کد خبر: ۷۰۳۴۰۴
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
تبلیغات

با ۳ مدل تراکت خاص آشنا شوید

هر چه یک تراکت خاص‌تر باشد، توجه مخاطب به آن بیشتر جلب می‌شود، در نتیجه احتمال موفقیت شما در تبلیغات بسیار زیاد بالا می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز :

در قدم اول می‌توان گفت یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی برای افزایش فروش چاپ تراکت است. در بسیاری از کسب و کار‌ها نیاز است که شما بتوانید محیط اطراف خود را با شعاع یک کیلومتر از حضور خود آگاه کنید، در همین راستا این کار فقط از طریق چاپ تراکت امکان پذیر است.

حال اگر می‌خواهید با چاپ و پخش تراکت به افزایش فروش خود کمک کنید، شاه کلید افزایش فروش، از طریق چاپ تراکت خاص است. چرا که هر چه یک تراکت خاص‌تر باشد، توجه مخاطب به آن بیشتر جلب می‌شود، در نتیجه احتمال موفقیت شما در تبلیغات بسیار زیاد بالا می‌رود. در همین راستا در ادامه شما را با ۳ مدل تراکت خاص و جذاب آشنا خواهیم کرد:

تراکت بروشوری، جذاب و خاص

با ۳ مدل تراکت خاص آشنا شوید

این تراکت را می‌توانید در سایز‌های A۵، A۶، A۴ و A۳ چاپ کنید. در این تراکت یک خط تا یا دو خط تا، در وسط کار، می‌خورد و سبب می‌شود تا شما بتوانید چند بخش مختلف را در تراکت داشته باشد. این سبک از تراکت در واقع معروف یه چاپ بروشور است، تراکت‌های بروشوری، همیشه برای مخاطب جذاب و خاص تلقی شده است.

تراکت قالبدار یا همان تراکت با برش خاص، متفاوت‌ترین محصول

یکی از جذاب‌ترین تراکت‌های موجود در ایران، تراکت‌های قالب دار است، شما‌ی توانید در این تراکت‌ها، برش‌های خاصی را به کاغذ بدهید. همین امر سبب می‌شود تا توجه مخاطب به این نوع ازتراکت، چنیدین برابر می‌شود، اگر به دنبال چاپ یک تراکت خاص برای افزایش فروش هستید، پیشنهاد اول ما به شما ف چاپ تراکت قالبدار است.

با ۳ مدل تراکت خاص آشنا شوید

تراکت آویز، پادشاه در جذابیت

در آخر به شما چاپ تراکت آویز را پیشنهاد می‌کنیم، اگر قصد پخش تراکت در داخل برج‌های اداری، مسکونی، هتل‌ها و درب منازل هستید، این تراکت با فرم خاصی که دارد می‌تواند به دستگیره درب وردی وصل شود و توجه مخاطب را به خود جلب کند.

با ۳ مدل تراکت خاص آشنا شوید

معرفی یک چاپخانه تراز اول در چاپ تراکت‌های خاص

حال که با انواع تراکت‌های خاص آشنا شدید می‌توانید بک چاپخانه حرفه‌ای را برای ثبت سفارش تراکت خود انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما، مجموعه چاپ تیم گرافیک است. این مجموعه با کادری حرفه‌ای و آموزش دیده و همچنین با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در صنعت چاپ می‌تواند محصولات با کیفیتی را برای شما چاپ کند.

شما می‌توانید برای ثبت سفارش در این مجموعه به سایت teamgraphic.ir مراجعه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین