کد خبر: ۷۰۴۶۱۲
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۸

صعود منچسترسیتی و رئال مادرید به نیمه‌نهایی

تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید با برتری برابر حریفانشان در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.
صعود منچسترسیتی و رئال مادرید به نیمه‌نهایی
آفتاب‌‌نیوز :

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو دیدار به پایان رسید.

در یکی از بازی‌ها بوروسیادورتموند در خانه به دیدار منچسترسیتی رفت و توانست در همان نیمه نخست به گل برسد. جود بلینگام ۱۷ ساله توانست در دقیقه ۱۵ گل اول بازی را به ثمر برساند. این بازیکن در دیدار رفت نیز توانسته بود گلزنی کند که داور در تصمیمی بحث برانگیز گل او را مردود اعلام کرد. نیمه نخست این دیدار با همان یک گل به سود زردپوشان آلمان به پایان رسید.

در نیمه دوم خطای هند مشکوک امره چان باعث شد تا داور بعد از بررسی VAR در دقیقه ۵۵ اعلام پنالتی کند که ریاض محرز الجزایری آن را تبدیل به گل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. در ادامه در دقیقه ۷۵ نوبت به فیل فودن رسید تا زننده گل دوم تیمش باشد تا این دیدار با برتری ۲ بر یک سیتی خاتمه یابد و این تیم در مجموع ۴ بر ۲ راهی دور بعد شود.

در دیگر دیدار رئال مادرید که در دیدار رفت اندوخته خوبی داشت و ۳ بر یک به برتری رسیده بود به مصاف لیورپول رفت که نیمه نخست این دیدار بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید. در نیمه دوم نیز تلاش دو تیم منتج به باز کردن دروازه یکدیگر نشد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد و رئال مادرید به لطف برتری ۳ بر یک در دیدار رفت به نیمه نهایی راه یابد.

با توجه به اینکه لیورپول شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد، این فصل برای یورگن کلوپ بدون جام به پایان رسید و او باید تلاش کند تا سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

به این ترتیب چهار تیم پاری سن ژرمن، چلسی، منچسترسیتی و رئال مادرید توانستند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین