کد خبر: ۷۰۳۰۶۰
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲

نتایج بازی‌های فوتبال باشگاهی در روسیه و پرتغال

هفته ۲۴ لیگ برتر روسیه با یک برد دیگر برای تیم فوتبال زنیت و با حضور ۸۷ دقیقه‌ای سردار آزمون به پایان رسید.
نتایج بازی‌های فوتبال باشگاهی در روسیه و پرتغال
آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست و چهارم فوتبال لیگ برتر روسیه، شب گذشته به پایان رسید.

به گزارش گلز، در آخرین بازی هفته، تیم زنیت سنت پترزبورگ با ۲ گل بر مهمانش تیم خیمکی غلبه کرد. سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایرانی تا دقیقه ۸۷ در ترکیب تیم زنیت بازی کرد و در دقیقه ۸۶ کارت زرد گرفت.

در جدول لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت پترزبورگ با ۵۱ امتیاز در صدر جدول تثبیت شد. تیم‌های اسپارتاک مسکو با ۴۷، لوکوموتیو مسکو و زسکامسکو با ۴۳ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم هستند.

در جدول گلزنان لیگ برتر روسیه، سردار آزمون مهاجم ایرانی و آدام ژیوبا مهاجم روس تیم زنیت سنت پترزبورگ با ۱۳ گل صدرنشین مشترک هستند.

هفته بیست و چهارم فوتبال لیگانوس پرتغال شب گذشته ادامه یافت.

به گزارش گلز، نتایج مسابقات به این شرح است:

بنفیکا ۱ – ۰ ماریتیمو (در تیم ماریتیمو، امیر عابدزاده دروازه بان ملی پوش ایرانی و علی علیپور مهاجم ایرانی به طور کامل بازی کردند.)

فارنزه ۱ – ۲ اسپورتینگ براگا

در جدول لیگانوس پرتغال، تیم اسپورتینگ لیسبون با ۶۴ امتیاز در صدر قرار دارد. تیم‌های پورتو (تفاضل گل ۲۹+) که از مهدی طارمی مهاجم ملی پوش ایرانی بهره می‌برد با ۵۷، بنفیکا (تفاضل گل ۲۶+) با ۵۴ و اسپورتینگ براگا (تفاضل گل ۲۰+) با ۵۳ امتیاز دوم تا چهارم هستند.

تیم پورتیموننزه که جعفر سلمانی هافبک - مهاجم ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد، با ۲۶ امتیاز به رده دوازدهم صعود کرد و تیم ماریتیمو با ۲۱ امتیاز بار دیگر در قعر جدول (رده هجدهم) جای گرفت.

در جدول گلزنان لیگانوس پرتغال، پدرو گونسالوش مهاجم پرتغالی تیم اسپورتینگ لیسبون با ۱۵ گل صدرنشین است و هریس سفروویچ مهاجم سوئیسی تیم بنفیکا با ۱۴ گل دوم، سرژیو اولیویرا مهاجم پرتغالی پورتو با ۱۲ گل سوم هستند. مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو با ۹ گل در رده چهارم مشترک قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین