کد خبر: ۷۰۲۳۹۴
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

حضور رایولا و پدر هالند در بارسلونا برای ملاقات با لاپورتا

مدیر برنامه‌های مهاجم نروژی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در شهر بارسلونا رویت شده است.
حضور رایولا و پدر هالند در بارسلونا برای ملاقات با لاپورتا
آفتاب‌‌نیوز :

سایت نشریه اسپانیایی «اسپورت» با انتشار فیلمی از حضور مینو رایولا و پدر ارلینگ هالند در شهر بارسلونا خبر داد. در فیلم منتشرشده، دستیار خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با حضور در فرودگاه به استقبال رایولا و پدر مهاجم نروژی دورتموند رفته است و در نهایت آنها را سوار بر خودروی خود می‌کند و محل را ترک می‌کنند. «اسپورت» مدعی شد در حال حاضر ملاقات بین نمایندگان باشگاه بارسلونا با رایولا و پدر ارلینگ در جریان است.

طبق این گزارش، هالند 20 ساله یکی از اهداف اصلی سران باشگاه بارسلونا برای تقویت تیم تحت هدایت رونالد کومان به شمار می‌رود، این در حالی است که باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی نیز نسبت به جذب او علاقه‌مند هستند. رابطه خوب لاپورتا با رایولا اما بارسلونا را در راه به خدمت گرفتن این مهاجم آینده‌دار در موقعیت بهتری نسبت به سایر رقبا قرار می‌دهد، حتی اگر این باشگاه مشکل مالی داشته باشد.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی نیز خبر داد، رایولا پس از ملاقاتی که هفته گذشته با مدیران باشگاه بوروسیا دورتموند بر سر آینده حرفه‌ای هالند داشت، امروز به همراه پدر این بازیکن وارد شهر بارسلونا شد. طبق ادعای این خبرنگار، رقابت بر سر جذب این بازیکن بین باشگاه‌ها از جمله بارسلونا همچنان در جریان است.

اخیراً شبکه تلویزیونی «ESPN» به نقل از منابع آگاه گزارش کرده بود، باشگاه بوروسیا دورتموند روی هالند 20 ساله قیمتی 180 میلیون یورویی گذاشته و تنها در صورتی حاضر است در تابستان آینده این بازیکن را به فروش برساند که باشگاهی حاضر شود مبلغ مدنظرشان را بپردازد.

این مهاجم نروژی که ارزش کنونی‌اش در بازار نقل‌وانتقالات 110 میلیون یوروست و تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد، تاکنون در 49 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 49 گل زده را هم به ثبت رسانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین