کد خبر: ۷۰۲۴
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۸۴ - ۱۶:۴۹

«گنجی» ننه من غریبم بازی را کنار بگذارد!

آفتاب‌‌نیوز : محمدتقی رهبر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در جمع خبرنگاران پارلمانی در مورد بازتاب های بین المللی اعتصاب غذای گنجی در زندان به نشانه اعتراض افزود: این همه در دنیا ظلم و ستم و بی عدالتی می شود از هیچ کجا صدایی بلند نمی شود فقط برای آقای گنجی اعتراض می شود.
وی اظهار داشت: ایشان آنقدر آزادی دارد که در زندان برای مقامات بلندمرتبه نامه تدوین کرده و باز راست راست می گردد. دستگاه قضایی تشخیص داده و حتما تصمیم قضایی گرفته است.
امام جمعه موقت اصفهان گفت: گنجی از زندان به مرخصی می رود و در منزل یک مشت مصاحبه می کند و می گویند در مملکت آزادی نیست آیا این همه گستاخی به مقدسات را هیچ زندانی در زندان می تواند انجام دهد.
رهبر در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه بیش از 20 روز است گنجی در اعتصاب غذا است و ممکن است بمیرد گفت: غذا بخورد تا نمیرد. اعتصاب غذا کردن غیرقانونی و غیر شرعی است.
وی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید حتما درخواست هایی دارد که اعتصاب غذا کرده اظهار داشت: ‌اعتصاب غذا شرعا و قانونا جایز نیست.
عضو فراکسیون اصولگرایان همچنین در ادامه با اشاره به نامه کروبی به خاتمی و اعتراض وی به تخلف در آرای دو شهر اصفهان و تهران گفت: من به این برادر عزیز روحانی عرض می کنم ادامه دادن این بحث ها نه به نفع ایشان و نه نظام است و زیر سؤال بردن انتخابات سودی برای نظام ندارد.
رهبر افزود: اگر چند کارت تکراری در یک صندوق ریخته شده باشد نمی توان کل انتخابات را زیر سؤال برد.
وی اظهار داشت: از آقای کروبی خواهش می کنم این بحث ها را ادامه ندهد همان جایگاه روحانیت را نگه دارد ایراد و اعتراض زمانش گذشته است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به سؤالی در مورد بخشنامه فرمانده جدید نیروی انتظامی در مورد برخورد با مظاهر بدحجابی گفت: حدود برخورد باید طبق قانون باشد اینکه نوع برخورد دستگیر کردن،‌ زندان و ... را قانون باید مشخص کند.
رهبر در پاسخ به سؤال دیگری در مورد درخواست امام جمعه همدان برای تشکیل وزارت امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: من هم اعتقاد دارم تشکیل چنین وزارتخانه ای ضرورت دارد.
وی اظهار داشت: یا باید نیروی انتظامی، دستگاه قضایی، دستگاه تبلیغاتی برخورد کنند یا وزارتخانه ای در این حد باشد که اختیار برخورد و محدود کردن قانونی را داشته باشد، بودن چنین وزارتخانه ای مطلوب است.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین