کد خبر: ۷۰۲۷۵۶
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
تبلیغات

برای دریافت بهترین مشاوره تحصیلی رایگان به کجا مراجعه کنیم؟

چنانچه قصد دارید در آینده به اهداف خود برسید و در رشته مورد نظرتان تحصیل کنید، به دنبال پیدا کردن یک مشاور تحصیلی حرفه‌ای باشید. اگر موفقیت فرزندتان در کنکور دغدغه شما است، او را تشویق کنید که با مشاور صحبت کرده و از راه کار‌های مفید او بهره‌مند شود.
برای دریافت بهترین مشاوره تحصیلی رایگان به کجا مراجعه کنیم؟
آفتاب‌‌نیوز :

کسانی که می‌خواهند آزمون کنکور بدهند و یا رشته دبیرستانی انتخاب کنند به مشاوره تحصیلی نیاز دارند. اغلب مدارس دارای مشاوره تحصیلی رایگان برای تعیین رشته دبیرستان اند؛ اما مشاوره کنکور اغلب رایگان نیست و یا شاید تنها جلسه اول ان رایگان باشد. در هر حال مشاوره یکی از مهمترین ارکان برای ادامه تحصیل است. بسیاری از والدین خواستار پیشرفت تحصیلی فرزند خود هستند، اما آن‌ها نمی‌توانند مشاوره حرفه‌ای در زمینه تحصیلات به فرزند خود ارائه دهند. این کار نیاز به مهارت و شناخت زیادی دارد. به همین دلیل است که امروزه اغلب دانش آموزان قبل از انتخاب رشته یا کنکور ابتدا طی جلساتی با مشاورین تحصیلی مشورت می‌کنند؛ اما چگونه می‌توان بهترین مشاورین در سطح تهران یا سایر شهرستان‌ها را شناخت؟ آیا امکان برخورداری از خدمات مشاوره تحصیلی رایگان در شهر شما وجود دارد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات، پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت نیازیتو niazito.com بزنید. به کمک این سایت شما می‌توانید با بهترین مشاورین تحصیلی شهر خود آشنا شوید.

مشاور کیست و منظور از مشاوره تحصیلی چیست؟

مشاور تحصیلی فردی است که نه تنها درک درستی از تمامی رشته‌های تحصیلی دارد، بلکه با کشف نقاط قوت و ضعف فرزند شما می‌تواند مناسب‌ترین رشته‌ها را به او پیشنهاد دهد. او فردی دقیق، با حوصله و آگاه است که با روحیات هر فرد و علایق او آشنایی کامل دارد. یک مشاور تحصیلی خوب، می‌داند که چگونه باید راه رسیدن به هدف را به فرزند شما نشان دهد. بنا بر این او تمامی تاکتیک‌ها و تکنیک‌های موفقیت را قدم به قدم به آموزش داده و در طول مسیر همچون چراغی روشنگر مسیر او خواهد بود. مشاورین معمولا در جلسات اولیه از افراد در مورد علایق، هدف و خواسته هایشان می‌پرسند. برای آن‌ها مهم است که فرد به چه اندیشیده و چه هدفی را دنبال می‌کند. او دوست دارد در آینده چه کاره شده و چه افقی برای آینده اش متصور است؟ بنابراین یک مشاور حرفه‌ای هرگز نظر خود را به مراجع تحمیل نمی‌کند. بسیاری از والدین با چیستی مشاوره تحصیلی بیگانه بوده و درک صحیحی از این موضوع ندارند.

به همین دلیل است که اغلب با پرداخت هزینه آن مشکل داشته و یا به دنبال مشاوره تحصیلی رایگان اند. منظور از مشاوره تحصیلی آگاه سازی و دادن اطلاعات مفید و کاربردی به مراجعه کننده با توجه به اهداف شخصی او است؛ اما اهمیت مشاوره تحصیلی بیشتر در زمان قبل از کنکور است. گاه فرد قصد قبولی در رشته‌ای را دارد که آن رشته در کمتر دانشگاهی ارائه شده و یا ظرفیت کمی دارد؛ بنابراین، تنها درس خواند نیست که موجب قبولی فرد در آن رشته می‌شود، بلکه او باید بداند که کدام درس‌های تخصصی و عمومی را باید بیشتر خوانده و درصد بیشتری در کنکور بزند تا در این رشته پذیرفته شود. مشاورین تحصیلی به کنکوری‌ها زمان بندی تست زنی را نیز می‌آموزند. تکنیک‌های تست زنی از دیگر خدمات این مشاورین است. بسیاری از دانش آموزان حتی در دوران راهنمایی و دبیرستان نیز از مشاوره تحصیلی برای بهتر درس خواند استفاده می‌کنند. مشاور می‌تواند با دادن یک برنامه کامل به مراجع کمک کند تا در ساعات مشخصی درس خوانده و ساعات تفریحات خود را نیز تنظیم نماید.

اهمیت استفاده از خدمات مشاور تحصیلی

اگر از ابتدای مقاله با ما همراه بوده باشید، اکنون دیگر می‌دانید که مشاور تحصیلی می‌تواند با ارائه خدماتی نظیر برنامه دهی و آموزش شناخت اهداف به پیمودن مسیر موفقیت کمک بسزایی کند. می‌توان این طور نتیجه گرفت که استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی اکنون دیگر تنها یک انتخاب نیست بلکه به یک امر واجب مبدل شده است. در واقع مشاور تحصیلی خود فردی موفق است که تجربیات خود را در اختیار فرزند شما قرار می‌دهد.

برای دریافت بهترین مشاوره تحصیلی رایگان به کجا مراجعه کنیم؟

چگونه می‌توان از بهترین خدمات مشاور تحصیلی برخوردار شد؟

بسیاری از کسانی که نیاز به مشاوره تحصیلی دارند، نمی‌دانند که چگونه می‌توان به بهترین مشاورین تحصیلی دسترسی داشت. سه روش زیر می‌تواند شما را به بهترین‌ها متصل کند:

• استفاده از مشاوره تحصیلی آنلاین
• پیدا کردن مشاورین تحصیلی تلفنی از طریق اینترنت
• استفاده از کانال‌های تلگرام یا اینستاگرام و برخورداری از مشاوره تحصیلی رایگان

هر یک از روش‌های بالا مزایای خود را دارند. مسلما استفاده از مشاوره آنلاین در شرایط کنونی که با شیوع کرونا مواجهیم می‌تواند بسیار راهگشا باشد. این نوع مشاوره به دلیل تمرکز شخص مشاور به روی مشکل شما، می‌تواند اختصاصی‌تر و مفیدتر باشد، اما اگر به دنبال مشاوره تحصیلی رایگان هستید، عضویت در کانال‌های تلگرام و دنبال کردن صفحات مشاورین در اینستاگرام را به شما توصیه می‌کنیم.

برای دریافت بهترین مشاوره تحصیلی رایگان به کجا مراجعه کنیم؟

جمع بندی

چنانچه قصد دارید در آینده به اهداف خود برسید و در رشته مورد نظرتان تحصیل کنید، به دنبال پیدا کردن یک مشاور تحصیلی حرفه‌ای باشید. اگر موفقیت فرزندتان در کنکور دغدغه شما است، او را تشویق کنید که با مشاور صحبت کرده و از راه کار‌های مفید او بهره‌مند شود. اگر دوست دارید با تکنیک‌های تست زنی و درصد دروس مختلف در کنکور بیشتر آشنا شوید، اکنون زمان آن است که با مشاورین حرفه‌ای آشنا شوید. برای آشنایی با بهترین مشاورین شهرتان، پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت نیازیتو niazito.com زده و در قسمت خدمات به دنبال مشاوره تحصیلی باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین