کد خبر: ۷۰۲۴۶
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۵:۱۰
وداع با بورقانی

پیکر مرحوم بورقانی تا آرامگاه مشایعت شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صبح امروز با حضور بسیاری از شخصیت‌های سیاسی و مطبوعاتی، پیکر مرحوم احمد بورقانی فراهانی نماینده سابق مجلس تشییع ‌شد.

در این مراسم که در محل زندگی مرحوم بورقانی در نظام‌آباد و از مقابل مسجد جامع فاطمیه واقع در میدان تسلیحات آغاز شد، محمدرضا خاتمی، مهدی کروبی، صادق خرازی، وزرای دولت خاتمی همچون جهانگیری، حاجی و موسوی لاری، حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران، محسن میردامادی دبیر کل حزب مشارکت، عبدالله نوری، اسدالله کیان‌ارثی و محمدعلی ابطحی از مجمع روحانیون مبارز و الهه کولایی، فاطمه راکعی و هادی قابل از جبهه مشارکت حضور داشتند. 

همچنین محمد رضا باهنر نایب رییس مجلس هفتم و نمایندگانی از مجلس هفتم شورای اسلامی همچون تمدن و آرین منش نیز در این مراسم  حضور یافتند. 

مراسم تشییع پیکر بورقانی که با قرائت قرآن آغاز شد و با سخنرانی رجبعلی مزروعی ادامه یافت، پس از مسجد فاطمیه نظام‌آباد به انجمن صنفی روزنامه‌نگاران برده شد و با قرائت زیارت عاشورا راهی بهشت زهرای تهران شد. 

در این مراسم، رجبعلی مزروعی در سخنانی گفت: بورقانی در خدمت به خلق خدا کوشا بود و امیدواریم که خدا به ما هم مانند او توفیق خدمتگزاری به خلق را بدهد. 

وی اضافه کرد:‌ امروز در عزای مردی گردهم آمده‌ایم که دلش برای مردم می تپید.

گفتنی است، احمد بورقانی فراهانی نماینده تهران در مجلس ششم و معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در دولت خاتمی، سیزدهم بهمن‌ماه (شنبه شب) در سن 48 سالگی و بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. 

مراسم ختم آن مرحوم چهارشنبه هفته جاری (17 بهمن ماه) از ساعت 4 الی 5:30 بعدازظهر در مسجد نور، واقع در میدان فاطمی برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین