کد خبر: ۷۰۳۹۷۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
این حادثه موجب قطع برق در بخشی از این مجتمع شد

واکنش صالحی به اقدام علیه مرکز غنی‌سازی نطنز

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اقدامی که علیه مرکز غنی سازی نطنز انجام شد، نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت های صنعتی و سیاسی کشور برای جلوگیری از توسعه چشم گیر صنعت هسته‌ای از یک سو و مذاکرات موفق برای رفع تحریم‌های ظالمانه است.
واکنش صالحی به اقدام علیه مرکز غنی‌سازی نطنز
آفتاب‌‌نیوز :

علی اکبر صالحی افزود: اقدامی که علیه مرکز غنی سازی نطنز انجام شد، نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت های صنعتی و سیاسی کشور برای جلوگیری از توسعه چشم‌گیر صنعت هسته‌ای از یک سو و مذاکرات موفق برای رفع تحریم‌های ظالمانه است.

وی خاطرنشان کرد: در روز ملی فناوری هسته‌ای آخرین دستاوردهای دانشمندان جوان و پرتلاش کشور به نمایش گذاشته شد و همزمان نیز چشم انداز رفع تحریم ها کاملاً آشکار شد.

صالحی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه و تاکید بر ضرورت برخورد جامعه بین‌المللی و آژانس بین المللی انرژی اتمی با تروریسم هسته‌ای، حق خود را برای اقدام علیه عاملان و آمران و مباشران این اقدام را محفوظ می دارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: همچنین برای ناکام گذاشتن اهداف آمران این حرکت تروریستی، جمهوری اسلامی ایران با جدیت گسترش فناوری هسته‌ای از یک سو و گسترش برای رفع تحریم های ظالمانه از سوی دیگر را ادامه خواهد داد.

بامداد روز یک شنبه حادثه‌ای در بخشی از شبکه توزیع برق مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن نطنز رخ داد که خوش‌بختانه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشت اما این اقدام موجب قطع برق در بخشی از این مجتمع شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
2
فكر نمي كنيد و نمي كند ايشان كه منابع دريافت خبر زياد شده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
0
بابا حالا چی شده مگه این همه شلوغش میکنید ننه من غریبم بازی در میارید ؟شما هم تونستید این کار رو بکنید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
0
دستاوردهای هسته ایی برای ما نون نمی شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
0
آقای صالحی اینبار سریع و صریح بگویید از بین رفتن سانتریفیوژهای ir1 که بر طبق صحبت‌های قبلی و مفاد برجام در حال کار بوده است، چگونه می‌تواند آلودگی رادیو اکتیو نداشته باشد. آیا قرار است فاجعه زیست محیطی آن برای مردم منطقه و شرق کشور که در مسیر باد و بارانهای آلوده قرار می‌گیرند برای سالها لاپوشانی شود؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین