کد خبر: ۷۰۳۱۵۳
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

تخم اژدهای لوکس «بازی تاج و تخت»، ۲ میلیون دلار!

یک تخم‌اژدهای تزیینی با الهام از ماجراهای سریال «بازی‌ تاج‌وتخت» و به سبک تخم‌مرغ‌های فابرژه طراحی و دو میلیون و ۲۰۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده است.
تخم اژدهای لوکس «بازی تاج و تخت»، ۲ میلیون دلار!
آفتاب‌‌نیوز :

لیسا تالگرن از طراحان ارشد تخم‌مرغ‌های فابرژه در همکاری با طراح لباس سریال بازی تاج‌وتخت و استودیو فیلمسازی برادران وارنر با الهام از دنیای فانتزی این سریال محبوب، یک تخم‌ اژدهای لوکس طراحی کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هالیوود ریپورتر، این تخم اژدها که قرار است ماجراهای دنریس تارگرین در رسیدن به تخت آهنین را روایت کند، تخم‌ اژدهای یادبود (commemorative egg objet) نام دارد و ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت.

نمای این تخم اژدها با رنگ‌های بنفش، آبی، قرمز و نقره‌ای تزئین شده و تکه‌های برجسته الماس دارد. در داخل آن هم یک یاقوت سرخ واقعی به همراه یک اژدهای بالدار و نسخه مینیاتوری تاج سلطنت وستروس قرار داده شده است.

از نسخه نهایی این تخم فابرژه در ماه‌های باقی مانده از سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد.

تخم‌مرغ‌های فابرژه نامی است که به تخم‌مرغ‌های زینتی که از سال ۱۸۸۵ تا ۱۹۱۷ توسط پیتر کارل فابرژه و شرکتش ساخته شد، داده می‌شود. مشهورترین این تخم‌مرغ‌ها آنهایی هستند که برای الکساندر سوم و نیکولای دوم، تزارهای روسیه، ساخته و به نام تخم‌مرغ‌های فابرژه سلطنتی به عنوان هدیه عید پاک به همسران یا مادران آنها اهدا می‌شد.

بازی تاج و تخت که در هشت فصل خود چندین خط داستانی را دنبال می‌کند، رکورد تعداد بیننده در بین برنامه‌های اچ.بی.او را در اختیار دارد. این سریال علاوه بر دریافت جوایز متعدد در شاخه‌های مختلف، سال گذشته با نامزدی در ۳۲ بخش جوایز امی از جمله بهترین سریال درام، رکورد بیشترین نامزدی برای این جوایز در یک فصل را به نام خود ثبت کرد. این اقتباس تلویزیونی در هشت فصل خود در مجموع ۱۶۱ بار نامزد دریافت جوایز امی شد و چندین جایزه برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین