کد خبر: ۷۰۳۶۰۵
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
جام دانکلوف و نیکولای پتروف- بلغارستان

ارسلان و زرین پیکر طلایی شدند

رقابت های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف روزهای 19 تا 22 فروردین ماه در شهر پلودیو بلغارستان برگزار می شود که کاروان ایران به دو مدال طلا رسید.
ارسلان و زرین پیکر طلایی شدند
آفتاب‌‌نیوز :

نتایج پایانی سه نماینده کشورمان در کشتی فرنگی و آزاد مشخص شد که در کشتی فرنگی علی ارسلان در وزن 72 کیلوگرم به مدال طلا رسید. در کشتی آزاد نیز حمیدرضا زرین پیکر در وزن 79 کیلوگرم به مدال طلا دست یاف.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی فرنگی:

در وزن 63 آرمین محب ثابت در دور نخست مقابل نیکولای ویچف از بلغارستان با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل عبدالصامت باشار از ترکیه با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه مقابل ماکسیموویچ از صربستان به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. و با توجه به حاضر نشدن میلیان شوآب از آلمان در دیدار فینال، ارسلان صاحب مدال طلا شد.

کشتی آزاد:

در وزن 79 کیلوگرم حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل عبدالکادیر آبدیگابار از قزاقستان با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله بولات ساکایف از قزاقستان را با نتیجه 6 بر یک از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل حریفی از کشور ترکیه با نتیجه 9 بر صفر پیروز و به مدا طلا دست یافت.

همچنین امروز مهدی فلاح در وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی و جمال عبادی در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد به دیدار فینال راه یافتند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین