کد خبر: ۷۰۴۷۵۰
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱
ظرفیت بیمارستان ها تکمیل است

هشدار درباره وخامت شدید کرونا در کردستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان از تکمیل ظرفیت بخش کرونا در بیمارستان‌های استان به دلیل طغیان ویروس و افزایش بستری شدگان خبر داد و گفت: کرونا روی فرش قرمزی که مردم برای پذیرایی و استقبال از آن گسترده‌اند موجی از مرگ و میرها را به همراه دارد و رخت عزا بر قامت کردستان پوشانده می‌شود.
هشدار درباره وخامت شدید کرونا در کردستان
آفتاب‌‌نیوز :

صدیق جدیدالاسلامی وضعیت کنونی استان از لحاظ کرونا را بی ثبات اعلام کرد و در خصوص وخامت شیوع ویروس هشدار داد.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه و بی رویه موارد ابتلا به ویروس کرونا در کردستان طی روزهای اخیر، اظهار کرد: با استمرار این روند در روزهای آینده سایه مرگ کردستان را فرا می‌گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه مردم اگر رعایت نکنند وضعیت رو به سیاهی می‌رود افزود: اکثر بخش‌های درمانی استان زیر بار کروناست و روزهای سختی در پیش است.

جدیدالاسلامی با بیان اینکه وضعیت کنونی، نتیجه تجمعات دو هفته گذشته در پارک‌ها، میهمانی‌ها، مسافرت و دورهمی‌ها است، خطاب به شهروندان تاکید کرد: با این وجود اگر تغییر رفتار صورت نگیرد نه تنها این موج با قوت شدید و قدرت زیاد ادامه دارد بلکه موج‌های بعدی را هم شاهد خواهیم بود.

وی از تکمیل ظرفیت بخش کرونا در بیمارستان‌های استان به دلیل طغیان ویروس و افزایش بستری شدگان خبر داد و گفت: کرونا روی فرش قرمزی که مردم برای پذیرایی و استقبال از آن گسترده‌اند موجی از مرگ و میرها را به همراه دارد و رخت عزا بر قامت کردستان پوشانده می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین