کد خبر: ۷۰۴۵۷
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۶
علی آبادی در حاشیه نشست هیات دولت:

کلمنته می تواند به کشورش برگردد !

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب : رئیس سازمان تربیت بدنی با تاکید بر اینکه این سازمان موافق حضور سرمربی پروازی در تیم ملی نیست گفت: «کلمنته هنوز با ما قرارداد نبسته و می تواند از کشور خارج شود». 

محمد علی آبادی رئیس در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران از خروج خاویر کلمنته از ایران ابراز بی اطلاعی کرد.

وی درتوضیح مواضع اخیرش در خصوص مدیران پروازی، گفت: سیاست دولت این است که هیچ مدیر پروازی درهیچ جای کشور قابل تایید نیست و به خصوص اگر این موضوع در مسائلی چون فوتبال باشد که تشخیص آن روشن خواهد بود.

علی آبادی در واکنش به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا رئیس ورزش کشور از حضور یا عدم حضور کلمنته در ایران بی خبر است؟ گفت: قرار نیست بنده از همه چیز اطلاع داشته باشم اما کلمنته هنوز با ما قرارداد نبسته و لذا می تواند از کشور خارج شود.

وی با تاکید بر اینکه سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نمی تواند بصورت پاره وقت این تیم را هدایت کند، افزود: اصلی ترین بحث برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان این است که نمی تواند پروازی باشد و باید طبق قانون و قراردادی که با فدراسیون به امضا می رساند در کشورمان حضور داشته باشد.

علی آبادی در خصوص مواضع سازمان تربیت بدنی پیرامون عقد قرارداد با خاویرکلمنته گفت: در این خصوص فدراسیون فوتبال تصمیم گیرنده است اما این طور نیست که ما بخواهیم سرمربی بصورت پروازی در تیم ملی فوتبال ایران فعالیت کند.

وی ادامه داد: ما مربی نمی خواهیم که در هفته 2 روز در کشورمان حضور داشته باشد، 30 تا 40 بازیکن را انتخاب کند و تمرین دهد و پس از آن به کشورش بازگردد. ما مربی می خواهیم که داخل کشورمان حضور داشته باشد و مطابق قرارداد با او برخورد شود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۸۶/۱۱/۱۸
0
0
سلام اين نتيجه دستپاچگي و انفعال در برابر خارجي ها در سطح فوتبال است يه كم با شخصيت تر باشيم بهتره :)
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین