؟ مبادا لحظه‌ای ...تنها لحظه‌ای! به دخترک ِ مادرمرده‌اش رحم‌تان بیاید؟!

بیفتید به جان عزت و آبروی مرده و زنده‌ آدم‌های به هر دلیل صاحب‌نام. کم نگذاریدها! هرچه فحاش‌تر...هرچه وقیح‌تر، برنده‌تر!

راستی چه بر سرمان آمده؟! کی حال و روزمان این شد؟! کی سرتاپای‌مان شد کینه و نفرت ِ بی دلیل و بی ثمر!؟ کی شدیم قاضی‌القضات ؟! کی شدیم دانای کُل و معصوم و خطاگیر؟ به کدام اجازه؟

خدایا برس به فریادمان. شفای عاجل روح و روان و دل ودرون می‌خواهم از تو، به اصرار، حتی پیش از شفای جسم.»

مقدمی در بخش دیگری از این متن اعتراض‌آمیز نوشته است: «آن‌چه نوشتم نه به دفاع از ایشان و عملکرد و نوع و نحوه‌ زندگی و مرگشان، نه به نقدِ ایشان ( که هیچکدامش به هیچکدام ِ ما مربوط نبوده و نیست!) بلکه در سوگ و رثای سقوط ارزش های اخلاقی و انسانی در خود ماست.»

واکنش شبنم مقدمی به درگذشت آزاده نامداری/ مبادا تمام کنید نفرت و لجن‌پراکنی را!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
0
0
مخاطبان شما اهل خطبه و نصیحتن نه عمل،خودشان کامل کاملن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین