کد خبر: ۷۰۳۵۳۳
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

احسان‌پور از دنیای کشتی خداحافظی کرد

بهنام احسان پور دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان با انتشار پیامی، از دنیای قهرمانی کشتی خداحافظی کرد.
احسان‌پور از دنیای کشتی خداحافظی کرد
آفتاب‌‌نیوز :

بهنام احسان پور که چندین سال به عنوان عضو تیم ملی کشتی آزاد در میادین مختلف به میدان رفته و توانسته بود مدال برنز قهرمانی جهان، ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره قهرمانی آسیا را برای کشورمان کسب کند، با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

جامعه‌ی کشتی کشور برای این کشتی گیر خوشنام و با اخلاق تیم ملی در آینده پیش رو از جمله عرصه‌های مربیگری و مدیریتی آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

متن پیام احسان پور به شرح زیر است:

زمانی که کودکی را می‌گذراندم با هدایت‌های پدر عزیزم پا بر تشک مقدس کشتی گذاشتم و همه سال‌هایی که دوستانم به بازی‌های کودکانه مشغول بودند من روی تشک مشق پهلوانی و قهرمانی می‌کردم. سال‌ها برایم با قهرمانی‌ها؛ پیروزی‌ها و شکست‌ها گذشت و هر بار که کم آوردم عشق مردمم انگیزه‌ای مضاعف برایم بود.

اینک و در پایان ٢٠ سال تلاش و مبارزه بر روی تشک کشتی؛ چهار گوشه آن را بوسیده و از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کنم. آنچه طی این سال‌ها در خاطرم مانده نه زخم‌ها و آسیب‌ها؛ نه دوری از خانواده و دوستان؛ نه کم لطفی‌ها و نامرادی‌ها که مهر و عشق شما نازنین مردم است و آنچه برایم باقی مانده جدا از لطف دوستان؛ یاران و همراهان؛ شرمندگی از روی کسانی است که با شکست‌هایم شکسته شدند هرچند خود می‌دانم و خدایم که هرچه در توان داشتم و حتی بیشتر گذاشتم تا موجب غرور و افتخار پدر و مادر؛ مربیان و مردمم باشم. دست‌بوس همه عزیزانم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین