کد خبر: ۷۰۳۴۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

پایان تلخ جهانبخش در انگلیس

به نظر می‌رسد بال ایرانی تیم فوتبال برایتون به درهای خروجی این باشگاه نزدیک است.
پایان تلخ جهانبخش در انگلیس
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا جهانبخش که پس از درخشش در فوتبال باشگاهی هلند، در تابستان 2018 در انتقالی به ارزش 17 میلیون پوند و قراردادی پنج ساله از AZ آلکمار به برایتون پیوست تا بازی در لیگ برتر انگلیس را هم تجربه کند، در این مدت نتوانسته در این تیم شایستگی‌های خود را بنا به دلایل مختلف به نمایش بگذارد و در ادامه هم با روی کار آمدن گراهام پاتر خیلی فرصت بازی به او نرسیده است.

علیرضا که در تابستان گذشته شایعه جدایی‌اش از برایتون مطرح بود و حتی گفته شد که آژاکس به دنبال به خدمت گرفتنش است، در نهایت به گفته خودش وعده‌هایی که گراهام پاتر برای بهتر شدن اوضاع برای او داده بود، او را برای ماندن در این تیم متقاعد کرد. اوضاع اما برای جهانبخش تغییر زیادی نکرد و او این فصل تنها در 18 بازی (531 دقیقه از 1620 دقیقه ممکن) برای برایتون به میدان رفت که حاصلش دو گل‌زده و دو پاس‌گل بوده است. با این شرایط به نظر می‌رسد خود علیرضا هم برای دعوت شدن به تیم ملی ایران، احتمالاً در تابستان پیش‌رو از برایتون جدا خواهد شد.

اکنون نشریه معتبر «فور فور تو» انگلیس خبر می‌دهد که باشگاه برایتون در تابستان پیش‌رو 9 بازیکن خود را در لیست فروش خواهد گذاشت که یکی از آنها علیرضا جهانبخش است که در زمان پیوستنش به این تیم گرانقیمت‌ترین خرید این باشگاه انگلیسی به شمار می‌رفت. طبق این گزارش؛ گراهام پاتر به دنبال تقویت تیمش در پایان فصل جاری است و از این‌رو باید برخی بازیکنان خود را در لیست فروش بگذارد تا بتواند در پنجره تابستانی پیش‌رو بازیکنان مدنظرش را به ترکیب تیمش اضافه کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
میثاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
0
2
به نظر من برگرده ایران خیلی خوبه اینطوری بهش بازی های زیادی میرسه و بهتر می تونه خوب کار کنه
مجیدکای رحمت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
1
بنظرمیادخیلی زودافت کرد،ودیگه طراوت قبل رونداره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین