کد خبر: ۷۰۴۱۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳

حکم محکومیت عیسی کلانتری صادر شد

بنابر برخی اخبار، حکم محکومیت عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از سوی دادسرای ویژه کارکنان دولت صادر شده است.
حکم محکومیت عیسی کلانتری صادر شد
آفتاب‌‌نیوز :

چندی پیش گفت‌وگویی تصویری از عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منتشر شد. وی در این گفت‌وگو، اظهاراتی در خصوص انقلاب و امام خمینی(ره) مطرح کردند که انتقاداتی را در پی داشته است.

عیسی کلانتری در یک گفت وگوی ویدئویی در پاسخ به سوال خبرنگار که از او پرسید: «آیا فکر می‌کنید بین آمریکایی‌ها و امام مذاکره ای صورت گرفت؟» پاسخ داد: «نمی‌دانم من خبر ندارم چون». رییس سازمان حفاظت از محیط زیست بعد از چهار ثانیه مکث ادامه داد: «شاید به این صورت بشه راحتتر گفت که حضرت امام فرزند ناخلفی برای اونا بود. اونا پشت شاهُ خالی کردن و از این فرصت هم انقلابی ها با فرماندهی و رهبری امام از فرصت حداکثر استفاده را کردند و ...»

پس از بازتاب گسترده اظهارات عیسی کلانتری، حمید انصاری قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی این سخنان را سخیف، نسنجیده و توهین آمیز دانست و گفت: حقیقتا این اظهارات موجب تعجب و تأسف شد و شدیدا محکوم می باشد.

عیسی کلانتری آذرماه امسال به شعبه هفتم دادسرای کارکنان دولت احضار و در خصوص توهین به بنیانگذار انقلاب اسلامی تفهیم اتهام و با قرار تامین آزاد شد، او در آن مقطع در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره دلیل احضارش به دادسرا گفته بود: علت حضورم در دادسرا مربوط به تالاب انزلی بود و در این باره صحبت کردم.

وی درباره مطالب منتشره در فضای مجازی در خصوص احضارش به دادسرای کارکنان دولت به دلیل اظهارات توهین‌آمیزش به بنیانگذار انقلاب و همچنین آزادی‌اش با قرار تأمین سکوت کرد و در این باره صحبتی نکرد.

حالا، بنابر برخی اخبار، حکم محکومیت "عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست" از سوی دادسرای ویژه کارکنان دولت صادر شده است. در صورت صدور حکم انفصال از خدمت برای عیسی کلانتری، وی از ریاست سازمان محیط زیست و معاونت ریاست‌جمهوری عزل خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
2
مگر ما یکی از آزادترین کشورها نیستیم پس چرا کوچکترین نقد باعث حبس فرد می شود؟
ناشناس
|
Germany
|
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
1
اینو دیگه همه میدونن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین