کد خبر: ۷۰۴۵۵۳
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸

تساوی تراکتور و پاختاکور در نیمه نخست

دو تیم فوتبال تراکتور ایران و پاختاکور ازبکستان در نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند.
تساوی تراکتور و پاختاکور در نیمه نخست
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال ایران در دور اول مرحله گروهی از ساعت ۱۹:۳۰ به میزبانی کشور امارات به مصاف پاختاکور رفت که این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

بازی را تراکتور هجومی‌تر آغاز کرد و مالک توپ و میدان بود اما پاس‌های آخر بازیکنان این تیم به مقصد نمی‌رسید. با این حال روی یک غافلگیری و اشتباه فخرالدینی نزدیک بود رشیدوف دروازه تراکتور را بلز کند که واکنش زیبای اخباری مانع از گلزنی حریف شد. در ادامه باز هم این تراکتوری‌ها بودند که مالک زمین بودند اما دومین حمله جدی بازی را هم نماینده ازبکستان ایجاد کرد. ضدحمله ازبک‌ها با حرکت دراگان چنار توپ را به دردیوک رساند که ضربه این بازیکن در موقعیتی مناسب را اخباری با پا برگشت داد.

دقایقی بعد پاختاکور باز هم می‌توانست توسط دردیوک به گل برسد که ضربه سر این بازیکن در دقیقه ۱۷ به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

اولین موقعیت جدی تراکتور در دقیقه ۲۲ رقم خورد. ارسال از سمت چپ با پاس هادی محمدی به دهانه دروازه ارسال شد که توپ با برخورد به خانزاده به بیرون رفت و داور در ادامه خطای بازیکن تراکتور را گرفت.

در ادامه باز هم این تراکتوری‌ها بودند که سعی داشتند با پاس‌های زیاد راهی را برای رسیدن به دروازه نماینده ازبکستان باز کنند.

در دقیقه ۳۴ باز هم این پاختاکور بود که روی دروازه تراکتور خطرآفرین شد. ارسال ضربه کاشته روی دروازه با ضربه سر دراگان چنار همراه شد که توپ باز هم با واکنش زیبای اخباری به کرنر رفت.

پس از این بازی آرام دنبال شد و دعوا بر سر توپ بیش تر در میانه میدان بود و همین باعث شد تلاش دو تیم در پایان نیمه نخست برنده‌ای نداشته باشد.

ترکیب تراکتور ایران: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی، اشکان دژاگه، محمد عباس زاده و پیمان بابایی.

ترکیب پاختاکور ازبکستان: کواتف، سیفیف، ایگور کریمتس، اسماعیلوف، علی جانوف، سوبیرخوجائف، اسموعیلوف، رشیدوف، دیگو چران، تورگونبف، دردیوک.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین