کد خبر: ۷۰۵۴۴۲
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

هشدار درباره ۱۰ هزار جلسه انتخاباتی در تهران

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به کاندیدا شدن بیش از 5 هزار نفر در استان تهران برای شورای شهر گفت: اگر هرکدام از این کاندیداها فقط دو جلسه انتخاباتی برگزار کنند، 10 هزار جلسه انتخاباتی خواهیم داشت و می‌تواند این جلسات کانون شیوع کرونا شود.
هشدار درباره ۱۰ هزار جلسه انتخاباتی در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورا درباره شرایط کرونا در پایتخت اظهار داشت: وضعیت تهران به لحاظ وضعیت کرونا رو به وخامت است و بستری‌ها حتی نسبت به پیک سال گذشته افزایش یافته که باید فکری به حال این موضوع کرد و به نظر می‌رسد اردیبهشت هم شاهد وضعیت قرمز تهران و بسیاری از شهرها باشیم.

وی افزود: در شرایط این چنینی چهار انتخابات پیش‌رو است و باید برنامه‌ریزی‌های لازم جهت پیشگیری از انتقال کرونا انجام گیرد چرا که در صورت بی‌توجهی ممکن است پیک فعلی تبدیل به پیک پنجم شود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: برای دو ماه آینده باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی در نحوه تبلیغات و نحوه رأی‌گیری در وزارت کشور، استانداری و فرمانداری تهران و مراکز پرجمعیت صورت گیرد تا بتوانیم از انتقال کرونا پیشگیری کنیم.

هاشمی بیان داشت: گفته شده که صندوق‌های رأی‌گیری قرار است 15 درصد افزایش یابد و باید شهرداری کمک کند که این صندوق‌ها حداقل دو برابر شود.

وی یادآور شد: کاندیداهای ریاست جمهوری تک‌رقمی ولی کاندیداهای شورای شهر فقط در تهران 6 رقمی است و بیش از 5 هزار نفر در استان تهران کاندیدای شورای شهر شده‌اند.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: اگر 80 تا 90 درصد از کاندیداهای شورای شهر هم صلاحیت‌شان تأیید شود و هرکدام حداقل دو جلسه انتخاباتی داشته باشند، 10 هزار جلسه انتخاباتی خواهیم داشت که این جلسات انتخاباتی می‌تواند کانون شیوع کرونا باشد و باید تمهیدات ویژه برای آن برقرار شود.

وی گفت: انتخابات شورایاری‌ها الگوی خوبی جهت برگزاری الکترونیک انتخابات بود و شهرداری می‌تواند در انتخابات پیش‌رو کمک‌های لازم را انجام دهد تا بحران بهداشتی جدیدی پیش نیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین