کد خبر: ۷۰۴۲۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

بورس بالاخره مثبت شد

بازار سهام معاملات امروز را در شرایطی آغاز کرد که با افزایش نسبی تقاضا در برخی از نمادهای شاخص‌ساز همراه بود و حرکت شاخص را در ابتدای معاملات مثبت کرد.
بورس بالاخره مثبت شد
آفتاب‌‌نیوز :

معاملات امروز (۲۴ فروردین) بازار سهام در شرایطی آغاز شد که تعدادی از نمادهای شاخص‌ساز با افزایش تقاضا همراه بودند و از حجم عرضه در بازار کم شده بود، در نتیجه روند بازار در ابتدای راه امروز با حرکن مثبت شاخص همراه شد.

نکته قابل توجه در مثبت شدن شاخص در آغاز معاملات امروز، حرکت هشت هزار واحدی شاخص در کمتر از نیم ساعت از آغاز معاملات است. ارزش معاملات نسب به روزهای گذشته افزایش خوبی را داشته و اما همچنان حجم معاملات افزایش زیادی نداشته است.

روز گذشته جلسه محمدعلی دهقان دهنوی، رییس ‎سازمان بورس و اوراق بهادار با مدیران عامل ‎هلدینگ‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری فعال در ‎بازار سرمایه به صورت آنلاین برگزار و مقرر شد طی ۴۸ ساعت آینده ۲۴ هزار میلیارد تومان به منظور انتشار ‎اوراق اجاره سهام وارد بازار سرمایه شود. با توجه به این موضوع، احتمال دارد تزریق نقدینگی در بازار یکی از عوامل اصلی حرکت مثبت شاخص در معاملات امروز باشد.

شاخص با گذشت کم‌تر از نیم ساعت از آغاز معاملات با رشد ۱۱ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۲۳۷ هزار رسید.

نمادهایفولاد، شستا و فملی بیش‌ترین تاثیر در حرکت مثبت شاخص را داشتند. اما نکته قابل توجه آن است که با وجود حرکت مثبت شاخص در آغاز معاملات امروز، همچنان بیش از ۱۹۰ نماد در جریان معاملات رنگ قرمز دارند و تنها حدود ۷۰ نماد به رنگ سبز هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
0
دوستان زود ی مصاحبه کنید تا منفی نشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
0
دولت دیشب گفت خودم میخرم فقط سهام های انتخاب شده رشد کردند و بس
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین