کد خبر: ۷۰۲۴۳۶
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

سارقان مطب دندان پزشکی در قم بازداشت شدند

فرمانده انتظامی قم با اشاره به دستگیری سه سارق یک مطب دندان پزشکی در قم گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیق‌های صورت گرفته به ۲۰ فقره انواع سرقت شامل منزل و اماکن اعتراف کردند.
سارقان مطب دندان پزشکی در قم بازداشت شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گویی اظهار داشت: در پی سرقت از یک مطب دندانپزشکی در قم از طریق تخریب قفل محل مذکور، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، ۲ مرد و یک زن پس از سرقت با یک دستگاه خودرو پیکان وانت اموال مسروقه را منتقل کرده اند، بنابراین تحقیق‌های پلیس در این رابطه آغاز و با تلاش های صورت گرفته افراد شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی قم با بیان اینکه متهمان اعتیاد به مواد مخدر دارند گفت: در ادامه بلافاصله منزل افراد دستگیر شده مورد بازرسی قرار گرفته و تعداد قابل توجهی اموال مسروقه نیز کشف شد.

میرفیضی اضافه کرد: در نهایت افراد مذکور طی مواجهه با شواهد موجود به ۲۰ فقره انواع سرقت شامل منزل و اماکن اعتراف و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

با تمهیدات و تلاش‌های صورت گرفته از سوی پلیس قم نرخ سرقت طی سال ۹۹ در این استان با چهار درصد کاهش رو به رو بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین