کد خبر: ۷۰۳۴۴۶
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹

عاملان آدم‌ربایی ورامین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: عوامل آدم‌ربایی شهرستان ورامین کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان ملارد دستگیر شدند.
عاملان آدم‌ربایی ورامین دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سردار کیومرث عزیزی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۴ روز هجدهم فروردین‌ماه امسال، یک فقره آدم‌ریایی در روستای آب باریک از توابع بخش جوادآباد ورامین رخ داد که عوامل انتظامی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با اطلاع از این جرم، رسیدگی به آن را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم گشت پلیس با حضور در محل وقوع جرم و بر اساس اظهارات زنی جوان از اتباع افغانستان متوجه شدند که سه نفر از اتباع افغانستان که از دوستان همسرش هستند به علت اختلاف خانوادگی به در منزل آن‌ها مراجعه کرده و پس از درگیری لفظی با همسرش، محل را ترک می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به گفته این این زن، همسر وی نیز پس از چند دقیقه از منزل خارج شده ولی دیگر بازنگشته است.

عزیزی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات با بررسی دقیق اظهارات زن جوان، تحقیقات گسترده ای را آغاز و به اطلاعاتی از اعضای این باند آدم ربا دست یافتند.

وی اظهار داشت: با تلاش بی وقفه پلیس و تیم رسیدگی کننده پرونده و با اقدامات گسترده اطلاعاتی، سه عامل آدم ربایی شناسایی و دستگیر می شوند و عملیات رهایی گروگان را که در شهرستان ملارد نگهداری می‌شد را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: تیم‌های عملیاتی پلیس اطلاعات استان پس از هماهنگی لازم با مقام قضائی، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شده و گروگان را در کمتر از ۲۴ ساعت که در یک چهاردیواری محبوس شده بود را آزاد کردند.

این مسئول تاکید کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان مشخص شد که انگیزه آنان از این عمل مجرمانه اختلافات خانوادگی بوده که متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین