کد خبر: ۷۰۴۸۶۴
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹

از مذاکرات وین چه خبر؟

در ادامه رایزنی‌های تیم‌های مذاکره‌کننده ایران و گروه ۱+۴ در وین، امروز دیداری سه‌جانبه میان رؤسای هیأت‌های ایران، چین و روسیه در محل اقامت عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران برگزار شد.
از مذاکرات وین چه خبر؟
آفتاب‌‌نیوز :

همچنین گفت‌وگوها و بحث‌های فنی میان طرف‌ها در حوزه‌های تحریم و هسته‌ای کماکان در سطوح مختلف در جریان است.

به این ترتیب برخی اخبار منتشرشده مبنی بر تصمیم تیم‌های مذاکره‌کننده برای قطع گفتگوها و بازگشت به پایتخت‌ها صحیح نیست و گفت‌وگوها همچنان ادامه دارد.

اولیانوف: گفت‌وگوها بر سر احیای برجام فردا ادامه می‌یابند

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین اعلام کرد که مذاکرات برای احیای برجام فردا در وین از سر گرفته خواهند شد.

میخائیل اولیانوف روز جمعه در توییتی نوشت: کار درباره احیای توافق هسته‌ای فردا در وین در زیر سایه کمیسیون مشترک برجام ادامه خواهد یافت.

برلین: برجام‌ نمرده است

سخنگوی وزارت خارجه آلمان روز جمعه در اظهاراتی تاکید کرد که توافق هسته‌ای با ایران نمرده است.

 ماریا ادبهر، سخنگوی وزارت خارجه آلمان روز جمعه در جمع نمایندگان رسانه‌ها در برلین گفت: از نظر ما این [برجام] توافقی هدفدار است که باید حفظ شود و این موضع ما از زمان آغاز برنامه جامع اقدام مشترک بوده است.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه آلمان، برجام «نمرده است»؛ چراکه گفت‌وگوهایی در وین میان ایران و ۴ قدرت جهانی شرکت‌کننده در برجام به منظور «تلاش برای بازگرداندن تمامی طرفین به توافق» در جریان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین