کد خبر: ۷۰۴۳۵۶
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶

اعتراف سارق به ۵۵ فقره سرقت+ جزئیات

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی خبر داد که به ۵۵ فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو اعتراف کرده است.
اعتراف سارق به ۵۵ فقره سرقت+ جزئیات
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری سارق حرفه ای خبر داد و گفت: متهم به 45 فقره سرقت لوازم خودرو و 10 فقره سرقت خودرو اعتراف کرده است.

سرهنگ موقوفه‌ای در تشریح خبر فوق اظهار داشت: بیست و دوم فروردین ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری ورد آورد حین گشت‌زنی در سطح حوزه به راننده یک دستگاه خودروی سواری مظنون شده که پس از استعلام پلاک انتظامی، مشخص می‌شود که پلاک جعلی بوده و متعلق به این خودرو نیست.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری برای بررسی موضوع دستور توقف خودرو را دادند، افزود: راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری و عملیات تعقیب و گریز متهم آغاز شده و ماموران با عملیاتی کردن طرح مهار موفق شدند خودرو را متوقف و راننده را دستگیر کنند.

وی گفت: در بررسی از خودرو تعدادی لوازم داخل خودروی مسروقه کشف و متهم در همان تحقیقات اولیه به سرقتی بودن اموال مکشوفه اعتراف کرد و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری انتقال یافت.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شد که خودروی متهم نیز سرقتی بوده و پس از سرقت با نصب پلاک جعلی که اعداد و ارقام آن بسیار نزدیک به پلاک اصلی خودرو بوده در سطح شهر تردد می کرده است، ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیسی اظهار داشت که با خودرو های سرقتی به سرقت لوازم داخل خودرو اقدام می کرد.

سرهنگ موقوفه ای افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی به 45 فقره سرقت لوازم خودرو و 10 فقره سرقت خودرو و نصب پلاک جعلی بر روی آنها اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه با تلاش ماموران تا کنون تعدادی از مالباختگان شناسایی شده اند، خاطر نشان کرد: کشف جزئیات پرونده و شناسایی سایر مالباختگان کماکان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین