کد خبر: ۷۰۴۳۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

حیله کثیف سارقان برای سرقت از زوج کهنسال

رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهارداشت: سارقان غیربومی با معرفی خود به عنوان کارمند وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام به سرقت از زوج سالخورده همدانی کرده بودند که شناسایی و دستگیر شدند.
حیله کثیف سارقان برای سرقت از زوج کهنسال
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اسدبگی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت از منزل یک پیرمرد در شهرستان همدان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که سارقان در یک گروه چهار نفره شامل سه مرد و یک زن با یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی وارد شهر همدان شده و با انتخاب سوژه مورد نظر خود که پیرمردی مُسن و سالخورده بوده اعلام می کنند که از کارکنان وزارت بهداشت بوده و برای تست کرونا به صورت رایگان از افراد سالخورده اقدام می کنند و تست کرونا باید در منزل صورت بگیرد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان اضافه کرد: سارقان با سوار کردن مالباخته و مراجعه به منزل وی، با سرگرم کردن پیرمرد و پیرزن اقدام به سرقت چهار تخته فرش دستبافت یک متری و ۶ النگوی پیرزن کرده و بلافاصله از همدان متواری می شوند اما با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد جو ناامنی، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت قرار گرفت.

سرهنگ اسدبگی افزود: در تحقیقات صورت گرفته، مشخصات خودرو و متهمان به دست آمد و مشخص شد این گروه یک ماه قبل نیز در شهر همدان اقدام به سرقت کرده و متواری شدند.

وی بیان کرد: به دنبال تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که خودرو سارقان در شهرستان "بروجرد" تصادف کرده و دچار نقص فنی شده همچنین سرنشینان با اموال مسروقه متواری شده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اعلام این که راننده خودرو در یک عملیات پیچیده دستگیر و به پلیس آگاهی همدان انتقال داده شد، افزود: متهم در بازجویی های پلیسی به چهار فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ اسدبگی افزود: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که نامبرده به همراه همدستان خود در استان های قم، سمنان، خراسان رضوی و چند استان دیگر نیز مرتکب سرقت های متعددی با این شیوه و شگرد شدند که هماهنگی لازم با پلیس آگاهی این استان ها برای دستگیری دیگر سارقان به عمل آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین