کد خبر: ۷۰۲۰۲۳
تعداد نظرات: ۲۰ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
ایران را برای دشمنان قتلگاه کرده‌ایم| برای غلبه بر دشمنان کاملا قدرتمند و آماده هستیم

سردار سلامی: به برجام نیازی نداریم/ دشمن در خواب هم به فکر جنگ با ایران نیست

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن در خواب هم به فکر جنگ با ایران نیست گفت: در عرصه نظامی کاملا قدرتمند و آماده هستیم .
سردار سلامی: به برجام نیازی نداریم/ دشمن در خواب هم به فکر جنگ با ایران نیست
آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز که غلبه بر دشمن کار سختی نیست و در عرصه نظامی ما برای غلبه بر دشمنان کاملا قدرتمند و آماده هستیم و ترکیب ایمان و قدرت سلاح از این ملت یک هویت شکست‌ناپذیر ساخته است.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در کنگره شهدای استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت دفاع مقدس و دوران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم و وطن اظهار داشت: این روز یکی از بزرگ‌ترین ایام‌الله است و از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه امروز در نقطه‌ای از زمین به نام یزد رویداد بزرگی در حال رخ دادن است، این رویداد بزرگ تجلیل از چهار هزار ستاره درخشانی است که بر آسمان افتخارات جهان اسلام و سرزمین ایران و سپهر افتخارات استان یزد تا ابد می درخشد افزود: هر قطعه ای از سرزمین ایران کانون جوشش فضیلت های خاص خود است و یزد هم از این قاعده مستثنی نیست؛ یزد سرزمین عالمان و فقیهان بزرگی است که همچون استوانه هایی مستحکم، ستون های فقاهت، اجتهاد و معرفت دینی اسلام و ایران را شکل می دهند.

یزدی‌ها بیرق "جهاد و استقامت" را از 10 فروردین 57 ‌بر دوش گرفته‌اند

سلامی با بیان ‌اینکه عالمانی نظیر حضرت آیت الله طباطبایی صاحب عروه الوثقی، حضرت آیت الله عبدالکریم حائری یزدی موسس حوزه علمیه به عنوان بزرگترین مرکز ترویج معارف اسلام و ابلاغ رسالات الهی، حضرت آیت الله شهید صدوقی آن عالم شهیدی که در محراب عبادت به فیض شهادت نائل آمد و همچون خورشیدی درخشان و جاودان برای همیشه نورافشان شد و تکیه گاه بزرگ انقلاب ما بود و بر اساس همان فرمایش گهر بار رهبر عزیزمان، خود یک رهبر بود، ادامه داد: حضرت آیت الله خاتمی که بعد از شهید صدوقی به امامت جمعه این مردم عزیز تکیه گاه و پناهگاه مردم بود و در تشکیل تیپ 18 الغدیر یزد نقش موثری داشت؛ همچنین حضرت آیت الله مصباح یزدی آن فیلسوف و علامه بزرگ که او هم در عالم اجتهاد، فقه و منطق و استحکام بخشی به تفکر و فلسفه اسلامی در عصر حاضر سرآمد و کم نظیر بود.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز هم باز این عالمان بزرگ همانند امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان حضرت آیت الله ناصری و سایر علمای بزرگ می درخشند و به این جهت یزد در واقع سرزمین فقاهت و دار فقه، عبادت و علم است.

سلامی گفت: یزد سرزمین هنر و معماری اسلامی و ایرانی است و می توان این شهر را دارالفنون هم نامید، یزد سرزمین جهاد، استقامت است که از 10 فروردین 57 شروع شد و بیرقی از انقلاب بزرگ بر دوش مردم این دیار قرار گرفت، تا به امروز برافراشته و در اهتزاز باقی مانده است.

وی افزود: سرزمین جهاد، تلاش، صنعت، نجابت، فضیلت، معنویت و اخلاق، جوشش عاطفه ها ست و این چهار هزار شهید کافی است که نشان دهنده روح فداکاری، وفاداری به اسلام، اهل بیت علیهم السلام، ولایت، ایران عزیز و استقلال عزیز و شرف و کرامت اسلام و ملت ایران باشد.

رزمندگان پر افتخار یزد بدون هیچ ترسی به صف دشمن می زدند

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: رزمندگان پر افتخار یزد چه پیش از تشکیل تیپ و چه پس از آن همه جا خط شکن بودند و بدون هیچ ترسی به صف دشمن می زدند و همیشه پیروزی از آن آنها بود و در عملیات های مختلف از جمله کربلای 4 و 5، والفجر هشت، خیبر و چندین عملیات بزرگ و کوچک دیگر آنها را در جبهه با نشاط می دیدیم.

وی افزود: زره رزمندگان یزد پشت نداشت و هرگز عقب نمی نشستند و با فرماندهان بزرگی همانند سردار شهید عاصی زاده، جعفر زاده، حاج اکبر آقابابایی، سعید قهاری، الله دادی، سردار زنده سردار میرحسینی، سردار فتوحی، فرهنگ دوست، ابراهیمی ، فیض و الی ماشالله بی انتها؛ این خطه سرزمین پرورش ستارگان بزرگ است.

سلامی گفت: یزد دیار سردار محمدعلی جعفری است که ما به عنوان عزیز ملت ایران می شناسیم، امیر فتحی و شهید دکتر رهنمون، همه این ها از بزرگان و عزیزان ملت هستند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، کوچکترین و کهنسال ترین شهید دفاع مقدس مربوط به این استان هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با طرح این سوال که آیا اینها کافی نیست که این سرزمین یک نقطه نورانی عالم هستی تلقی شود؟ گفت: من مفتخرم که امروز به پابوس پدران، مادران و همسران شهدا در یزد نائل شدم تا با افتخار اعلام کنم که خاک کف پای شما را به عنوان تبرک به چشمانم می کشم.

وی تصریح کرد: درود خداوند بر خانواده شهدا باد زیرا که صبر آنها بر از دست دادن زیباترین عنصر وجودی خود یعنی عضوی از خانواده بسیار بالاست و بالاتر از آن زیبایی وجود ندارد؛ خانه شهدا میقات و نقطه عروج شهدا به معراج ابدی است.

سلامی گفت: شهادت رسیدن به آرزو ولی از دست دادن عضوی از خانواده از دست دادن آرزوست پس او که آرزوی خود را برای رسیدن به خدا بدرقه می کند از کسی که شهید است ایثار برتری می کند و این صبر چند دهه واقعا زیباترین روح پرستش به درگاه الهی و زیباترین شکل بندگی و عبودیت خداوند است.

سرزمین ایران برای دشمنان قتلگاه متجاوزان است

وی با اشاره به اینکه خانواده های جانبازان درد را از آنها بر می دارند و با لبخند زندگی را با آرامش، معنویت، صمیمیت و مهربانی برای جانبازان شیرین می کنند گفت: درود خدا بر جانبازان عزیزی که در اینجا حضور دارند و نور چشمان ما و حجت های خدا برای ما هستند که باید همچنان راه را بی هراس ادامه دهیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: اگر شهیدان، جانبازان، رزمندگان و آزادگان ما نبودند قطعا اسلام و ایران با هم و آن انقلاب باشکوه که آمده بود و آمده است تا سیمای جهان بشریت را از اسارت و بردگی نجات دهد می شکست و دوباره اسلام از صحنه سیاسی، اجتماعی، ، فرهنگی، عبادی و معنوی جامعه و جهان جدا می شد و ایران مجددا تحت سلطه استکبار و استعمار قرار می گرفت و ملت ایران دوباره افسرده می شد.

سلامی تصریح کرد: آنها آمده بودند تا داستان اعمال سیطره خود بر سرنوشت این ملت همانند پیش از انقلاب را تکرار کنند، آن زمانی که اسلام و ایران را تحت تسلط استعمار ظالمانه خود دفن کرده بودند و امام با انقلاب نبوی خود محشری به پا کرد و مجد و عظمت اسلام را احیا و پرچم جهاد را به دست مسلمانان داد و با زنده کردن روح شهادت در جامعه، مردم را برای به دست آوردن شکوه از دست داده خود فراخواند و با شکست بت‌ها تبر را بر گردن بت بزرگ آمریکا انداخت.

ایران اسلامی با تدابیر رهبری به حاکمیت، استقلال، آزادی، پیشرفت، درخشش و کمال رسید

وی تصریح کرد: پس از آن مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خمینی(ره) آن بیرق برافراشته را بر دوش گرفت و سفینه نجات امت اسلامی را از میان امواج پرخروش فتنه‌های عالم به ساحل نجات و هدایت پیش برد و اسلام و ایران اینگونه که می بینید به حاکمیت، استقلال، آزادی، پیشرفت، درخشش و کمال رسید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: سرزمین ایران را شهدا نشان دادند و برای ملت ایران سرزمین حیات، بقا، سرافرازی، عزت، اقتدار و آزدگی است ولی شهدا نشان دادند که سرزمین ایران برای دشمنان قتلگاه متجاوزان است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری شهدا را مظاهر قدرت دانستند گفت: مگر می شود با وجود چهار هزار شهید در یک استان مردم اجازه دهند دستاوردهای این خون های ریخته شده به دست دشمن بیفتد؟

فرمانده کل سپاه افزود: شهادت مظهر قدرت، حرکت ، جوشش و جهاد است و امروز به فضل الهی ملت ایران به دلیل تعقیب کردن فرهنگ جهاد و شهادت سرافراز، سربلند، رفیع و صاحب منزلت است.

سلامی گفت: امروز که در روزهای نخستین ورود به سال یک هزار و 400 هجری شمسی و قرن پانزدهم هستیم، چهره ایران را بنگرید و ببینید که سالهای قبل دشمنان ما بر اساس محاسبات مادی خود طراحی‌های استراتژیک خطرناکی برای ملت عزیز ایران تدارک دیدند و تمام قدرت خود را برای شکست دادن این انقلاب و این ملت بسیج کردند و از همه جهات به جنگ با این ملت آمدند.

جنگ نظامی از مخیله دشمن خارج شد

وی گفت: جنگ نظامی را تجربه کردند و دیدند این سرزمین حتی در ابتدای جنگ هم بر دشمنان بزرگ چیره می‌شود؛ به همین دلیل جنگ نظامی از مخیله دشمن خارج شد و حتی دشمن می‌داند که در خواب هم با جنگ نظامی بر مردم ایران پیروز نمی‌شود.

سلامی تصریح کرد: امروز که غلبه بر دشمن کار سختی نیست و در عرصه نظامی ما برای غلبه بر دشمنان کاملا قدرتمند و آماده هستیم و ترکیب ایمان و قدرت سلاح از این ملت یک هویت شکست‌ناپذیر ساخته است؛ بنابراین این که رهبر عزیزمان فرمودند جنگ نمی‌شود مذاکره هم نمی‌شود، بر اساس نگرشی ژرف و عمیق به قدرتی بود که او خود معماری کرده و ساخته و اعماق وجود دشمن و دوست را می‌شناسد. این از یک حقیقت و یک حکمت الهام یافته از وحی و سنت های الهی و نگاهی واقع بینانه به موازنه قدرت سرچشمه می‌گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمن با تمام قد و با تمام رسانه‌های خود به جنگ روانی علیه ملت ایران روی آورد اما قلب‌ها آنقدر مستحکم بوده و هست که به عنوان خادم سپاه ملت می‌گویم آنچه که ملت ایران از استحکام قلب‌ها، ایمان، نجابت، صبر، ایستادگی و مقاومت را نشان داد و شاید دیگر نتوان در تاریخ هیچ ملتی دید و قطعا این یک معجزه بوده است.

ایرانی‌ها هرگز شکست نمی‌خورند بلکه در تعقیب آرمان‌هایش همواره پیروز است‌

سلامی گفت: ملت ایران در حالی که در مقابل دشمن ایستاده بود و فراخوان مقاومت می‌داد و امواج مردم به صورت دسته دسته و گروه گروه به صحنه مقاومت می‌آمدند و می‌ایستادند، حرکت هم می‌کردند و علاوه بر ایستادگی، کشور را هم به سمت قدرت و پیشرفت می‌بردند به گونه‌ای که ما همواره در حال افتتاح پروژه های خاتمه یافته یا کلنگ‌زنی پروژه های جدید هستیم.

وی تصریح کرد: این کشور سرشار از سرمایه‌های مادی و معنوی است و کشوری که آرمانی بزرگ و رهبری بزرگ دارد هرگز شکست نمی خورد بلکه در تعقیب آرمان‌هایش همواره پیروز است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه این ایستادگی نتیجه داد گفت: دشمن می‌خواست مردم ما فقیر، گرسنه و افسرده بمانند تا تسلیم شوند و این آرزوی حقیقی دشمن برای ملت ایران است.

سلامی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب باطل السحر همه این فتنه‌ها بودند و با پایمردی ملت ایران که در صحنه ایستادند امروز در جایگاهی ایستاده‌ایم که هم دشمنان و هم دوستان می‌دانند که اگر دشمن تحریم‌ها را بردارد ما پیروز هستیم و اگر برندارد باز هم ما پیروز هستیم.

دشمن به خوبی می‌داند که هرچه فشار بیشتر شود، تاثیر آن هر روز کمتر می‌شود

وی گفت: انقلاب، ملت و رهبر ما کار را برای دشمن به جایی رساندند که سرنوشت این ملت کاملا مستقل از اراده و تاثیر دشمن شده و دشمن به خوبی می‌داند که هرچه فشار بیشتر شود، تاثیر آن هر روز کمتر می شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: تحریم وجود دارد ولی اثرات آن با سرعت در حال کم شدن است و اگر تحریم را بردارند ما یک ظلم دشمن را برطرف کردیم که برایمان خوب است اما اگر برندارند ما کشور را می‌سازیم و به خودکفایی مطلق می‌رسیم، استقلالمان را کامل می‌کنیم و نقشه عزتمان را کمال بخشیده و با برافراشته نگاه داشتن پرچممان ملتی مستقل از اراده هر ملت دیگری می‌شویم و یک ملت قدرتمند می‌شویم. ما به تحریم بی‌اعتنا هستیم و به برجام هم نیازی نداریم و ما راه را با اقتدار به پیش می‌بریم تا هر روز کشور را قدرتمندتر از قبل کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
22
جنگ اقتصادی خیلی وقته شروع شده و کاری بوده کمر مردم در حال شکستنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
3
3
خاتمی بزرگ رئیس جمهور بزرگ ایران یادت رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
2
12
بالاخره ما نفهمیدیم ایشون یک سیاستمداره یا نظامی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
2
13
معلومه تحریم برای شماها مهم نیست جوانی ما دربدبختی واسترس وفشارهای وحشتناک تمام شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
2
12
اقا شما برای چه اینقدر در امور سیاسی اظهار نظر میکنید ؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
2
9
سردار چرا همه اش تو فکرتون جنگ نظامی هست
کی خواسته جنگ نظامی کنه ؟
دزفولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
2
10
من از بیگانگان .....
محسن شکری
|
Japan
|
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
2
10
استاد عزیز آیا تا بحال فکر کردید که با این طرز فکر کردن باعث شدید که اکثر هموطنان شما و من امیدی به زندگی کردن ندارن آیا تا بحال رفتید در دل جامعه ایرانی که ببینید مردم خواستشون چیه آیا شده تا بحال پای درددل جوونای ایرانی بشینی و ببینی که اکثرشون دچار افسردگی شدن
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
2
10
به برجام نیازی نداریم کلآ ما به روابط با جهان و قوانین جهانی نیاز نداریم ، اینکه مردم با قطع رابطه با دنیا دچار مشکل می شوند مشکل ما نیست ما که وضعمان خوب است
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
2
10
البته شما هیچ مشکلی نداری
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
9
به تحریم ها بی اعتناییم ولی بردارند برایمان خوب است!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
2
10
مشخصه که رئیس جمهور در کشور کاره ای نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
2
10
ایشان یا اصلا از اوضاع خبر ندارد
و یا اصلا برایش مهم نیست که اکثریت بالای ۸۰ درصد مردم در چه وضعیتی هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
2
10
درسته برای شما بود و نبود تحریم فرقی نداره، ولی برای مردم دلار 25 تومن و تورم کمر شکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
2
7
خوب جناب سردار یک فکری به حال وروز مردم بکنید یا شما هم مثل اکثریت ملت زندگی کنید ..؟اونوقت بی خیال تحریم ،،!...؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
2
9
آیا شماها در تحریم همچون مردم مملکت آسیب دیدید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
8
سردارتویک کارگر نیستی که ببینی چه می کشیم ساده ترین نیروی توعلاوه برحمایت های فروشگاه اتکا تقریبا ۳برابر ما کارگرا حقوق دریافتی دارد.(نمی پرسی که ببینی چه می کشیم)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
1
12
به برجام احتیاج نداریم، ولی توافق با چین رو بهش نیاز داریم، هیچ کس هم در موردش حرف نزنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
10
انها به تحریم ها به هر انچه خواستند رسیدند و ملت ایران شدن فقیر
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
0
12
به چین کمونیست احتیاج داریم؟!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین