کد خبر: ۷۰۲۵۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

عضو جوان کانون کارگردانان خانه تئاتر درگذشت

سیدمیثم مطهری از هنرمندان جوان و از اعضای کانون کارگردانان خانه تئاتر بر اثر عارضه کلیوی درگذشت.
عضو جوان کانون کارگردانان خانه تئاتر درگذشت
آفتاب‌‌نیوز :

سیدمیثم مطهری متولد اردیبهشت سال ۱۳۶۳، دانش‌آموخته دکترای مطالعات تئاتر از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود. وی پیش از این در سال ۱۳۹۶ نمایش «گرترود - روح پدر هملت» را در تالار مولوی در مقام کارگردان به صحنه برده بود اما عمده فعالیت این هنرمند جوان در حوزه تحقیق و پژوهش مبانی و اصول علم و هنر تئاتر استوار بود.

این هنرمند جوان در بامداد روز ۱۳ فروردین ماه به سبب عارضه کلیوی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

احسان حاجی‌پور، کارگردان و دبیر هیات مدیره کانون کارگردانان خانه تئاتر با تایید خبر درگذشت زنده‌نام سیدمیثم مطهری به خبرنگار ایرنا گفت: زنده نام مطهری از هنرمندان جوان اما بسیار پویا و فعال به ویژه در حوزه فعالیت‌های صنفی و از سوی دیگر در زمینه تحقیق و پژوهش‌های تئاتری بود.

وی درباره دلایل درگذشت این هنرمند جوان با اشاره به آنکه مطهری سال‌ها با بیماری کلیوی درگیر بود اما طی یک سال اخیر حال او بسیار رو به وخامت گذاشت یادآور شد: همین وخامت حال جسمانی او را از عمده فعالیت‌هایش طی یک سال اخیر بازداشت و سرانجام در ساعات ابتدایی روز ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ تسلیم این بیماری شد و دار فانی را وداع گفت.

به گفته حاجی‌پور هنوز اطلاعات مشخصی درباره مراسم خاکسپاری این هنرمند جوان و فقید تئاتر از سوی خانواده وی اعلام نشده و در صورت مشخص شدن شرایط خاکسیاری از طریق کانون کارگردانان خانه تئاتر اطلاع رسانی به عمل خواهد آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین