کد خبر: ۷۰۲۸۱
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۵:۴۱
سخنگوی حزب کارگزاران ایران اسلامی:

نظام نیازمند برگزاری یک انتخابات پرشور است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ‌حسین مرعشی گفت: به رد صلاحیت ها معترضیم و این اقدامات را موجب تضعیف نظام می‌دانیم. وی همچنین افزود: کسانی در موضع هیأت‌های نظارت و اجرایی بدون توجه به نیازهای ملی سرگرم تسویه حساب‌های جناحی شده اند.

سخنگوی حزب كارگزاران سازندگی در گفتگویی با ایسنا با تاكید بر حضور جدی حزب متبوعش در انتخابات مجلس هشتم افزود:« اولویت ما در این انتخابات بیش از تعداد كرسی‌ها، تثبیت هویت سیاسی اصلاح‌طلبی در كشور است».

حسین مرعشی ضمن نامناسب و دور از انصاف و خارج از حدود قانون دانستن عملكرد هیأت‌های اجرایی و نظارت گفت:« به این مسأله معترض هستیم و این اقدامات را موجب تضعیف نظام می‌دانیم، اما از آن‌جا كه عدم حضور در انتخابات را برای كشور خطرناك‌تر می‌دانیم، در انتخابات پیش‌رو حضور جدی خواهیم داشت و متناسب با امكانات موجود سعی می‌كنیم كاندیداهایی را معرفی كنیم».

وی افزود «ما معتقدیم كشور و نظام جمهوری اسلامی در مقطع كنونی با توجه به وضعیت سیاسی داخلی و خارجی نیازمند برگزاری یك انتخابات پرشور است».


مرعشی اظهار داشت: « این فشارها نشان می‌دهد كه آن‌ها به دنبال این هستند كه در نبودن ما ، اصلاح‌طلبی را هم از درون اصولگرایان بیرون بیاورند و جمعی را به عنوان منتقدان دولت از درون گروه‌های اصولگرا بیرون بیاورند و رقابت بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان كه یك رقابت بسیار جدی و راهبردی است را به یك رقابت تاكتیكی در درون اصولگرایان تبدیل كند »

سخنگوی حزب كارگزاران سازندگی با تأكید بر این كه ما هوشیار هستیم و اجازه نخواهیم داد كه رقیب علی‌رغم همه‌ی جفاهایی كه در حق ما كرده است هویت ما را به نفع خود مصادره كند، افزود:« ما می‌مانیم و از هویت خود دفاع می‌كنیم و به نظام و كشور كمك می‌كنیم و با حضور مردم تلاش خواهیم كرد كه فرصت این نوع برخوردهای سطحی و مضر برای مصالح كشور را از رقیب بگیریم و كشور را در یك مدار صحیح مدیریت هدایت كنیم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین