کد خبر: ۷۰۲۷۴۶
تعداد نظرات: ۷۹ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
"هر وقت توافقنامه با چین به قرارداد تبدیل شد مردم در جریان قرار خواهند گرفت" "

واکنش قالیباف به امضای سند همکاری ایران و چین: فعلا لازم نیست مردم بدانند!

قالیباف درباره سند همکاری ایران و چین گفت: هر وقت توافقنامه با چین به قرارداد تبدیل شد، مجلس به آن نظارت خواهد کرد و مردم در جریان همه ابعاد قرار خواهند گرفت./ خوشبختانه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها قفل های صنعت هسته ای را باز کرد و سمت و سوی بازی یک طرفه را تغییر داد و باعث شد که گذشت زمان به نفع ایران شود.
واکنش قالیباف به امضای سند همکاری ایران و چین: فعلا لازم نیست مردم بدانند!
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 15 فروردین ماه 1400) مجلس، با تبریک آغاز سال نو گفت: امیدوارم سال پیش رو با نقش آفرینی عمومی مردم سال پیشرفت اقتصادی ایران عزیز و سال عبور از چالش‌ها باشد.

رئیس مجلس اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب امسال نیز محور نام‌گذاری سال را تقویت تولید قرار دادند. ما به ملت عزیز ایران تعهد می‌دهیم که در عمل به وظیفه تقویت تولید به جای شعار، گزارش عملکرد دهیم و به جای ادعا عمل کنیم.

وی افزود: در سال گذشته مجلس شورای اسلامی گامی عملیاتی برای برداشتن موانع تولید برداشت که بازتاب چندانی در رسانه‌ها نداشت. موادی از قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 با موافقت نمایندگان در سال گذشته اصلاح شد تا زمینه‌های قانونی رفع مجوزهای دست و پاگیر راه‌اندازی کسب و کار برداشته شود.

قالیباف ادامه داد: در سال پیش رو نیز طرح تفصیل مجوزهای کسب و کار که در دستورکار مجلس قرار خواهد گرفت، می‌تواند تحولی در موضوع مجوزها ایجاد کند و در صورت تصویب نهایی این طرح برای ایجاد یک کسب و کار جدید جز در موضوعات امنیتی و بهداشتی نیازی به اخذ هیچ مجوزی نخواهد بود و مردم بدون پوشیدن کفش آهنی یا داشتن پارتی می‌توانند کسب و کار خود را صرفا با اطلاع‌رسانی در سامانه مربوطه آغاز کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گام دیگر برای لبیک به امر تقویت تولید آن است که مجلس در سال 1400 به سرعت طرح جهش تولید بر تأمین مسکن را تصویب خواهد کرد که انتظار می‌رود با این تصمیم تحول‌ساز و انقلابی، تولید مسکن در کشور جهش پیدا کند تا مردم در بازار آشفته مسکن نفس راحتی بکشند.

وی افزود: این قانون با حمایت ویژه از رونق تولید صنعت مسکن که یکی از مهم‌ترین پیشران‌های اقتصاد و کارآفرینی است چند صد هزار شغل در کسب و کارهای مختلف ایجاد می‌کند و در صورت همت دولتمردان، ثمره این قانون می‌تواند به سرعت کام مردم را در سال پشتیبانی‌ و مانع‌زدایی از تولید شیرین کند.

قالیباف خاطرنشان کرد: مجلس در گام‌های بعد با هم‌افزایی کمیسیون‌های صنایع و معادن، جهش تولید، اقتصادی، برنامه و بودجه، کشاورزی و عمران، طرح‌هایی در دست اقدام برای مانع‌زدایی و پشتیبانی از تولید و کارآفرینی می‌توانند نقش موثری بازی کنند، در اولویت قرار خواهد داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس در قانون بودجه سال 1400 هم تصمیمات مهم و موثری در راستای حمایت از تولید و اشتغال گرفته است که برای مثال می‌توان به کاهش 20 درصدی مالیات از واحدهای تولیدی و اصناف کشور و اختصاص 32 هزار میلیارد تومان برای توسعه اشتغال با اولویت مناطق محروم اشاره کرد.

وی افزود: همچنین قانون قیمت گذاری محصولات کشاورزی نیز تصویب شد که بر اساس آن در سال 1400 دیگر لازم نیست که کشاورزان مثل سال‌های گذشته منتظر بمانند تا دولت با هر قیمتی که خواست برای دسترنج آنها قیمت‌گذاری کند. قانون مصوب مجلس پس از سال‌ها بالاخره نمایندگان کشاورزان و تشکل‌های صنفی کشاورزی را وارد چرخه قیمت‌گذاری کرده است.

قالیباف خاطرنشان کرد: از دیگر نکاتی که رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای آغازین روزهای سال بر آن تأکید داشتند؛ اهمیت مبارزه با فساد بود. تبیین ایشان از شیوه مبارزه با فساد نیز از اهمیت قابل توجهی برخوردار بود که مطابق رهنمود ایشان راه مبارزه با فساد، بستن کانال‌ها و مجاری فساد مانند اصلاح نظام بانکی و گمرکی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از آنجا که این رویکرد مبنایی در مبارزه با فساد، کارویژه مجلس و دستگاه‌های اجرایی است، مجلس به نوبه خود وظیفه دارد در این زمینه فعالانه عمل کند. مخصوصا اصلاح ساختار بودجه و دقت در تنظیم احکام برنامه هفتم، لذا مرکز پژوهش‌های مجلس،‌ دیوان محاسبات و کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه و بودجه موظف هستند تا این مسأله را در اولویت کاری خود قرار داده و اقدامات تقنینی و نظارتی لازم را در دستورکار مجلس قرار دهند و گزارش‌ تصمیمات و اقدامات خود را به صحن علنی مجلس ارائه کنند.

وی افزود: از دیگر نکات مهمی که در سال 1400 پیش روی ملت ایران است نوع مواجهه با دولت جدید آمریکا در قبال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران است. خوشبختانه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها قفل‌های صنعت هسته‌ای را باز کرد و سمت و سوی بازی یکطرفه را تغییر داد و باعث شد که گذشت زمان به نفع ایران شود به گونه‌ای که اگر قبلا گذشت زمان به معنای پابرجا ماندن تحریم‌ها همزمان با تعطیل ماندن صنعت هسته‌ای بود، اکنون گذشت زمان مساوی با پیشرفت صنعت هسته‌ای است و از طرف دیگر در قبال تأخیر باید هزینه بدهند.

قالیباف خاطرنشان کرد: همین روند که بسیار پرمنفعت و با هزینه تقریبا مساوی صفر بوده گشایش‌هایی در امر دیپلماسی ایجاد کرده اما این گشایش‌ها باید با اهتمام دستگاه دیپلماسی کشور در عمل به رفع کامل تحریم‌ها و وصول منافع واقعی اقتصادی برای ملت ایران منجر شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکایی‌ها باید بدانند که ایران برای رفع تحریم‌ها راهبرد اصلی خود را بی‌اثر کردن تحریم‌ها قرار داده است و با فعال‌سازی صنعت هسته‌ای، آنها هستند که باید تصمیم بگیرند و تحریم‌های ایران را به طور کامل و به شکل عملی رفع کنند و وعده کاغذی یا ناقص رفع تحریم‌ها پاسخگوی مطالبه مردم ایران نیست.

وی افزود: مردم و مسؤولان ایران در صدایی واحد منتظر اقدام عملی طرف مقابل در رفع تحریم‌ها به صورت مؤثر برای اقتصاد ایران هستند و بارها اعلام کرده‌ایم که ایران بعد از راستی‌آزمایی و اطمینان از کاغذی نبودن رفع تحریم‌ها، تعهدات خود را مطابق برجام اجرا خواهد کرد.

قالیباف خاطرنشان کرد: در باره سند برنامه همکاری جامع ایران و چین نیز تصریح می‌کنیم که ما از این اقدام استقبال می‌کنیم. امضای این سند اگر به معنای اعلام باور به این امر باشد که جهان در غرب خلاصه نمی‌شود و قرن آینده، قرن آسیاست، یک گام راهبردی محسوب خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: و همچنین امضای این سند هشدار مهمی به آمریکاست تا بفهمد که مناسبات بین المللی به سرعت به ضرر آمریکا در حال تغییر است و این کشور دیگر در موقعیتی نیست که بتواند الگو، برنامه و یا توافقی را به طور یکجانبه به کشورهای مستقل تحمیل کند.

وی افزود: البته این سند می‌توانست بسیار زودتر امضا شود و ما عقیده داریم زمان مهمی که باید برای شکل دادن به همکاری‌های واقعی اقتصادی و سیاسی و همچنین مقابله مؤثر با فشارهای ظالمانه آمریکا می‌شد،‌ از دست رفته است. با این حال باید فرصت را مغتنم شمرد و اولا این سند را با حفظ منافع ملی تبدیل به پروژه‌ها، برنامه‌ها و همکاری‌های واقعی اقتصادی و سیاسی کرد و ثانیا مدل ارتقاء روابط به سطح راهبردی باید با کشورهای دیگر به ویژه همسایگان نیز طراحی و به سرعت اجرا شود.

قالیباف خاطرنشان کرد: با وجود اهمیت سند راهبردی فعلی باید به این مطلب توجه کنیم که این سند به ترسیم یک نقشه راه کلی در روابط ایران و چین بسنده کرده است. باید هدف‌های کلی که در این موضوع به تنهایی کفایت نمی‌کند و باید اراده و برنامه‌های لازم برای تبدیل آن به همکاری‌های ملموس در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی شکل بگیرد. روشن است مجلس نظارت خواهد کرد تا هنگامی که برای اجرایی شدن این سند، عهدنامه‌ها، قراردادها و موافقت‌های همکاری بین دو کشور در دستورکار دولت قرار گیرد، به وظیفه خود در زمینه رسیدگی دقیق و به تصویب رساندن آنها مطابق منافع ملی عمل می‌کند و مردم را نیز در جریان همه ابعاد ماجرا قرار خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
20
خیلی...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
23
2
در آیه ۵ سوره یوسف نیز در رابطه با رازداری آمده است: «قَالَ یَا بُنَیَّ لاَ تَقْصُصْ رُؤْیَاکَ عَلَى إِخْوَتِکَ فَیَکِیدُواْ لَکَ کَیْدًا إِنَّ الشَّیْطَانَ لِلإِنسَانِ عَدُوٌّ مُّبِینٌ؛[یعقوب] گفت اى پسرک من خوابت را براى برادرانت‏ حکایت مکن که براى تو نیرنگى مى‏‌اندیشند زیرا شیطان براى آدمى دشمنى آشکار است».
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
46
6
برای مردم ثابت شده که نظام خیرخواه و حواس جمع است و مردم از دولت ها جفا دیده اند مثل بازرگان ، بنی صدر و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
3
30
چه جالب مردم فهمیدین فعلا لازم نیست مردم بدانند من دیگه حرفی ندارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
3
34
گندش بعدن در میاد.......
کمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
3
43
راست میگی آقای قالیباف .مردم کیلویی چند....
محمد از اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
6
7
عجب.... انتخاب تیرتر معلومه که بدون غرض و نظر خاص هست... کاملا مشهوده که اخلاق خبرنگاری مراعات شده...؟!
در متن آمده شده به عنوان شرح خبر کجا آوردید که جناب قالیباف گفته : لازم نیست مردم بدانند؟
شما که خوبی آفتاب.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
همينكه تمام قرارداد دور از چشم مردمه و كاملاً مخفي بالاترين دليل براي اين گفته ست.
مگر چه گندي زديد و ايران را چقدر مفت فروخته ايد كه اينهمه شرم داريد.
مگر تك تك ايرانيان حق اب و خاك بر اين وطن ندارند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
1
24
ایشان ولی نعمت مردم هستند !!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
2
16
آن معاهده‌هایی که آمدید گفتید تهش شد این اوضاع
این را که صلاح نمی‌بینید بگویید ببینید چه خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
3
21
نوش دارو پس از مرگ سهراب ؟؟؟؟؟!!!!!! این نیز مشابه دریای خزر میگذرد آقای قالیباف !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
2
24
رعیت را چه به این کارها
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
3
24
دولت چین اعلام کرده قرارداد نهایی شده و امضا شد در روز هفتم فروردین. بعد شما میگی تفاهمنامه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
2
21
هیچوقت لازم نیست که مردم بدانند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
9
3
تیتر خبرتان کاملا متضاد با گفته قالیباف است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
1
11
توبدونی کافیه. خودبرتر بینی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
14
3
این تیترها چیزی عاید شما نخواهد کرد.
دوستان آفتاب این دو سه ماه باقی مانده رو راحت باشید چون بعدش به تاریخ خواهید پیوست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
2
14
یادمان هست که در زمان مذاکرات برجام، اصولگرایان و بویژه پایداری چی ها چه غوغایی به راه انداخته بودند که مگر مردم نامحرمند؛ چرا اجازه نمی دهید اخبار و جزییات مذاکرات منتشر شود! حالا که خودشان رفته اند آن طرف میز، حرفهای دیگری می زنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
1
18
بعد انتخابات گندش در میاد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
2
16
آنقدر برای مردم غیر قابل قبول بوده که خود چینی ها جلو انتشار آنرا گرفتند در هرصورت بالاخره افشا خواهد شد ومعلوم می شود خدمت بود یا خیانت هر چه هست از همین ابتدا معلوم است که طرف چینی تسلط کامل بر اوضاع دارد و شرط عدم انتشار صادر می کند
آنها که به امثال این آقا رای دادند بیشتر فکر کنند و بین منافع ملی و جناحی تفاوت بگذارند
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
2
18
قالیباف : مردم حق ندارند مفاد بعضی قراردادها را بدانند والا کاسبی ما دچار مشکل می شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
2
11
این کار خداست که مشت را روزبه روز برای مردم باز میکند که انچه به زبان میگوید قلبش از ان امنتاع دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
2
14
پس نتیجه مگیریم مردم نامحرم اند و شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
1
15
بعدا تو تاریخ میخونیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
1
7
خودت میدونی چیه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
4
3
هر چی گشتم این جمله که گفته "فعلا لازم نیست مردم بدانند" رو ندیدم.
از کجا آوردی آفتاب جان؟!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
1
10
شرط می بندم خود قالیبافم هم نمی‌دونه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
1
10
مردم کشکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
11
آقای قالیباف شما معتقدید هر وقت که آب از سر گذشت آنوقت مردم باید بدانند؟!!!!!! خیر قربان مردم باید از همان ابتدا در جریان باشند تا بتوانند جلو واگذاری کشورشان به غیر(به ویژه چین همه چیز خوار) را بگیرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
11
1
با نامردی تیتر می زنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
از توافقی که هیچ کس از مفادش خبر نداره کورکورانه و با تعصب دفاع میکنید
این حق شماس که از اوضاع اطلاع داشته باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
1
12
من شما مسول را دوست ندارم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
1
14
منظور ایشان اینه مردم هیچ کارند و دهنشان را ببندند ما مملکت را ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
1
11
مردم جبران این حرفت را خواهند کرد !.؟
جامعه شتاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
9
آب نیست گرنه همین قالیباف.... درجه یکی کم نمی آورند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
1
11
مردم فقط برن تو صف رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
صف مرغ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
1
10
حضور مسولان نظامی در راس کار نتیجه اش همینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
2
مردم قدرت را به شما را دادند وشما مگر برای ملت کار نمی کنید و باید به ولی نعمت خود که مردم باشد جواب بدهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
4
حداقل بفرمائید که چه میزان برای فسخ قرارداد متعهد شده اید که آیندگان ارحالا بفکر پس انداز آن باشند.
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
7
1
من به قالیباف رای می‌دهم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
1
3
یه مردم گفته نشود .
هو شمندند از نشانه به معنی پی میبرند .
درنکبت بودن چینی ها اتفاق نظر دارند ِ
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
3
یه چیز جالب اخبار گفت 90 درصد خاویار جهان را دریای خزر می‌دهد در صورتی که ده ساله صید تجاری ماهی خاویاری در دریای خزر توسط ایران ممنون است یعنی چی یعنی این که صید ماهی خاویاری مانند همین توافقنامه ها که مردم نمی‌دانند داده اند به روس ها لطفا در مورد توافق با چین آشکار سازی کنید
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
2
نه بابا اونوقت کی به شما اجازه داده که جای مردم تصمیم بگیرید آقای قالیباف مردم باید قبل از اینکه کار از کار بگدره بفهمند در اینکه شما قرارداد درست و درمون نمیتونید ببندید هیچکس شکی نداره شما برای بستن یه قرارداد با سرمربی های تیم ملی ایران نتونستید موفق عمل کنید حالا با کشوری که اقتصاد و سیاست آمریکا رو به زانو در آورده میخواید قرارداد خوب بسته باشید مگه میشه مگه داریم
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
1
5
چینی ها محرم ومردم نامحرم هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
1
8
تو با چند تا رای رفتی مجلس که داری برای مردم تکلیف تعیین میکنی؟!
.....
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
1
6
آقای رییس مجلس زیر ....در صدی دیر یا زود جواب کارها و حرفهایت را از طرف مردم خواهی گرفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
5
یادمون باشه که دولت در این قرارداد یا تفاهمنامه دخیل نبوده، بعدا نگن کار دولت بود. ضمنا وضعیت جالبی است بگفته آقایان چین تعیین کرده که با دولت مذاکره نمیکند!!! ضمنا گفته متن قرارداد یا تفاهمنامه را منتشر نکنید!!!! موضوع بوی خوبی نمی‌دهد.
فریبرز کلهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
1
3
ما رای دادیم که اونجا برای ما ملت کار کنی حالا کار بجای رسیده که ما نباید بدانیم ما به شما رای دادیم بری مجلس نماینده ملت بشوی حالا شما میفرمایید ملت لازم نیست فعلا بدانند
علی
|
United States of America
|
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
1
1
قالیباف راست می گوید.
مردم فقط آن وقتی به کار می آیند که قرار است برای ن فداکاری کنند. در غیر این صورت بهتر است کاری به کارمان نداشته باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
1
1
تو ..................................
قیم ملتی ؟؟؟؟
علی
|
United States of America
|
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
2
0
این هم از نماینده مردم.
یک روزگاری به جای قالیباف مرحوم مدرس در مجلس بود. رحمت خدا بر مرحوم مدرس.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
3
1
شرم بر تو باد برای انتخاب این تیتر از خدا شرم نداری انسان باش.
ما خودمان همه سخنان گوش کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
به فكرت هم خطور نميكنه چرا اين قرارداد به اين مهمي بايد از صاحبان اصلي ايران مخفي بمونه؟؟؟
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
1
آقای قالیباف مردم همه چیز را باید بدانند.آنان باید بدانند که نمایندگانشان درمورد کشورشان وآینده کشور ومردم چه تصمیمی می گیرند.یادتان نرود که مردم ولی نعمت مسئولین هستندونمایندگان وکلیه مسئولین رده اول کشور مشروعیت وقدرتشان وابسته به رای مردم است وباید به مردم پاسخگو باشند.قدرت وجایگاهی را که مسئولین دارند از طرف خدا وپیغمبر و امام به آنها تنفیذ نشده بلکه مستقیم یا غیر مستقیم توسط مردم بر کرسی مسئولیتها نشانده شده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
1
5
آقای قالیباف راست میگه . چون عقیده ندارد مردم صاحب کشور هستند به همین دلیل ایشان می گوید مردم نبایدبدانند چه بلایی سرشون بیاید زیر بدهی بروند ولی بعدا خواهند گفت!!
حمید پاپی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
2
با سلام
آقای قالیباف مردم باید همه چیز را بدانند چون مردم هستند که امثال شما را به اینجا رساندند.
ضمنا شما که این همه می گفتید ما در اسرع وقت رتبه بندی معلمان را تصویب می کنیم پس کو؟ بیش از دو هفته از سال 1400 رفته و هنوز شما تصویب ننموده اید.
به جای شعار دادان فقط عمل کنید و قوانینی که به نفع مردم است را معطل بررسی و نظرات نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
7
1
کل حکومت دولت است و جمهوری اسلامی خیلی برای مردم کار کرده است اگر نگاه به عقب کنی می بینی در سالهای پیش ما خیلی عقب افتاده بودیم ولی به حمد الله ما کشور قوی ساخته ایم از همه لحاظ و یک عده واقعا مفت حرف می زنند که حکومت جفا به مردم کرده است بنده یادم هست زمان رزیم گذشته هم گوشت گوسغندی نایاب شد مردم که مرغ خور نبودند یک عدد تخم مرغ به هر قیمتی می خواستی نبود ولی حالا همه کالا فراوان و مردم قدرت خرید هم دارند روزی چند هزار تن مرغ گوشت کی می خرد مردم پس قدرت خرید است تور ابه خدا این مطلب را منتشر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
عجب خواب سنگيني!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
بنده هم یادمه. یه زمانی آدما در غار زندگی میکردن الان به لطف ا.... همه تو خونه زندگی میکنن.
بجز یه عده گورخواب و کارتن خواب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
ناشناس محترمی که میگی کل حکومت دولته است و... خدا شاهده افرادی مثل تو نان به نرخ روز خور هستید و خائن به همه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
1
4
ایشان سرلشگر تشریف دارن ودستور میده مردم ندانند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
2
1
متاسفانه اکثرا فقط با قرائت تیتر خبر نظر داده اند در صورتی اصلا تیتر خبر با متن خبر یکی نیست
gaber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
1
1
بابا ولش کنید ایشان رئیس مجلس بودند رئیس مجلس قبلی رفت قرارداد را گرفت .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
1
3
شما نه نماینده مجلسی نه رئیس اون شما نماینده جدود 25 درصد از جامعه هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
1
4
آقای قالیباف مردم رو گاز انبری نامحرم کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
2
1
واقعا تیترتون خیلی نامردیه!
متاسفم براتون اون دنیا باااید پاسخگو باشید
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
1
2
اصلا به مردم ربطیییییییییی ندارد دخالت غدقن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
1
تو مثلا نماینده کسانی هستی که برای تو نامحرم هستند . حماقت انتها ندارد. لطفا کمی از توانمندی های فردی خودت بنویس تا متوجه برتری نژادی تو بشویم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
1
آقایون خواهش میکنم از این حرفا نزنید
آقایون ژن خوب صلاح ملکت رو میدونند
صلاح مملکت خویش خسروان دانند به ما و شما چه ارتباطی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
1
2
از دست این حرف ها چکار کنیم جلو تلویزیون میگند مملکت مال جوانهاست ازاین طرفحالاهم با 50000هزار رای شده ریس مجلس بعدهم میگه به مردم ربطی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
0
4
موسم انتخابات مردم مردم سر می دهند و موقع تصمیمات میگن مردم نامحرمند.
غیر قابل نشر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
1
1
عجب که اینجور برا مردم تعیین تکلیف کنی
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
1
1
به گفته قالیباف یعنی مردم ...
مردم ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
0
0
آقای قالیباف حق با شماست . چون شما خونه های فرمانیه زعفرانیه و سعادت آباد را به روز و التماس شهرداری تحویل دادید و مملکت مال شماست و مردم ایران هم اهل آفریقا هستند . شما مالک ایران هستید و تا میتوانید خیانت کنید چپاول کنید .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
0
0
قرار داد25 ساله ارثیه پدری نیست که پنهان بماند / دولتها در مدیریت 4 یا 8 ساله نمیتوانند در مورد قرارداد25 ساله تصمیم بگبرند نیاز به این است به رای عموم گذاشته شود/رفراندوم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
0
بله، طرح مجلس قفل هسته ای باز کرد ولی شما اطلاع ندارید دیروز نیروگاه برق نطنز نابود شد.
مهدی افضلی
|
Austria
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
0
جناب آقای قالیباف اگر نظرسنجی کنید....میبینید شما فقط به فکر منافع خود، خانواده، ودنبال به دست آوردن قدرت به هر قیمتی هستید.
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
0
آقای کاپئتان قالیباف ومجلسیها چند درصد رای دارند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین