کد خبر: ۷۰۵۲۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱

امام جمعه آبادان واکسن دریافت نکرده است/ تایید تخلف برخی مدیران شهرداری

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان آخرین وضعیت رسیدگی به مساله استفاده از واکسن سهمیه پاکبانان آبادانی توسط افراد غیر پاکبان را تشریح کرد.
امام جمعه آبادان واکسن دریافت نکرده است/ تایید تخلف برخی مدیران شهرداری
آفتاب‌‌نیوز :

شکراله سلمان‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت بیماری در جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: همچنان موارد ابتلا و ورودی به بیمارستان‌ها بالا است. در شبانه‌روز گذشته حدود ۲۰۰ بیمار جدید شناسایی و حدود ۷۰ بیمار در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند که این وضعیت موجب شد ظرفیت بیمارستان‌های پذیرای بیماران کرونا در جنوب غرب خوزستان به حالت تکمیل برسد.

وی افزود: در پی این شرایط، کمیته‌های بحران در بیمارستان‌ها تشکیل شده است تا ظرفیت تخت‌های بیمارستانی افزایش یابد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در خصوص تزریق واکسن سهمیه پاکبانان آبادانی به افرادی غیر از پاکبانان گفت: مصاحبه‌ای با بخش خبر ۲۳ داشتم و خبری در فضای مجازی منتشر شد و ابعاد ملی و بین‌المللی پیدا کرد که متاسفانه موجب خدشه‌دار شدن نام و حتی شهروندان آبادان شد که جای تاسف دارد.

سلمان‌زاده گفت: من بیان کردم که برخی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری آبادان اقدام به تزریق واکسن کرده‌اند و موضوع در حال بررسی است اما با شیطنت‌های رسانه‌ای، در فضای مجازی به انتشار این موضوع دامن زده شد و ابعاد بین‌المللی پیدا کرد و حتی معاندین نظام از این مساله سوءاستفاده کردند.

وی تصریح کرد: این در حالی بود که قبل از گزارش نهایی قرار نبود موضوع به این شکل منتشر شود. این مساله موجب شد که انگشت اتهام به اعضای شورای شهر نشانه گرفته شود که ضمن پوزش از نمایندگان مردم باید عرض کنم که بررسی نهایی نشان می‌دهد که هیچ کدام از اعضای شورای شهر از واکسن پاکبانان استفاده نکرده‌اند اما تخلف برخی مدیران شهرداری مسجل است و برخی از این مدیران از واکسن استفاده کرده‌اند که اسامی این افراد به مقامات قضایی ارجاع شده و در حال بررسی است. در پی این مساله، برخی از همکارانم که قصوری داشتند نیز عزل شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: در این میان نام امام جمعه آبادان ذکر شده بود. از ابتدای این اپیدمی، امام جمعه آبادان همراهی جهادگونه و حمایت‌های معنوی با ما داشتند و برای تنویر اذهان عمومی باید بگویم که وی هیچ واکسنی تزریق یا دریافت نکرده است. در این خصوص سوءبرداشت‌هایی شده و برخی معاندین سعی کرده‌اند چهره امام جمعه آبادان را خدشه‌دار کنند که من این مساله را تکذیب می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
1
0
معاندین کجا بودن..خود شهردار گفته امام جمعه با درخواست کارگرا واکسن زده...من موندم کارگرا همه چیزشون درست بود فکر و ذکرشون امام جمعه س که واکسن بزنه یا نزنه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین