کد خبر: ۷۰۴۸۶۹
تعداد نظرات: ۸۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
ملّت انقلاب کرد تا برای حرف زدن آزاد باشد

حمله احمدی‌نژاد به دولت روحانی: صلاحیت مذاکره ندارید/ برجام خسارت بود؛ کشور را نابود کردید

محمود احمدی‌نژاد در دیدار با جمعی از مردم استان یزد که برای دعوت از وی جهت نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری روز پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ به تهران آمده بودند، طی سخنانی بر عدم صلاحیت دولتمردان کنونی جهت ورود مجدّد به عرصه مذاکرات هسته‌ای با آمریکا و اروپا تأکید کرد و خطاب به آنان گفت: با چه پشتوانه‌ای می‌خواهید بروید مذاکره کنید؟ شما یک بار رفتید و تحویل دادید و الان جلوی چشم ملّت است. برجام جز خسارت، چه چیز دیگری برای ملّت داشته است؟ عزّت ما را له کردید و اقتصاد و صنعت هسته‌ای کشور را به نابودی کشاندید! اگر ما حکومت فتحعلیشاهی می خواستیم، قاجار بود. من قاطعانه اعلام می‌کنم که مردم هیأت مذاکره کننده را قبول ندارند و بدون گرفتن رای اعتماد از مردم حق انجام مذاکره و سپردن هیچگونه تعهّدی را ندارند.
حمله احمدی‌نژاد به دولت روحانی: صلاحیت مذاکره ندارید/ برجام خسارت بود؛ کشور را نابود کردید
آفتاب‌‌نیوز :

احمدی نژاد در ادامه افزود: خوش‌بینانه می‌گویم، کسانی که معلوم شد بلد نیستند و نمی‌توانند مذاکره کنند و سرشان کلاه می‌گذارند، چرا دوباره باید از طرف ملّت ایران برای مذاکره بروند؟ آنها نشان داده‌اند که صلاحیت چنین کاری را ندارند. همین‌ها با قرارداد الجزایر در موضوع لانه جاسوسی آمریکا قراردادی را بستند که تا کنون بیش از ده میلیارد دلار غرامت داده‌ایم اما یک ریال هم نتوانسته‌ایم از آمریکایی‌ها پس بگیریم. چه کسی و به چه حقّی به شما اجازه داده است برای مذاکرات بروید؟ ملّت ایران، امروز شما را از اساس قبول ندارد و بنا بر نظرسنجی‌هایی که خودتان انجام داده‌اید رئیس دولت‌تان، فقط دو درصد محبوبیت دارد. از طرف چه کسی می‌خواهید بروید تعهّد بدهید و تبعات آن را به گردن ملت بیندازید؟

وی با تأکید بر ضرورت نظرخواهی از مردم برای انجام هرگونه مذاکراتی که به سرنوشت کشور مربوط می‌شود گفت: مذاکره‌ای در کار نیست. بحث بر سر این است که چه چیز دیگری را باید بدهند. بعد می‌گویند اگر ما نبودیم باید همه‌اش را می‌دادند! سابقه این حرف در تاریخ ایران به دوران فتحعلی شاه باز می‌گردد که نصف بیشتر ایران را داد و جشن شکرگزاری برگزار کرد و مدّعی شد که آنها تهران را می‌خواستند و ما ندادیم.

حمله احمدی‌نژاد به دولت روحانی: صلاحیت مذاکره ندارید/ برجام خسارت بود؛ کشور را نابود کردید

وی به انفجار تأسیسات هسته‌ای ایران و وارد آمدن چند میلیارد دلار خسارت به آن اشاره کرد و گفت: از آن طرف دنیا تأسیسات ما را منفجر می‌کنند و بعد شما می‌خواهید برای مذاکره بروید. این بار چه چیزی را می‌خواهید معامله کنید. یک فضایی هم درست کرده‌اید که هیچکس حرف نزند! چرا حرف نزنیم؟ این کشور متعلّق به تک تک مردم ایران است. اگر قرار بود عدّه‌ای خود را صاحب و مالک کشور بدانند و بی‌خیال مردم باشند، چرا انقلاب کردیم؟ ملّت انقلاب کرد تا برای حرف زدن آزاد باشد.

استاد دانشگاه علم وصنعت به ساخت و پخش سریال در سیمای جمهوری اسلامی دایر بر جاسوس بودن مذاکره‌کنندگان اشاره کرد و گفت: من شنیدم که می‌گفت وزارت امورخارجه ما جولانگاه جاسوس‌هاست. اگر اینها جاسوس هستند چرا باید دوباره همین‌ها راهی انجام مذاکرات شوند؟ جوانی که در انقلاب به دنیا آمده و این رفتارها را می‌بیند چه قضاوتی می‌کند و ما چه پاسخی برای پرسش‌های او داریم؟ دولتی که دو ماه دیگر از عمرش باقی مانده است، چه حقّی دارد از طرف ملّت ایران تعهّد بدهد و مردم تبعات آن را تحمل کنند!

وی افزود: برجام و تحریم‌هایی که بعد از آن تحمیل شد و صنعت هسته‌ای را نابود کرد، از جیب چه کسی رفته است؟ آیا از جیب مقامات رفته است؟ این فشار تورم و گرانی و بدبختی‌ها را آنها دارند تحمل می‌کنند یا ملّت؟ یکی از آنها بگوید که این تحریم‌ها از گوشه سفره رنگی‌اش یک میلیمتر کم کرده است. خودش هم بگوید قبول است. برایشان سفره می‌اندازند و ۲۰ نوع غذا می‌آورند و ده نوع صبحانه باید بخورند. برای خودشان نوشابه باز می‌کنند، خودشان را قهرمان می‌خوانند و به خودشان مدال می‌دهند و تازه بر سر ملّت هم منت می‌گذارند. اینگونه اقدامات بیانگر رفتار فتحعلیشاهی است.

احمدی‌نژاد به نحوه تصویب برجام در مجلس اشاره کرد و گفت: در دوره مذاکرات برجام، هر کس می‌خواست اعتراض کند، صد تا وصله به او می‌چسباندند و توهین و تحقیر می‌کردند. طبق قانون اساسی باید بند به بند قراردادها در مجلس خوانده شود و رادیو نیز آن را پخش کند و مطبوعات منتشر کنند تا همه مردم بفهمند و بدانند که چه تصمیمی دارد برای کشور گرفته می‌شود اما برجام را به مجلس بردند و برخلاف قانون اساسی و بدون آنکه در آن را باز کنند، در ۲۰ دقیقه به تصویب رساندند. آنهایی که باید دروازه‌بانی می‌کردند یا اصلاً در دروازه نبودند یا پشت‌شان را کردند تا خالی بودن دروازه را به دشمن نشان دهند.

وی افزود: یک سندی را امضا کرده اند که ۴ سال است رئیس جمهور آمریکا آن را زیر پایش گذاشته است و اروپایی‌ها هم یقه ما را گرفته‌اند و مدّعی هستند که حق نداریم از برجام خارج شویم. می‌گوییم دعوای ما با آمریکا بود حالا او رفته است بیرون و ما چه چیزی را باید اجرا کنیم؟ می‌گویند تخلّف است. یک چیزی به نام اینستکس درست کرده‌اند که ما نفت بفروشیم و پولش را نزد اروپایی‌ها بگذاریم تا آنها دارو و غذا برایمان تهیه کنند. این بدتر از آن چیزی است که بر سر عراق و لیبی آوردند و اینها هم قبول کرده اند!

وی از حکومت قاجار و پهلوی به عنوان منفورترین حکومت‌های تاریخ ایران نام برد و افزود: ملّت ایران، نجیب، وفادار و انقلابی است و از آرمان‌هایش دفاع می کند. حتی نسل جدید که اینها می‌گویند بی دین شده است، پای انقلاب و آرمان‌ها و کشور محکم ایستاده است. اگر ما حکومت فتحعلیشاهی می خواستیم، قاجار بود. من قاطعانه اعلام می‌کنم که مردم هیأت مذاکره کننده را قبول ندارند و بدون گرفتن رای اعتماد از مردم حق انجام مذاکره و سپردن هیچگونه تعهّدی را ندارند.

وی تصریح کرد: این قاعده حقوق بین‌الملل و حقوق اساسی هر ملّتی در کلّ دنیاست که وقتی یک دولت می‌خواهد کار بزرگی را انجام دهد، باید از مردمش رأی اعتماد بگیرد. اصل مذاکره را نمی‌توان منتفی کرد. ولی شرایط مذاکره بسیار مهم است که بر اساس عدالت و احترام باشد. ما نمی‌گوییم که مسائل با دعوا حل بشود، امّا با وادادگی و فروش وطن هم مسأله حل نمی‌شود و بدتر خواهد شد. هسته‌ای را دادید آیا اقتصاد بهتر شد؟ می‌خواهند مشکلات را به گردن رئیس‌جمهور قبلی بیندازند، در حالی که سیاست خارجی آمریکا را رئیس‌جمهور تعیین نمی‌کند. این آقا هم که آمده است یک میلیمتر به شما تخفیف نداده است. نه‌تنها به اساس تحریم‌ها دست نمی‌زنند بلکه می‌خواهند سایر موارد از جمله موضوع موشکی را هم به آن اضافه کنند.

استاد دانشگاه علم و صنعت با انتقاد از برخی فریبکاری‌ها در کشور گفت: برای مثال ما سه میلیارد دلار از یک کشور خارجی طلبکاریم، پول خودمان را می‌گویند پرداخت شود. به جای اینکه طلبکاری کنند چرا پول ما را نگه داشته‌اند، در داخل جار و جنجال می‌کنند و با شلوغ‌بازی آن را به عنوان یک پیروزی وانمود می‌سازند، بر سر ملّت ایران منّت می‌گذارند و خودشان را خیلی مهم جلوه می‌دهند!

وی تعطیل کردن بسیاری از کارها در کشور و گره زدن حل مشکلات به برجام و ادامه مذاکرات را تقبیح کرد و گفت: اگر قطار در مسير درست حرکت کند، توقف‌ها و کم و زیاد شدن سرعت آن، مشکلی را در رسیدن به مقصد بوجود نمی‌آورد و می‌دانیم که مقصد، پیش روی ماست اما اکنون از ۸۵ ميليون ايرانی بپرسيم كه به كدام سمت در حرکت هستیم و مقصد ما کجاست، هیچکس نمی‌داند و نمی‌تواند بگوید که وضعیت اخلاق، علم، فرهنگ، دانش، پیشرفت، عمران و آبادانی کشور رو به بهبود است! این وضعیت نشان می‌دهد که قطار كلاً از ريل اصلی خارج شده است و به جایی که از قبل تعیین شده بود، نخواهیم رسید.

احمدی‌نژاد بر نقش پیشران بودن برخی از علوم مانند هوافضا، نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی و هسته‌ای نسبت به سایر علوم تأکید کرد و گفت: انرژی هسته‌ای از جمله علومی است که هر ملّتی آن را نداشته باشد، انگ عقب ماندگی روي پيشانی‌اش خواهد خورد، حقوقش پايمال می‌شود و روي سعادت و رفاه را نخواهد ديد. مستكبران و شياطين حاكم بر جهان، می‌خواهند هميشه حاكم باشند و ابزار اصلی پيشرفت نیز در انحصار خود آنها باشد، لذا آن می‌کوشند آن را به هيچكس و به ویژه ملّت ایران ندهند. من در روز خلیج فارس در باره این موضوع صحبت خواهم کرد.

وی افزود: متأسفانه عدّه‌ای در سال‌های ۸۲ و ۸۳، به عنوان اينكه ما می‌خواهيم غنی‌سازی داشته باشيم، يكسری فعّاليت‌ها را شكل دادند و بعداً خودشان در كتاب‌هايشان نوشتند كه ما سانتريفيوژ آلوده از بيرون وارد كرديم و همين امر، بهانه سختگيری قدرت‌های جهان شده است. آنها كارهایی كردند و رفتارهایی نشان دادند كه تا امروز تمام قطعنامه‌ها علیه ایران، به خاطر همان كارها و رفتارهای آنهاست و با اينكه اصل صنعت هسته‌ای در دولت‌های نهم و دهم انجام شد، در هيچكدام از اين قطعنامه‌ها، كوچكترين اشاره‌ای به هسته‌ای در دوره دولت قبل نشده است.

استاد دانشگاه علم و صنعت، همچنین روند تلاش‌های موفق و افتخار‌آمیز دولت‌های نهم و دهم در هسته‌ای کردن ایران را تشریح کرد و در پایان سخنانش ضمن تجلیل از مردم یزد گفت: يزدی‌ها واجد همه زيبایی‌های اخلاقی و انسانی اقوام مختلف ايران از صفا و صميميت و صداقت و قناعت و پركاری، دوستی و محبت و پركاری و مردمداری و شجاعت هستند و هميشه در خدمت كشور، ملّت و آرمان‌های بلند ملت، ارزش‌های الهی و انسانی بوده‌اند. چهارهزار شهيد در دفاع مقدس نیز نشان دهنده عزم و اراده و ايمان مستحكم و باورهای عميق مردم استان يزد است.

منبع: سایت دولت بهار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
12
28
رای بی رای .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
اینکه با این حرفهاش دوباره داره میگه نباید با دنیا تعامل و گفتگو کرد و باید در برابر دنیا ایستاد .چند وقت قبل گفتی در این چند سال فکر و بینش ات عوض شده ولی هنوز همونی که بودی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
12
29
شما حرف نزن.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
این بود حرفهایی که چند روز قبل گفتی میخوای بزنی .همان حرفهای قدیمی هست با روکش پوپولیستی . این که همان حرفهای دلواپسان هست .متاسفم اصلا تغییر نکردی واقعا مطمئن شدم که ذات انسانها را نمیشود تغییر داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
11
37
خودت از همه بد تری.
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
20
17
فارغ از اینکه چی گفت. خدارو شکر بالاخره یکی تو این مملکت چیزی از درد دل ملت گفت. تا ببینیم جواب حسن چیه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
6
25
من موندم...از این آدم هم وجود داره یا نه؟ آدم واقعا می مونه جلو این همه چی بگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
9
42
شما هم جزئی از نابودکنندگان ایران بودید.
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
6
16
این آقا میگه چرا همه چی رو گردن دولت قبلی میندازن
اما در انتهای حرف خودش دولت قبلی خودشو میکوبه
آقا یکم اخلاق یکم منش ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
4
26
ظاهراً جناب دگتر احمدی نژاد متوجه سر بالا رفتن آب شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
10
32
حالا کی بتو اجازه داده که از قول مردم ایران صحبت کنی ? احتمالا چارتا آدم فراموشکار و طمعکار که به هوای یارانه چند میلیونی دور و برت هورا می کشند دیدی و فکر می کنی خبری هست.اون روزی که به مردم گفتی خس و خاشاک یادت نیست ؟ راستی هشتصد میلیارد دلار نفت و گازی که فروختی چه گره ای از این مملکت باز شد ?حالا شدی اپوزوسیون.تو خودت باید جوابگوی وضعیت فعلی باشی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
7
24
زمان تو که چند دانشمند هسته ای در تهران ترور شدن بهتره .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
6
33
هشت سال با اجرای طرح هدفمندی یارانه مملکت رو نابود کردی بنیان گرانی و نابودی قدرت خرید مردم را گذاشتی دکل ها ی نفتی را.....
على
|
United States of America
|
۰۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
7
22
يكى نيست به اين اقا بگويد مگر كسى تو اين مملكت ميتواند خود سر برود با خارجى ها مذاكره كند انهم موضوع به اين مهمى ، فعلا مذاكره
با امريكا شده پل پيروزى كه همه براى ان سر و دست مى شكنند و ملت هم شده بازيچه دست انها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
8
29
وقتی حساب ۱۰۰۰ میلیارد دلار پول را که میشد حداقل یکبار کل مملکت
با اون پول آباد کرد از این فرد نکشیدید و هنوز قطعنامه ها را ملت دارند
تاوانش رامیدهند نکشیدید جناب روحانی!.
این میشود که این شخص طلبکار
شده است کاش یک جو انصاف داشت اول بدهیهایش را با ملت صاف میکرد بعد سخن سرایی میکرد
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
5
32
یکی نیست به این بگوید که تو خودت در 8 سال ریاست جمهوریت 890 ملیارد دلار در آمد نفتی داشتی که این درآمد در مدت 100 سال یعنی از سال 1283لغایت 1382 790 میلیارد دلار در آمد نفتی داشت بوده است یعنی تو به اندازه 100 در آمد نفتی ایران در این 8 سال نفت فروختی چه کردی جز این بود که 7 قطعنامه شورای امنیت علیه ایران صادر شد وتحریمهای کمرشکن تحمیل شد و تو میگفتی اینها کاغذ پاره ای بیش نیست تو چه گلی برسر این ملت زده ای ملت فراموش نکرده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
4
25
وقتی خردمندان و عقلای قوم روزه سکوت گرفتن (به دلایلی) چنین افرادی داد سخن می‌گویند... که همه خرابکاریها از جانبشان بود... عجب جوی برمملکت حاکم شده...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
3
21
فعلا شماراآزاد گذاشتند تاهرچه دلت بخواهی بگوی۰مثل اینکه دکل نفتی .اختلاس رحیمی.بقایی.مشایی را فراموش کرده ای خوشابحال شما
ناشناس
|
United States of America
|
۰۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
3
22
تو یکی حق انتقاد نداری خودت چه کردی باید پاسخگوی حوادث ۸۸ باشی با آن ۸۰۰ میلیارد دلار چه کردی هنوز که هنوز است اختلاسهای زمان جنابعالی را رسیدگی می کنند بابک زنجانی و حسن رعیت از شاهکار های تو است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
3
17
جواب .....سکوت است وبس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
3
21
دارو دسته شما. وخودت این بلاها را سر ملت آوار کردید
هشت سال روحانی هم صرف. خنثی سازی خرابکاری. شما شده
که تا توانستید سنگ اندازی. کردید
وبرجام را که نفس. کشی برای ملت شده بود
بر باد دادید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
3
22
حق داره چون دولت ایشان مملکت را گل و بلبل تحویل دولت روحانی داد. نه تورمی بود و نه قطع نامه الزام آور شورای امنیت. مردم هم که هست و خاشاک تبپدند‌‌‌.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
3
22
محمود جان نه حرف خوب می زنی و نه خوب حرف می زنی
حیف نون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
3
14
مملکت رابه سمت قهقهرا بردی بسه دیگه؟؟؟عملکردتوراهم دیدیم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
4
13
تحریمکاغذ پاره س
این تفکر شما بود
الان انگار
روشنفکر شدید کمی
ولی میدانی به چه قیمتی
برو یه ساعت کنار یه سطل آشغال بمان ببین چند نفر از هموطنانت برای کسب روزی
سر توش میکنند
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
4
14
چند برابر شدن قیمتها رو خودت مد کردی الان مدعی شدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
4
18
مذاکره فقط جلیلی که بره تاریخ اسلام درس بده و طرف های مذاکره را سر کار بذاره اونها تند تند قطعنامه تحریم صادر کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
5
17
روحانی هم با قدرت راه شما رو ادامه داد!
همتون مثل هم هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
5
14
احمدی نژاد ، یک عوام فریب بزرگ. وضع اقتصادی خراب ما در حال حاضر محصول کارهای این آقا با گروه اش است. چرا ایشان را محاکمه نمی کنید؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
4
15
اگر تواین کشور قانون بود باید سوال می شد با800میلیارددلار کدام کارخانه وبیکاری رابرطرف کردی وان همه قطعنامه را کاغذ پاره می دانستی هاله نور توکه فقط دزدان اطرافت بودن مثل زنجانی خاوری رحیمی مشایی وبقایی ...... واز فقرا با یک کیسه سیب زمینی و45هزارتومان یارانه رای گرفتی وملت راهم خس وخاشاک دیدی نادان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
1
9
ه همه آب ها را گل آلود کرده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
4
16
چقدر قشنگ حرف میزنه انگار هشت سال بدبختمون نکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
4
14
ایشون پدر علم زبون بازی هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
4
19
پوپولیست بازم داره عوام فریبی میکنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
4
16
سقوط عزت کشوراززمان شماشروع شد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
4
15
لیست دانشمندان هسته ای را احمدی نژاد به آژانس و سازمان ملل ارائه کرد و پس از آن ترور دانشمندان هسته ای شروع شد . در اثر تهدیدات احمدی نژاد ایران تهدیدی برای صلح جهانی محسوب شد و زیر بند 7 منشور ملل متحد قرار گرفت . مطابق این بند کشورها مجاز بودند تا از طریق جنگ مسلحانه این تهدید را بر طرف کنند . توافق برجام نه تنها به طور قانونی به ایران حق غنی سازی دادبلکه ایران را از زیر بند 7 منشور ملل متحد خارج کرد . این روزها نفوذی ها همسو با اسرائیل خواهان خروج ایران از مذاکرات و برگشت به شرایط قبل از توافق برجام را دارند .
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
4
15
تو اگه حرف نزنی کسی نمیگه لالی ۸ سال گندزدی بست نیست؟
کهندانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
4
9
اگر تمام ملت ایران بخواهند مطالبه گر باشند آقای احمدی نژاد آخرین نفر هست ، ایشان خیلی روی فراموشی تاریخی حساب باز کرده اند ، ولی خیلی از مردم هم هستند که اقدامات شدیدا مخرب ایشان را که تا کنون آثارش به جا مانده فراموش نکرده اند. همچنین مردم به دولت برای مدت زمان ۴ سال صلاحیت داده اند و ایشان صلاحیت هیچ اظهار نظری در این مورد را ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
16
4
فقط احمدی نژاد شجاع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
4
11
خدا بیامرزه قدیمیا را میگفتد بدهکارراروبدی طلبکار میشه . البته اینا از فراموشکاری ما ایرانیا سوء استفاده میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
3
13
آنروزی که گفتی تحریم ها کاغذ پاره است به نظر ملت ایران احترام گذاشتی
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
4
12
همه این گندا از دولت تو بلند شده!
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
4
13
فائزه هاشمی این حرفش خیلی جالب بود
بهش گفتند احمدی نژاد پیشنهاد معاون اولی در صورت رئیس جمور شدن در 1400 داده چرا نپذیرفتید؟ گفت: موسوی درباره احمدی نژاد حرف درستی زد.احمدی نژاد کسی است که توی دوربین زل می زنه و دروغ میگه.
یه کم از مردم حیا کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
مهندس موسوی تنها کسی بود که در مناظره به محمود گفت: ساکت! ادب مرد به ز دولت اوست!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
4
11
هم نسلان من اتفاقات ۸۸ را فراموش نکرده اند و البته بلایی که امروز سر ملت ایران آمده پیش درآمدش را تو اجرا کردی محمود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
4
11
خیلی از فسادها و بدعت ها در دوره ریاست جمهوری شما صورت گرفت یا ریشه در آن هشت سال دوره شما دارند
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
3
2
شما هم دیواری کوتاهتر از دیوار دولت بینوا ندیدی ؛ تازه داشتم بهت علاقه مند می شدم ولی خراب کردی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
3
4
عمق ... را در وجود این آدم می توان دید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
1
3
۳ساله برجام لغو و تحریمها امد سرجاش نگران نباش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
0
0
این فیلمهایی است که سنارویو نویسان نقش تخریبی را به ایشان داده اند
تنوری داغ شود نانی بچسبد و پایان ماجارا اینکه چه نانی بیرون بی اید مهم نیست
چون ان نان برای مردم نان نمیشه
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
3
7
یکی نیست به ابن بگه تمام این بدبختی ها از زمان تو شروع شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
3
1
چه شود اگر احمدی نژاد ،خاتمی ،خانم هاشمی تایید شوند
امیر حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
4
7
واقعا صد رحمت به سنگ پای قزوین، در دوران 8 ساله حضرتعالی اندازه تمام دوران این کشور در شورای امنیت قطعنامه صادر شد. فساد و رانت خواری از دولت شما شروع شد بازم بگم خداییش خیلی رو داری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
5
4
زمان خودت حتی مجلس هم فکر خودت نمیتونست نظر بده. تو واقعا آخر پر رو ها هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
4
4
یکی نیست بگه لعنتی تو با گرفتن جشن هسته ای پای جاسوسان را به مهمترین مراکز امنیتی باز کردی و ترور دانشمندان هسته ای در دولت تو کلید خورد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
4
3
تمام بدبختی های فساد ورشوه و تحریم ها و ایران هراسی تمام کشورهای دنیا در هشت سال ریاست نکبت بار شما نهادینه شده حتی عامل خرابکاری اخیر ظنز نیز در زمان شما درسایت هستی نطنرجا زده شده بود؟؟؟!! حالاکه اسراییل دریافته داره تحریم برداشته میشه به هر دری میزنه تا مانع اینکاربشه تو نیز باجمع کردن لباس شخصی های سازمان یافته خودت حرفهای که دقیقا در راستی اهداف اسراییل است میزنی لاکن ملت بیدارند دست ات روشده است
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
3
5
سلام
اقا محمود
ازادی بیش از این میخواهی هرچه دل تنگت میخواهد می گویید
وقتی تحریمها را کاغذ پاره خواندید وایران را به سمت فصل هفتم منشور سازمان ملل بردی و سایه جنگ برای کشور ارمغان اوردید از ملتت اجازه گرفتی ؟
چپاول وغارت کشور در دورانت نهادینه نمودید وسازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشورو شورای اقتصاد را منحل کردید به قول اقای جهانگیری 100میلیون دلار در یک هواپیما گم میشود از ملتت اجازه گرفتی
برجام بود که تحریمهای که کاشته بودید برطرف نمود وسنگ را ازداخل چاه بیرون اوردنند و سایه جنگ برطرف شد ورونق اقتصادی شکل گرفت ندیدی گل من
تیم مذاکره کننده ات و شخص اقای جلیلی ات هروقت رفتند وامدند جز تحریم ارمغان دیگری داشتند که حالا ادعا ی پوچ داری
احمدی نژاد نه سرپیازی نه ته پیاز که تکلیف تعیین می کنی از کی اجازه گرفتید
گل من اینقدر سنگ ملت را به سینه نزن حنات رنگی ندارد گل من
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
2
4
راستي معاونت الان كجاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
4
4
گویا محمو د جان از بقایی احازه گرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
4
4
هربدبختی داریم با نادانی ها و بی تخصصی های احمدی نژاد به اینجا کشیده شده، تازه طلبکار هم شده. خیلی رو داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
3
3
میلیارده دلار درامد این کشور را به باد دادی ونیروی کارشناسی را بشدت تضعیف کردی و...دست از رفتار گذشته ات نکشیدی!!
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
3
4
مسبب بسیاری از بدبختی های اقتصادی فعلی تو هستی، آقای احمدی نژاد، حالا آن باشه، راه حل ارایه بده، این مزخرفاتی که گفتی اگر اجرا بشه که خرابکاریهای قبلیت را افتضاح تر میکنه، راه حلت چیه؟
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
4
4
درود بر یار مستضعفین. شمشیرت تیز تر از همیشه باد. تعامل با وحشی های خارجی پهلوونی مثل تورو میخواد نه ظریف و روحانی و.....
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
2
2
مرتضی جان مستضعفین بقایی و اون معاونش هستند که کنج زندان به جرم اختلاس خوابیده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
3
3
نفت ۱۲۰دلاری دوره خودت و رانتها و ثروت اندوزی هایتان فراموش کسی نشده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
3
2
آزموده را آزمودن خطاست. شما حرف نزن آقای احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
4
4
درود بر دكتر احمدي نژاد
ما منتظر شما هستيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
3
2
به نظرتون چرا این بابا هر چی میگه علیه کشور علیه نظام هیچ کس کاریش نداره ولی خاتمی که هیچ چی هم نگفته و هیچکاری نکرده ممنوع التصویر و ممنوع الهمه چی شده ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
3
1
احمدی نژاد را هم دیدیم چه بودجه کلانی را بباد داد که الان از سفره مردم برداشته میشود. در تصویب برجام هم مقامات صاحب نظر بودند این آقا فقط فرافکنی بلد است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
3
3
آقای احمدی نژاد عملکرد روحانی را قبول ندارم اما شما که در سال ۸۸ مردم معترض را خس و خاشاک نامیدید حالا دایه مهربان تر از مادر شده اید؟ واقعا که!!
پاسخ ها
مدیونی اگه منتشر نکنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
شما اگه مردم براتون مهم بود به رای ۲۴ میلیون نفر احترام میذاشتین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
3
مردم نمی دانند قسم حضرت عباس را قبول کنند تا دم خروس را مثل جنابعالی این ضرب المثل است
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
2
2
سئوال بسیار جالبی از طرف یکی از کاربران در مورد آزاد گذاشتن نا محدود احمدی نژاد وایجاد محدودیت شدید برای خاتمی مطرح شده است و علت را جویا شده است . به نظر من پشت حرفهای احمدی نژاد هیچ تفکر عاقلانه و مردم پسندی وجود ندارد و نمیتواند موج ایجاد کند . طرفداران او هم عمدتا از وضع مالی خود در آن رمان راضی تر بودند . ولی خاتمی این انسان بزرگ و خردمند چون در اثر صداقت و عملکردش مورد وثوق و اعتماد مردم است با ذکر یک کلمه موج ایجاد میکند . روی این اصل منفعت طلبان و زیاده خواهان طماع و ضد آزادی های مشروع تحمل افکار او را ندارند و سعی میکنند با تهمت و دروغ و عوام فریبی این انسان صالح خداوند را هر چه بیشتر محدود و تخریب کنند .
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
3
4
سلام بر انسانیت سلام بر دکتر محمود احمدی نژاد سلام بر بینش و رفتار انسان دوستانه اش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
1
3
در ادامه مطلب " مهدی " باید گفت که درست است که احمدی نژاد بر خلاف خاتمی از طرف منفعت طلبان جدی گرفته نمیشود ولی در عین خال از تحرکات عوامل نفوذی هم نباید غافل شد . این عوامل نفوذی به طور کلی از کسانی که سیاست ها و عملکردشان موجب تضعیف ایران و حکومت شود حمایت میکنند و بر عکس هر شخص و یا برنامه و سیاستی که سبب بالا رفتن موقعیت و وضعیت ایران در سطح داخلی و جهانی شود با انواع حیل و دسیسه ها مخلفت و مانع تراشی میکنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
2
1
باب بدبختی و دزدی و دروغ گفتن علنی را شما باب کردید حالا تریبون پیدا کردی هرچه دل تنگت می خواهد میگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
1
با طناب بعضی از این.....به چاه مرو پشیمان میشوی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
1
2
همیشه با دیدن احمدی نژاد یاد این جمله واقعا درست کوروش کبیر میوفتم که گفت خدایا کشور من رو از دورغ و خشکسالی و تجاوز نجات بده!
امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
1
چه رابطه ای هست بین ارزوهای نتانیاهو و صهیونیصت و تند روهای آمریکا و بعضی از داخلی ها انسان تعجب میکند از این وحدت خواسته و تقاضای عجیب؟!!!!
ف .ق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
1
2
اول بشتابیددرحرف زدن ونوشتن دیکته درس بخونیدبعدنظربدید.نظراتونوبرای خودتون بذارید.احمدی نژادخیلیم خوبه مایارانه ام نمیگیریم ولی پشت احمدی نژادهستیم فضولی معاوناشم به شمانیومده.
ملکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
1
0
سلام از خدا بترسید اینقدر پشت سر انسانها حرف نزنید بنزین و سهمیه بندی کرد کارت سوخت داد، مسکن مهر و درست کرد، که افتخار این دولت این بود که یه خونه هم دست مردم نداد، ماشینها دولتی حق استفاده شخصی را نداشتند مسئولین، و خیلی کارهای دیگه، درست نیست حرف ناجور میزنید بترسید از خدا
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
1
0
یار مستضعفان
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین