کد خبر: ۷۰۲۰۲۶
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
سخنگوی ناجا:

اولویت اول ناجا در سال ۱۴۰۰ مشخص شد

سخنگوی ناجا از تهیه و تدوین ۱۶ اولویت کاری برای ناجا در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت : اولویت اول ناجا «هوشمندسازی پلیس» است تا بتوانیم با استفاده از فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی ماموریت‌های خود را به نحو احسن انجام دهیم.
اولویت اول ناجا در سال ۱۴۰۰ مشخص شد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار «مهدی حاجیان» روز سه‌شنبه در ستاد انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های ناجا برای تحقق شعار سال و ایجاد رونق اقتصادی، افزود: ناجا در سال جدید برای تحقق شعار سال کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی مختلفی را تشکیل می‌دهد تا با ایجاد یک بستر و فضای امن توسعه اقتصادی را ایجاد کند.

وی از مبارزه جدی با قاچاق کالا در سال جدید خبر داد و گفت: علاوه بر مبارزه جدی با قاچاق کالا، ناجا سعی می‌کند تمام موانع تولید را برای سرمایه‌گذاران بردارد و با پشتیبانی‌ها خود منجر به توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شود.

سخنگوی ناجا با اشاره به تغییر ساعات محدودیت تردد شبانه، هدف پلیس را حفظ امنیت و سلامت دانست و تصریح کرد: ساعات تردد شبانه به ۲۲ تا ۳ بامداد تغییر کرد و به همه مسافران توصیه می‌شود ظرف ۷۲ ساعت شهرهای نارنجی و قرمز کرونایی را ترک کنند در غیر این صورت پلیس مجبور به اعمال قانون می‌شود.

سردار حاجیان همچنین با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۸۴ میلیون تردد در کشور ثبت شد، گفت: این عدد افزایش ۸۹ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: افزایش میزان ترددها، افزایش در تصادفات جانی، جرحی و خساراتی را در پی دارد به طوریکه تصادفات منجر به فوت ۱۹ درصد و تصادفات خسارتی ۸۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سردار حاجیان در پایان صحبت‌های خود ضمن تشکر و قدردانی از همکاران خود در استان کرمانشاه، شاخص‌های تاثیرگذار ناجا و فاکتورهای انتظام‌بخشی در این استان را مطلوب ارزیابی کرد.

سردار حاجیان؛ سخنگوی ناجا روز سه‌شنبه برای بازدید از مجموعه انتظامی استان کرمانشاه به این استان سفر کرده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین