کد خبر: ۷۰۴۵۴۶
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶

پیروزی پرسپولیس بر الوحده امارات در نیمه نخست

تقابل پرسپولیس ایران و الوحده امارات در نیمه نخست با یک گل به نفع نماینده ایران تمام شد.
پیروزی پرسپولیس بر الوحده امارات در نیمه نخست
آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس ایران و الوحده امارات از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فاتوردا در شهر گوای هند به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با یک گل به نفع پرسپولیس تمام شد.

سید جلال حسینی در دقیقه ۴۰ برای پرسپولیس گل زد.

موقعیت‌های خطرناک

پرسپولیس بازی را هجومی شروع کرد و در دقیقه دو، نخستین موج حمله سرخپوشان روی دروازه الوحده انجام گرفت که ضربه احسان پهلوان به کرنر رفت و ثمری برای این تیم نداشت.

در دقیقه چهار، احمد نوراللهی از فاصله حدودا ۲۵ متری دروازه الوحده را با شوت خطرناک خود تهدید کرد که ضربه چندان دقیق نبود.

در دقیقه شش، ارسال پهلوان به روی دروازه و رها کردن توپ توسط عالیشاه، مغانلو را صاحب موقعیت خوبی کرد که توپ با برخورد به او به بیرون رفت.

در دقیقه هشت، حرکت انفرادی مهدی ترابی از سمت چپ زمین و عبور از دو، سه بازیکن و در ادامه ارسال توپ به روی دروازه، با ضربه سر مغانلو همراه بود و توپ به دیرک دروازه خورد.

در دقیقه ۲۰، ماتاژ در مقابل دروازه پرسپولیس صاحب موقعیت شد که شوت زمینی او به راحتی در آغوش حامد لک قرار گرفت.

در دقیقه ۲۲، ارسال خلیل ابراهیم به داخل محوطه جریمه، به ماتاژ رسید که ضربه او در این موقعیت خطرناک، داخل چارچوب نبود.

در دقیقه ۳۱، عمر خربین مقابل محوطه جریمه صاحب توپ شد و شوت زد که ضربه محکم و زمینی او در شرایطی که حامد لک نظاره گر بود، با اختلاف اندک از کنار دیرک دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۵، ارسال مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی، روی سر کنعانی‌زادگان فرود آمد که او به جای دروازه خالی الوحده، توپ را به بیرون زد.

در دقیقه ۳۹، ارسال مهدی ترابی از روی نقطه کرنر، با ضربه کنعانی‌زادگان به سمت دروازه رفت که توپ توسط مدافع الوحده و با ضربه سر از روی خط برگردانده شد.

گل: در دقیقه ۴۰، پاس مهدی ترابی به مقابل محوطه جریمه، با شوت بغل پای سید جلال حسینی وارد دروازه الوحده امارات شد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شهریار مغانلو.

ترکیب الوحده: راشد علی، لوکاس پیمنتا، خلیل ابراهیم، تیم ماتاژ، خمیس اسماعیل (کارت زرد)، عبدالله الکربی، لی می یونگ‌جو، احمد رشید، فارس جمعه، عبدالله حامد و عمر خربین.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین