کد خبر: ۷۰۲۶۷۲
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵

مجیدی: پیکان حتی یک ضربه به سمت چارچوب استقلال نداشت

سرمربی استقلال تهران گفت: دیدار برابر پیکان در حالی با تساوی تمام شد که این تیم حتی یک ضربه به سمت چارچوب استقلال نداشت.
مجیدی: پیکان حتی یک ضربه به سمت چارچوب استقلال نداشت
آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پیکان که در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با تساوی بدون گل پایان یافت در پاسخ به سوالی درباره موقعیت‌های اندک گلزنی بازیکنان استقلال در این دیدار اظهار کرد: در سه مسابقه گذشته این مشکل را نداشتیم و با توجه به اینکه پیکان خیلی فشرده بازی می‌کرد، طبیعی بود، فرصت زیادی برای گلزنی نداشته باشیم.

وی افزود: در این مسابقه سه موقعیت گلزنی داشتیم که از آن استفاده نکردیم و در نهایت هم بدون اینکه پیکان حتی یک ضربه به سمت چارچوب استقلال داشته باشد، مسابقه با تساوی بدون گل تمام شد.

سرمربی استقلال تهران درباره وضعیت این تیم برای حضور در رقابت‌های آسیایی گفت: به طور قطع و یقین در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، با تمام قوا حضور خواهیم یافت.

مجیدی ادامه داد: چند بازیکن‌مان به دلیل ابتلا به کرونا در تمرینات حضور نداشتند که این مشکل برطرف شد و خوشبختانه در حال حاضر همه بازیکنان را در اختیار داریم و با تمریناتی که خواهیم داشت، با قدرت در مسابقات آسیایی حاضر می‌شویم.

وی گفت: در حال حاضر به جز بابک مرادی که درگیر کرونا است، هیچ مصدومی نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین