کد خبر: ۷۰۵۱۰۲
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

محدودیت‌های کرونایی تا کی ادامه دارد؟

معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه فعلا از وضعیت قرمز خارج نخواهیم شد، گفت: حدود ۲۱ هزار نفر هم افرادی بودند که مثبت بودند و سفر رفتند و نقض قرنطینه کردند.
محدودیت‌های کرونایی تا کی ادامه دارد؟
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا رییسی، گفت: ما در اوج پیک سوم یعنی در قله پیک قبلی، ۲۳ هزار بستری داشتیم، اما در حال حاضر که هنوز به قله پیک چهارم نرسیده‌ایم، ۴۳ هزار بستری داریم. پیش‌بینی ما این است که این میزان به حدود ۶۰ هزار بستری می‌رسد.

تصمیم گیری درباره ادامه محدودیتها؛ پنجشنبه

وی افزود: بر این اساس بحث تمدید محدودیت‌ها تا پایان هفته ادامه می‌یابد و بر اساس آن دوباره پنجشنبه این هفته برای چگونگی محدودیت‌ها تصمیم می‌گیریم. پیش‌بینی ما این است که حدود دو هفته دیگر شاید ما به قله یا پیک نهایی موج چهارم برسیم. البته تفاوت این است که حتی اگر به پیک برسیم و روند ثابت شده یا نزولی شود، حالاحالاها از وضعیت قرمز خارج نخواهیم شد.

رییسی ادامه داد: رعایت پروتکل‌ها همچنان رضایتبخش نیست. میزان رعایت پروتکل‌ها در شهرهای قرمز و نارنجی هنوز به حد مطلوب نرسیده و هنوز بسیاری از استان‌ها و شهرها به میزان ۳۰ تا ۴۰ درصد پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود و این زیاد است.

نقض قرنطینه ۲۱هزار کرونا مثبت

وی گفت: در عین حال در شش استان ۷۱ درصد کل نقض ترددها در کشور اتفاق افتاده که شامل مازندران، اصفهان، البرز، همدان، آذربایجان شرقی و فارس هستند. حدود ۲۱ هزار نفر هم افرادی بودند که مثبت بودند و سفر رفتند و نقض قرنطینه کردند.

تهران در صدر نقض محدودیتهای شبانه

ریسی گفت: در زمینه نقض تردد شبانه ۶۶ درصد نقض کردند که تهران در صدر کل کشور قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین