کد خبر: ۷۰۵۰۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد

اعلام اسامی دریافت‌کنندگان واکسن پاکبانان آبادانی به مراجع قضایی

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: اسامی افراد خاطی شهرداری آبادان که از سهمیه واکسن پاکبانان آبادانی استفاده کرده‌اند، کتبا به مقامات قضایی اعلام شده است.
اعلام اسامی دریافت‌کنندگان واکسن پاکبانان آبادانی به مراجع قضایی
آفتاب‌‌نیوز :

شکراله سلمان‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حسب دستور مقام عالی وزارت بهداشت که در نامه‌ای به ما ابلاغ شد، اسامی افراد خاطی شهرداری آبادان که از سهمیه واکسن پاکبانان آبادانی استفاده کرده‌اند، کتبا به مقامات قضایی اعلام شده است.

وی افزود: مقام عالی وزارت دستوری نیز در خصوص برخورد با افراد خاطی در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان داد که این کار انجام شد و برخی از این افراد عزل شدند. در این زمینه، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان، رئیس مرکز بهداشت آبادان و مسئول واحد پیشگیری از بیماری‌های این مرکز بعد از این اتفاق، عزل شدند.

سلمان‌زاده تصریح کرد: ۱۵ نفر از کارکنان و مدیران شهرداری آبادان اقدام به تزریق واکسن کرونای سهمیه پاکبانان کرده بودند.

وی افزود: بعد از اینکه متوجه تزریق واکسن توسط افراد غیر مرتبط شدیم، تزریقات را موقتا متوقف کردیم. پس از اینکه شفاف‌سازی به صورت کامل انجام شود، تزریق واکسن به سایر پاکبانان انجام خواهد شد و واکسنی اضافه نیامده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: بیماران خاص مانند دیالیزی‌ها یا بیماران سرطانی سهمیه واکسن مخصوص به خود را دارند و نیازی نیست که ما از سهمیه پاکبان‌ها برای آن‌ها استفاده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
ما هر چه میکشیم از پنهانکاری میکشیم اختلاس میشه اسمشو نمیگیم رشوه میگیره اسمشو نمیگیم و....... واکسن میزنه نمیگیم بخدا گفتن حرف درست باعث میشه دیگر مسیولین حواسشون باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
الان قوه قضاییه بی چارشون میکنه خدا بفریادشون برسه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین