کد خبر: ۷۰۵۲۳۵
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۳

جام حذفی انگلیس؛ لستر حریف چلسی در فینال

یکشنبه شب و در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، لسترسیتی با حذف ساوتهمپتون به دیدار نهایی این رقابت ها صعود و با چلسی دیدار خواهد کرد.
جام حذفی انگلیس؛ لستر حریف چلسی در فینال
آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان «براندن راجرز» امشب در ورزشگاه «ومبلی» لندن با ارائه بازی منطقی و حساب شده، ساوتهمپتون را با نتیجه حداقلی یک بر صفر شکست داده و حریف چلسی در دیدار نهایی این مسابقات شدند.

«کلچی ایهیناچو» در دقیقه ۵۵ این گل را به ثمر رساند و مسیر فینال را برای تیمش هموار کرد.

لسترسیتی برای صعود به مرحله نیمه نهایی اورتون را شکست داده و ساوتهمپتون نیز برابر بورنموث به پیروزی رسیده بود. براساس تصمیم براندن راجرز کاسپراشمایکل، فونتانا، ایونس، چالار سویونجو، یوری تیلمانس، پرز، پرییرا، ویلفرد اندیدی، تیموتو کاستانیه، جیمی واردی و کلچی ایهیناچو از ابتدا در ترکیب تیم لستر حاضر بوده و بازی کردند.

«رالف هازنهوتل» سرمربی ساوتهمپتون نیز فریزر فورستر، والکر، بدنارک، برتراند، وسترگراد، وارد پرووس، دیالو، دیجی نیپو، آمسترانگ، ردموند و اینگز را برای رویارویی با حریف انتخاب و از آنان در زمین استفاده کرد.

شب گذشته چلسی در دیگر دیدار این مرحله، منچسترسیتی مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر جزیره را شکست داد و فینالیست شد. این دیدار نیز با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین