کد خبر: ۷۰۳۸۷۳
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

پارک پردیسان تعطیل شد

با توجه به شرایط همه گیری بیماری کرونا، پارک طبیعت پردیسان تا اطلاع بعدی تعطیل و از پذیرش مراجعان معذور خواهد بود.
پارک پردیسان تعطیل شد
آفتاب‌‌نیوز :

به اطلاع عموم شهروندان می رساند با توجه به شرایط همه گیری بیماری کرونا، پارک طبیعت پردیسان از نیمه شب ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی تعطیل و از پذیرش مراجعان، معذور خواهد بود.

پیش از این نیز با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، پارک طبیعت پردیسان در روز سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ تعطیل شده بود.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی، تا روز گذشته ( ۲۱ فروردین ماه) ۱۹۳ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته فوت کردند که تعداد فوتی ها به در ایران به ۶۴ هزار و ۲۳۲ نفر رسید.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۴۹ هزار و ۷۸ نفر رسید، تاکنون یک میلیون و ۷۰۲ هزار و ۶۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین چهار هزار و ۳۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۱۳ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۵۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

اکنون ۲۵۷ شهرستان از جمله همه مراکز استانها و کلانشهرها در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین ۱۲۹ شهرستان نارنجی، ۵۱ شهرستان زرد و ۱۱ شهرستان آبی هستند. بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین