کد خبر: ۷۰۲۳۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

درخواست وزارت بهداشت؛ سیزده‌بدر در خانه بمانید/ اوج‌گیری خیز چهارم کرونا قطعی است

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به نقش دورهمی‌ها در انتقال ویروس کرونا، گفت: درخواست ما از مردم این است که برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان در روز طبیعت مانند سال قبل در خانه بمانند و از هرگونه برگزاری مهمانی و اقدام به حضور در تفرجگاه‌ها خودداری کنند.
درخواست وزارت بهداشت؛ سیزده‌بدر در خانه بمانید/ اوج‌گیری خیز چهارم کرونا قطعی است
آفتاب‌‌نیوز :

سیما سادات لاری، گفت: بر اساس رسم دیرینه و کهن ایران زمین ۱۳ فروردین و روز طبیعت با سنت طبیعت گردی ما ایرانیان پیوند خورده است؛ اما با توجه به شرایط خاص حاکم در کشور و خطر جدی تجمعات در انتقال ویروس کووید۱۹ درخواست ما از مردم این است که برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان در روز طبیعت مانند سال قبل در خانه بمانند و از هرگونه برگزاری مهمانی و اقدام به حضور در تفرجگاه‌ها خودداری کنند.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا هرگونه تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز شهرها در روز طبیعت ممنوع است.

پیامک وزارت بهداشت به مردم

وزارت بهداشت نیز در پیامکی به مردم اعلام کرد: هم‌وطن عزیز با آرزوی تندرستی و شادکامی؛ متاسفانه اوج گیری خیز چهارم کرونا در سراسر کشور قطعی است. تعداد مبتلایان در اکثر نقاط کشور با سرعت در حال افزایش است.

برای حفظ سلامت و جان خود و خانواده، لطفا به سیزده بدر نروید، خارج از منزل حتما ماسک بزنید، از حضور در دورهمی‌های خانوادگی، مراسم عروسی و سوگواری و‌ محیط‌های پر جمعیت پرهیز کنید.

پیامک هشدار وزارت بهداشت در حالی ارسال می‌شود که در طول ایام تعطیلات اکثر راه‌ها و جاده‌ها باز بوده و بسیاری از مردم به شهرها و مکان‌های تفریحی مختلف سفر کردند.

به نوشته تسنیم؛ قطعی بودن اوج‌گیری خیز چهارم کرونا نیز که در این پیامک به آن اشاره شده، بارها توسط کارشناسان و اهالی رسانه به ستاد ملی مقابله با کرونا گوشزد شد اما گویا این ستاد برنامه دیگری دارد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
0
0
کسی این دروغها راباورنمیکند
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
0
0
واکسن بخرید
حسین
|
United States of America
|
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
0
پیام مردم ایران به مسئولین : وظیفه شما تامین واکسن هست پس کوتاهی نکرده و ننه من غریبم بازی در نیارید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین