کد خبر: ۷۰۲۸۳
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۹:۰۲

افزایش ردصلاحیت اصلاح طلبان در هیات‌های نظارت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس كمیته امور استان‌های ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان گفت: متاسفانه اخبار رسیده مبنی بر این است كه در بسیاری ازحوزه‌ها تعدادی از كاندیداهای مورد نظر اصلاح طلبان را كه هیات های اجرایی تایید صلاحیت كرده بودند، در مرحله بعد یعنی توسط هیات‌های نظارت رد صلاحیت شده‌اند و نه تنها به شكایاتی كه قبلاً شده بود رسیدگی نشد، بلكه به جای آن رد صلاحیت ها افزایش پیدا كرد.

سید صفدر حسینی در گفت‌وگویی با ایسنا اظهار كرد: به نظر می رسد اندیشه‌ای می خواهد كه اصلاح طلبان از حضور در انتخابات محروم شوند و این نه تنها خدمت به نظام نیست بلكه جفا در حق انقلاب، مردم و آرمان های امام(ره) است. 

وی افزود: متاسفانه اخبار رسیده حاكیست حتی برخی افراد مستقل نیز در شهرستان ها و استان ها در این مرحله یعنی توسط هیات های نظارت ردصلاحیت شده‌اند. 

رییس كمیته امور استان های ستاد ائتلاف اصلاح طلبان تاكید كرد:ما درحال تكمیل اطلاعات خود هستیم و جدول جدیدی را با تغییراتی كه صورت گرفته در سطح استان ها به زودی اعلام خواهیم كرد و فردا شورای سیاستگذاری ائتلاف اصلاح طلبان این جدول را مورد بررسی قرار داده و تصمیم گیری خواهد كرد. 

حسینی با بیان این عقیده كه وضعیت پیش آمده در مورد رد صلاحیت ها در طول سال های انقلاب بی سابقه بوده است، خاطرنشان كرد: ما الان نمی دانیم كه درباره شركت یا عدم شركت در انتخابات چگونه تصمیم بگیریم تا آخر هفته كه نتایج مشخص شود تصمیم گیری نهایی خود را اعلام خواهیم كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین