کد خبر: ۷۰۲۴۰۹
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶

نکونام: العین خیلی از ما جلو تر است/ فوتبال ما هیچ چیزی ندارد

سرمربی فولاد گفت: ما فقط لیگ برگزار می‌کنیم و فوتبال ما هیچ چیزی ندارد و واقعیت‌ هم این است که ما نمی‌توانیم رقابت‌های بین‌المللی را میزبانی کنیم.
نکونام: العین خیلی از ما جلو تر است/ فوتبال ما هیچ چیزی ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام پس از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم در نشست خبری اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در استان مرکزی هستیم. دو تیم در شروع بازی با ریسک کمتر بازی کردند و تیم ما در 20 دقیقه اول خواب بود و خیلی بد شروع کردیم. ما از آخرین بازی که جام حذفی بود دیگر بازی نکرده بودیم و از شرایط بازی به دور بودیم. البته از سازمان لیگ تشکر می‌کنم که بازی ما با گل گهر سیرجان را به تعویق انداخت چون بازیکنان ما اصلا وقت استراحت نداشتند. کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی ما را هجدهم گذاشته بود و اگر با گل گهر بازی می‌کردم دیگر تا آخر فصل استراحتی نداشتیم.

او ادامه داد: برنامه بازی پلی آف اگر تغییر نمی‌کرد می‌دانستیم با دیگر تیم‌های لیگ برتری در تاریخ یکسان بازی می‌کنیم و این شرایط را برای ما بهتر می‌کرد اما به هر حال از برنامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا متضرر شدیم و مجبور شدیم امروز بازی کنیم. تیم‌مان در ابتدا خواب بود اما بعد از آن کنترل بازی را در دست گرفتیم و توانستیم دو سه موقعیت خوب روی دروازه آلومینیوم داشته باشیم. بین دو نیمه به بچه‌ها گفتم تیم‌ ما آمادگی ذهنی نداشت و حریف بیشتر به دنبال گل زدن بود و بیشتر توان گذاشت. شروع بازی نیمه دوم دوباره خواب ماندیم و آلومینیوم باز هم موقعیت‌های خوبی خلق کرد.

سرمربی فولاد با بیان این‌که بعد از آن بازی را دست گرفتیم و توانستیم موقعیت ایجاد کنیم، گفت: تیم‌مان از شرایط مسابقه دور بود و از لحاظ ذهنی، روحی و روانی خواب بود و این مساله به ما ضربه زد و باعث شد بد بازی کنیم. از تاریخی که مربی فولاد شدم در هیچ مسابقه‌ای اینقدر موقعیت گل به تیم‌ها نداده بودیم و همیشه منسجم و خوب بازی می‌کردیم. حریف آمده بود خوب دفاع کند و ما هم تمرکز نداشتیم. همه اذعان دارند که آلومینیوم در اراک خوب بازی می‌کند و تیمی مثل پرسپولیس را این‌جا شکست دادند. هر تیمی که اینجا آمده به اراکی‌ها باخته است اما تیم ما در روزی که در اندازه خودمان بازی نکرد در دقایق آخر حتی می‌توانست برنده بازی باشد.

او اضافه کرد:‌ به هر حال یک امتیاز تقسیم شد و باید به فکر بازی‌های آسیایی باشیم و با ذهن بیدار مقابل العین قرار بگیریم. در بازی‌های آسیایی جای اشتباه نداریم و العینی‌ها بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارند. بازیکنی دارد که پاسپورت اماراتی دارد و برای تیم ملی امارات بازی می‌کند و واقعیت این است که آن‌ها خیلی از ما جلو تر هستند. پنجره نقل‌و انتقالاتی ما بسته است و این شرایط هم باعث ضرر ما شد. هیچ نگاهی به تیم ما نشد و از این بابت بسیار متضرر شدیم و مردم خوزستان مثل همیشه مظلوم واقع شدند. نگذاشتند یک بازیکن بگیریم و نماینده ایران هم در لیگ قهرمانان هستیم. واقعا برای این اتفاق متاسفم.

سرمربی فولاد درباره میزبانی العین گفت: واقعیت این است که فوتبال ما چند وقتی است شکست خورده است و چیز عجیبی نیست. امارات، قطر و عربستان از ما جلو تر هستند و باید حقیقت را ببینیم. ما فقط لیگ برگزار می‌کنیم و فوتبال ما هیچ چیزی ندارد و واقعیت‌ هم این است که ما نمی‌توانیم رقابت‌های بین‌المللی را میزبانی کنیم. ببینید مردم چگونه گرفتار کرونا هستند و نمی‌توانیم میزبانی کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین