کد خبر: ۷۰۳۸۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

حمله کیهان به سید حسن خمینی

اخیراً چند نفر از این طیف در پوشش «مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب» با سید حسن خمینی دیدار کردند و از او می‌خواستند با توجه میدان گران‌سنگی که دارد، نامزد انتخابات شود.
حمله کیهان به سید حسن خمینی
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه کیهان افزود: در میان این جمع کسانی چون علیرضا علوی تبار، جواد امام (یار غار خاتمی)، غلامرضا ظریفیان و... دیده می‌شدند. گزارش این دیدار یک روز بعد تبدیل به تیتر یک روزنامه حزب کارگزاران شد. روزنامه سازندگی با تیتر و عکس تمام صفحه (همه با هم) از دعوت سید حسن خمینی به نامزدی انتخابات ریاست جمهوری استقبال کرد.

در ادامه این مطلب آمده: اما اگر چپ‌ها و راست‌های مدعی اصلاح‌طلبی، می‌دانند که سید حسن خمینی واجد شرایط ریاست جمهوری (مدیر و مدبر بودن، رجل سیاسی- مذهبی و...) نیست باید پرسید کدام هدف را از این صحنه‌سازی ایفا می‌کنند؟ به نظر می‌رسد پدرخوانده‌های این طیف مایلند هم از وی برای درگیر شدن در فضای سیاسی و انتخاباتی استفاده کنند و از فشارها روی خود و نامزد اصلی این طیف- در زمینه پاسخگویی نسبت به عملکرد دولت روحانی- بکاهند و هم رد صلاحیت او را- که منطقاً قابل تأیید در شورای نگهبان نیست- هزینه مظلوم‌نمایی و انحراف اذهان از کارنامه پرخسارت خویش کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
0
کیهان ترسیده است که ایشان کاندیدا شوند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
0
بدا بحال مملکتی که امثال شریعتمداری معلوم الحال براش خط مش تعیین کنن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین