کد خبر: ۷۰۲۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

شفر: هنوز وضعیت بازیکنانم در استقلال را پیگیری می‌کنم

وینفرد شفر به عنوان سرمربی سابق استقلال می‌گوید هنوز درباره وضعیت بازیکنانش در این تیم کنجکاو است.
شفر: هنوز وضعیت بازیکنانم در استقلال را پیگیری می‌کنم
آفتاب‌‌نیوز :

وینفرد شفر که پس از پایان همکاری با استقلال تهران فعالیتی را دنبال نمی‌کرد در سال گذشته با قبول پیشنهاد تیم الخور قطر به قاره آسیا بازگشت و سرمربیگری این تیم را پذیرفت. وینفرد شفرد در مصاحبه نوروزی می‌گوید هنوز پیگیر وضعیت شاگردانش سابقش در جمع آبی پوشان است.

سال گذشته برای شما چطور بود؟

در سراسر دنیا همه ما احساس مشابهی در این سالی که گذشت داشتیم، یادمان می‌آید که چه اندازه گاهی اوقات زندگی و مسیری که ما در زندگی داریم می‌تواند سخت‌تر از چیزی باشد که فکرش را می‌کنیم. خیلی چیزهای زیادی یاد گرفتیم از جمله اینکه در چنین شرایطی باید اتحاد و همکاری خودمان را به عنوان یک نکته کلیدی حفظ کنیم و می‌توانم بگویم در نهایت یک سال پر از مشکل برای تمام مردم دنیا بود اما خوشبختانه یک مقدار باعث همکاری بیشتر در زمینه های مختلف بین تمام مردم دنیا شد.

وضعیت شما در الخور چطور است؟

از من درخواست کردند که بیایم و الخور کمک کنم آن هم در لحظات و شرایطی که خیلی برای این تیم بد بود و شرایط دشواری داشتند. ما سعی کردیم تغییرات بسیار خوب و مهمی را در تیم درست کنیم و تک تک بازیکنان تیم این را اجرا کنند که خیلی بازخوردهای مثبتی هم از رسانه‌ها در کشور قطر به دلیل کارهایی که انجام دادیم دریافت کردیم. یک مقداری بدشانس هم بودیم که بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم و یکی از بازیکنان حرفه‌ای ما دو بازی به دلیل فضای مجازی از همراهی تیم محروم شد اما در کل نهایت سعی و تلاش را می‌کنیم که بهترین اتفاقات برای الخور بیفتد و بهترین نتایج را بگیریم.

وضعیت استقلال را دنبال می‌کنید؟

بله، من خیلی دوستان خیلی زیادی در سراسر دنیا دارم که طرفدار استقلال هستند و در کشورهای مختلف پیگیر و دنبال کننده اتفاقات استقلال هستند. من هم هنوز درباره وضعیت بازیکنان خودم که با آنها همکاری کردم پیگیری می‌کنم و در مورد فعالیت آنها کنجکاو هستم. طرفداران استقلال همیشه اتفاقات این تیم را با من در جریان می‌گذارند.

شما تا چه زمانی در نظر دارید که سرمربی باشید؟

من برای خودم هیچ خط پایانی را در نظر ندارم و فعلا احساس خیلی خوبی دارم و از کار کردن لذت می‌برم. به همین دلیل است که خودم به عنوان مربی به کارم ادامه می‌دهم.

احتمال دارد وینفرد شفر یکبار دیگر سرمربی استقلال شود؟

من اگر چنین اتفاقی بیفتد خیلی احساس خوبی پیدا می‌کنم ولی فقط در شرایط خیلی خیلی خوب چنین کاری را انجام خواهم داد، همانطور که شما قطعا می‌توانید تصور کنید، در گذشته که در استقلال بودم چیزهای زیادی یاد گرفتم و اگر قرار به بازگشت باشد من باید خیلی درخصوص شرایط مدیریتی باشگاه اطلاعات خوبی داشته باشم. من به صد در صد اعتماد در مدیریت احتیاج دارم و ببینم که درخواست‌های اولیه برای اداره یک تیم حرفه‌ای و پرطرفدار مثل استقلال تامین شده است یا خیر. امکانات باید همواره فراهم باشد تا دغدغه‌ای از این بابت نباشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین