کد خبر: ۷۰۵۶۵۶
تعداد نظرات: ۴۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
نمکی گفته "کرونای انگلیسی هنرمندانه مدیریت شد وگرنه دچار فاجعه‌ای بزرگ می‌شدیم"

وزیر بهداشت: موج چهارم کرونا با شدت در حال شیوع است/ خنجر از پشت می‌خوریم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌های پزشکی گفت: موج چهارم کرونا با سرعت بیشتری در حال انتشار است و باید تدابیر جدی در دستورکار قرار گیرد.همکاری مردم در این راستا کمک حال خواهد بود.
وزیر بهداشت: موج چهارم کرونا با شدت در حال شیوع است/ خنجر از پشت می‌خوریم
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر بهداشت با اشاره به شرایط سخت ناشی از خیز چهارم کرونا در کشور و خدمات نظام سلامت، با تاکید بر اینکه این روزها برای من و همکارانم جزو سخت‌ترین روزهاست، در عین حال گفت: ما گاهی خنجر از پشت می‌خوریم، از دست کسانی که نمی‌دانم دنبال چه هستند.

 سعید نمکی در ستاد کرونای استان البرز، گفت: اولین مورد فوتی ناشی از ویروس انگلیسی که در البرز و یک مورد هم به یکی از روستاهای استان قزوین متعلق بود، به دلیل وسواسی که در پیگیری بیماری داشتم و می‌دانستم که ورود این ویروس موتاسیون یافته، چه آتشی بر نیستان وجود مردم این سرزمین خواهد زد، بلافاصله از عزیزان خواستم که اولین جلسه را در استان البرز و بعد در قزوین بگذاریم و واقعا عالمانه و هنرمندانه مدیریت شد. وگرنه در استان های قزوین، البرز، زنجان و تهران در همان اسفند ماه دچار یک فاجعه بزرگ با ویروس سرکش می‌شدیم، اما عزیزان با دقت و همدلی مدیریت کردند.

وی افزود: روزهای سختی است. برای من و همکارانم شاید به جرات بگویم که جزو سخت‌ترین روزهاست. امروز اولین روز هفته سلامت است و باید به همه همکارانم در عرصه نظام سلامت تبریک بگویم، اما با اندوه امروز را روز همراهی با مدافعان سلامت نامیدیم. باور کنید یکی از استخوان‌سوز ترین رنج‌ها برای من در طول این ۱۴ ماه این است که به هر استانی که می‌روم با تصویر ناب‌ترین بندگان خدا مواجه می‌شوم که آسمانی شدند. ما کارخانه تولید انبوه این آدم‌ها را هم نداریم که بشود جایشان را پر کرد. اینها جزو بندگان عاشق و نادر پروردگارند که یک روزی یک تنه تن بر آتش می‌زدند. در زمانی که حتی حفاظ نداشتند و پوششی برای خودشان در برابر این ویروس منحوس نداشتند. یاد همه شهدا را پاس می‌داریم.

نمکی ادامه داد: برخی از سوز و گدازهایی که در من می‌بینید، برای از دست دادن این عزیزان است. در عین اینکه سعی کردم که در طول ۱۴ ماه گذشته صبوری کنم و لب فرو بندم، فریادی نزنم و آرامش جامعه را به تشویش بدل نکنم و آرامش همکارانم را در این نبرد نابرابر با جیب خالی، با تحریم های ظالمانه و کمبودها به دلسردی بدل نکنم، اما وقتی طوفانی را از قبل می‌بینم و می‌دانم که در هر طوفان چقدر از مردم این سرزمین را از دست خواهیم داد، چه خانواده‌هایی داغدار خواهند شد و در کنار آن عزیزانی را که ۱۴ ماه نفس‌گیر را طی کردند، خسته و رنجور با جسمی گرفتار از مجموعه حمله‌هایی که از سوی ویروس و عوامل غیرویروسی تحمل کردند، باید از دست داده و داغدار شوم برای از دست دادن تعدادی از این نادرترین مجموعه‌های نظام سلامت جهان؛ کسی که سال‌ها درس خوانده و در جایگاهی نشسته است. اکنون تعداد زیادی از روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مبتلا و گرفتارند. یکی از معاونین هم دیروز در راه ماموریت حالش بد شد و متوجه شدیم که گرفتار شده است. فشار روحی که این عزیزان طی این ماه‌ها تحمل کردند، توان فرساست.

نمکی گفت: خیلی سعی می‌کنیم که خودمان را صبور جلوه دهیم و بارها دعا می‌کنم که به من صبوری دهد. از عزیزان در مجلس هم تشکر می‌کنم که دیروز محبت کردند و مجموعه مدافعان سلامت را در کشور با ۲۳۵ امضا نواختند که برخی هم زنگ می‌زدند که ما نبودیم و ماموریت بودیم و دلمان می‌خواست امضا کنیم که گفتم محبت یک نفر از شما هم برای ما کافی است. از جمع نمایندگان تشکر می‌کنم که این قدردانی را از خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی و از یک برادر کوچک خدمت گذارشان در دولت جمهوری اسلامی و یک سرباز نظام جمهوری اسلامی به عمل آوردند. این موضوع در شرایطی به ما انرژی داد که هجمه سازمان‌یافته‌ای، علیه مجموعه نظام سلامت، شکل گرفته بود. حال اینکه این هجمه را چه کسانی طراحی می‌کنند و تیتر برخی رسانه‌ها شود که فرمانده سربازان خط مقدم قرار است که استیضاح شود و بگویند، استیضاح وزیر بهداشت کلید خورد؛ آن هم در اوج پیک چهارمی که انگلیس را به زانو درآورد.

وی افزود: نظام سلامت انگلیس یکی از قوی‌ترین نظام‌های ارائه خدمت است که با روزی ۱۸۶۰ مرگ زانو زد.(این در حالی است که اکنون آمار مرگ و میر کرونا در بریتانیا کمتر از ایران است!) حال کشوری به گستردگی سرزمین ما، با منابع محدودی که ما داریم که هنوز از یک میلیون یورویی که مقام معظم رهبری گفتند، تمامش را دریافت نکردیم و اما انگلیس‌ها تا ۶ ماه قبل ۲۲ میلیارد پوند در نظام سلامت‌شان صرف کرده بودند. ناگهان این تیتر می‌خورد و شب هم رسانه بیرونی، تحلیل می‌کند که علل شکست کرونا در جمهوری اسلامی چه بوده است. افتخار بزرگی را که نظام سلامت با جیب خالی و دست‌های بسته، اما با چشم‌های باز کسب کرده و در زمانی که برایش مرگ‌های بالای هزار نفر برآورد کرده بودند، اما مرگ‌ها به نزدیک تک رقمی رسید، تحلیل نکردند، میزگرد نگذاشتند که چه شد که مرگ‌ها به دو رقمی رسید، چه شد که در خوزستان بعد از ۴۵ روز از شیوع ویروس موتاسیون یافته، آن را مدیریت کردند؟ یک میزگرد برای این نگذاشتند، اما چند شب قبل میزگرد می‌گذارند و هماهنگ با آنچه که در درون می‌شنویم یک هجمه رسانه‌ای برای مدافعین سلامت خدمت‌گذار فراهم می‌کنند و در این نقطه بسیار حساس برادران ما این حساسیت را درک کردند و این به دلیل شناختی است که از وضعیت استراتژیک و ژئوپولتیک منطقه دارند که از رییس مجلس و همه عزیزان تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: ما گاهی خنجر از پشت می‌خوریم، از دست کسانی که نمی‌دانم دنبال چه هستند. ما در زمان جنگ هم این بحث را داشتیم که برخی به صدام گرا می‌دادند تا سنگر بچه‌های ما را بزنند و این ناجوانمردی را تاریخ این کشور ثبت می‌کند. همانطور که جوانمردی‌ها را ثبت می‌کند. از همه بزرگانی که همکاران مرا مورد توجه قرار دادند، تشکر ویژه می‌کنم.

وزیر بهداشت گفت: از همه عزیزانی که به ما کمک کردند، تشکر می‌کنم. در هر منصبی باشم و تا زنده‌ام خواهم گفت و هر که هم هر چه می‌خواهد بگوید، زیرا من نه قصد دارم کاندید ریاست جمهوری شوم و نه قصد دارم برای صندلی خاصی برنامه‌ریزی کنم. اینجا هم که آمدم، با اکراه آمدم و به قصد خدمت آمدم. تا زنده‌ام سرباز جمهوری اسلامی هستم. همواره خواهم گفت که اگر حمایت‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری نبود، ما در این نقطه موفق نبودیم. باز هم بروند بگویند که فلانی به این نیت حرف می‌زند. من می‌دانم که در دل خودم چه می‌گذرد و این را هم به پاس مظلومیت خودم و همکارانم می‌گیرم.

نمکی ادامه داد: به هر حال اکنون ما در یک موج بسیار سهمگین با یکی از پیچیده‌ترین مخلوقاتی هستیم که در طبیعت جهان رهاست و هر روز دچار یک موتاسیون جدید خواهد شد. خواهشم این است که دوستان از کاهش مختصری که ایجاد شده است، خیلی دلخوش نباشند. به عنوان یک کارشناس حرف می‌زنم و دورتر از امروز را می‌بینم. تردید نکنید که این ویروس با توجه به شرایط اقلیمی شما است. استان البرز به دلیل حاشیه‌نشینی گسترده، مراودات با استان تهران و استان‌های شمالی و محل عبور و نسبتا عظیم بین‌المللی، شاه‌راهی برای عبور و مرور همه عوامل از جمله ویروس موتاسیون یافته است.

وی افزود: از همکاران می‌خواهم که فریب این افت یکی دو روزه را نخورند. شما یک پیک نسبتا سنگین‌تری را در روزهای آینده احتمالا تجربه می‌کنید. امیدوارم این پیش‌بینی اشتباه از آب درآید. همه این روزها را من پیش‌بینی کرده بودم و قبل از عید گفتم که روسای دانشگاه‌ها خودشان را برای یکی از سخت‌ترین شرایط آماده کنند. زیرا این طوفان را پیش‌بینی می‌کردم. الان هم می‌گویم که پیک استان البرز سر فرود آمدن ندارد، فریب نخورید. قطعا شما در روزهای آینده خیز قابل توجهی خواهید داشت و خودتان را آماده نگه دارید.

وی افزود: در این شرایط سخت اولین اقدام تحمل، صبوری، اتکا به خدا و دعا در سحر و افطار است. در عین حال وفاق، همدلی، دست به دست هم دادن و به سیاست آلوده نشدن، مهم است. اکنون به سمت انتخابات می‌رویم. اجازه ندهید که ردای پوسیده سیاست بر خدمت شما سایه بیندازد. خودتان را به دام این رانش‌ها و کشش‌های ناشی از فتنه‌های سیاسی نیندازید. سیاست‌زدگی یک آفت بزرگی است که ما را از هم دور می‌کند. عده‌ای بیرون نشسته‌اند که از این گسست‌ها سوء استفاده کنند. امرو همه اعم از اصول‌گرا، اصلاح‌طلب، معتدل و... همه باید کنار هم قرار بگیریم. هر کس که آینده ایران زمین را دوست دارد، باید برای محو ویروس منحوس تلاش کند. مدیریت امروز جهانی را مدیریت کرونا تعیین می‌کند. اگر کشوری در مدیریت کرونا موفق بود، در عرصه بین‌المللی هم موفق است، اگر نبود، مطمئن باشید که به عنوان یک نشان بی لیاقتی در کارنامه‌اش ثبت می‌شود. بنابراین از آنجایی که کرونا و مدیریت کرونا مساله نظام جمهوری اسلامی است، باید به شدت در کنار هم قرار بگیریم و هرچه اختلاف سلیقه و دعوا داریم، بگذاریم برای بعد، زیرا الان وقتش نیست و در شرایط کنونی همه باید به یکدیگر کمک کنیم.

وزیر بهداشت گفت: نکته دیگر نظارت و رعایت مستمر پروتکل‌هاست. هرچقدر در رعایت پروتکل‌ها کم بیاوریم، بیماری بر ما غلبه می‌کند. این اثبات شده و اثبات‌شده‌ترین فرمول بین‌المللی است. واکسن موثر است، اما ببینید که آقای بوریس جانسون-نخست‌وزیر انگلیس که ۴۰ میلیون واکسن در انگلیس تزریق کرده است، گفت ما اگر به نیت واکسیناسیون فاصله‌گذاری و پروتکل‌ها را بشکنیم، بازی را باختیم. هیچ چیز عالمانه‌تر از این نیست که رعایت پروتکل‌ها الزامی است. ما از آنچه در این روزها گذشت، راضی نیستیم. درست است که خیلی جاها ایستادند و مردم صبوری کردند، اما در بسیاری از مناطق پروتکل‌ها شکسته شد. هنوز هر روز ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار نفر سوار مترو می‌شوند. افرادی که کار دارند و میروند و می‌آیند. این اتفاقات در زیر پوست شهر در جریان است و نمی‌توان اثرات نامطلوب عدم فاصله‌گذاری در تهران را در کرج ندید. هر اتفاقی که آنجا بیفتد، شما باید اینجا جورش را بکشید. این عدم پیوستگی در سطح ملی در رعایت پروتکل‌ها، دارد به ما زیان می‌زند.

وی گفت: نکته دیگری که باید حتما رعایت کنند، بحث کلینیک‌های ۱۶ ساعته و ۲۴ ساعته‌ای است که پیشنهاد من در پیک قبلی بود و در خوزستان به شدت از آن بهره بردیم. همکاران این را به اطلاع عموم مردم برسانند تا مردم بدانند و سرگردان نشوند. این‌ کلینیک‌ها جایی است که سرریز بیمار را به بخش بستری فیلتر می‌کند. اگر این کلینیک‌ها نبود، امروز در ممکلت دیگر تخت نداشتیم.

نمکی ادامه داد: اقدام دیگری که انجام دادیم این بود که داروهای ضدویروس را هم در پوشش بیمه‌ای بردیم و هم به اندازه کافی به کشور رساندیم. امروز هیچ استانی نیست که بگوید داروی ضدویروس ندارم. همه داروها را به لطف خدا در کشور می‌سازیم. در حالی که در روزهای اول یک آمپول رمدسیویر را ۵۷ دلار می‌خریدیم، اما خوشبختانه امروز به اندازه کافی در همه استان‌ها داریم و همه آن هم تولید داخلی است.

نمکی تاکید کرد: بنابراین کلینیک‌های سرپایی و درمان بیماران به صورت سرپایی و اینکه اجازه ندهیم این افراد در بیمارستان‌ها سرریز شوند، کمک موثری است. زیرا هرچه در بیمارستان بار بیماری بیشتر شود، ممکن است مراقبت‌مان کم شود و هر چه مراقبت کم شود، مرگ و میرمان بالاتر می‌رود. بنابراین باید سعی کنیم که بار بیمارستان‌هایمان را با این درمانگاه‌های سرپایی کم کنیم. هرگونه نقصانی هم باشد، جبران می‌کنیم.

وی ادامه داد: موضوع دیگر افزایش تخت‌ها و زیرساخت‌ها برای بیماران است. برآوردم این است که هفته آینده بیماران بستری در البرز به صورت قابل توجه افزایش می‌یابد. من کارشناسم می‌دانم که چه زمانی جبهه هوا خواهد بارید. برخی چون آفتاب امروز را می‌بینند، می‌گویند این وزیر دل مردم را خالی می‌کند، اما این وزیر در اتاق هواشناسی نشسته و توده ابر را رصد می‌کند و بی جهت حرف نمی‌زند. امیدوارم که محقق نشود، اما فکر می‌کنم وضعیت بستری در هفته آینده در البرز سنگین‌تر باشد و باید خودتان را آماده کنید. نباید این افتخار جمهوری اسلامی که بیماری پشت در بیمارستان در طول کرونا سرگردان نشد، خدشه‌دار شود. حتی اگر به قیمت جان‌فشانی تک تک ما تمام شود. مردم این سرزمین نباید، احساس ناامنی کنند و فکر کنند که اگر حال‌شان بد شد، چه گوش به حرف ما دادند، چه گوش ندادند، چه اتفاقی برایشان می‌افتد. ما مسئول محاکمه افکار عمومی و مردم نیستیم و از هیچکس نمی‌پرسیم که چاقویی را که خوردی تو اول زدی یا دیگری زد. به ما ربطی ندارد. ما مسئول خدمتگذاری به مردم هستیم. بنابراین خواهشم این است که به گونه‌ای عمل کنید که به هیچ وجه بیماری پشت در بیمارستان سرگردان نماند.

وزیر بهداشت ادامه داد: در این راستا یکسری پروژه‌های نیمه‌تمام داریم. در جلسه‌ای که خدمت رییس جمهور و آقای نوبخت بودیم، قرار شد برای تمام پروژه‌های نیمه‌تمام از این هفته منابعی را تزریق کنیم و حتما این پروژه‌ها را تمام می‌کنیم. ضمن اینکه وقتی بنده به وزارت بهداشت آمدم، برای حاشیه این شهر، مانند ملارد، شهریار، شهر قدس و ... یک عدد تخت هم نداشتیم. اما اکنون داریم در همین مناطق ۲۰۰۰ تخت افتتاح می‌کنیم که تا یک ماه دیگر همه آن‌ها را افتتاح می‌کنیم و خود استان را هم قطعا حمایت می‌کنیم.

نمکی با بیان اینکه سال گذشته به دلیل تحریم‌ها، بدترین سال اقتصادی دولت بود، گفت: با این حال ما داریم ۱۳ هزار تخت به تخت‌های کشور اضافه می‌کنیم که در تاریخ این مملکت سابقه نداشته است. بیشترین تختی که اضافه شده سالی ۴۵۰۰ تخت بوده است، اما ما ۱۴۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی و حدود ۱۳ هزار تخت داریم به تخت‌های کشور اضافه می‌کنیم.

وی درباره بحث واکسن نیز گفت: واکسیناسیون را به صورت گسترده از دوشنبه آغاز کردیم. چند روز قبل در نشستی دیپلماتیک اعلام کردیم که چرا باید ۸۵ درصد از واکسن جهان را هفت کشور در جهان تزریق کنند؟. این چه بی عدالتی و چهره زشتی از این قلدری بین‌المللی است؟. چرا برخی کشورها حتی یک عدد واکسن دریافت نکردند؟. خوشبختانه ما علی‌رغم اینکه در کووکس به عنوان یک ساختار بین‌المللی ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دوز واکسن را از سال قبل خریده و پولش را هم داده بودیم، به دلیل ساختار بسیار ناهنجاری که در نظارت بر این مجموعه است، محموله به همه کشورها دیر رسید و مقداری از محموله هایمان را که قرار بود در اسفند بیاید، در فروردین دریافت کردیم. از هند محموله‌ای خریدیم که مقداری از آن آمد و محموله بعدی را دادستان هند بلوکه کرد. از روس‌ها دو میلیون دوز پیش‌خرید کرده بودیم که فقط ۴۰۰ هزار دوز به ما داد که اکنون دارد جبران می‌کند. مرحله اول واکسیناسیون‌مان را تا سه تا چهار روز دیگر با یک تاخیر ۲۵ روزه تمام می‌کنیم. تاخیری که دیگران برای ما ایجاد کردند. هیچ کس در کشور مانع از هیچ پرداختی نشد و ما هم دنبال آن هستیم.

نمکی ادامه داد: کار بسیار خوب دیگری که اتفاق افتاد، تولید داخلی بود. در آینده فقط کشورهایی واکسن می‌زنند که خودشان می‌سازند و بقیه معطلند. من از اوایل سال قبل تمام عزیزان را دعوت کردم. زیرا می‌دانم که عزت ملی در تولید ملی است. خوشبختانه این کار را به خوبی دنبال می‌کنیم. پاستور هم امروز برای ثبت نام آغاز فاز سوم بالینی واکسن تولید مشترک فراخوان داد تا انتقال دانش فنی از کوبا داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴۶
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
2
9
نمکی وزیر شعار و ..........
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
1
12
آقا تو ناسلامتی وزیر بهداشتی یا نان چکاره یعنی کار بلد نیستی و دستمال بدست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
1
12
کار روسها خیانت هست منتها ما درس عبرت نمیگیریم از تاریخ
roham
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
11
1
دولتی که حامی غرب باشه خب طبیعیه وزیرشم باید هم جنسش باشه دیگه ، حالا آقای دکتر نمیفرمایند که اگر الان دومیلیون فایزر خریده بودیم از آمریکا ، واکسن که نداده بود هیچ پولمونم خورده بود یه آبم روش ، فقط مهم الان اینکه 2 میلیون خریدیم از روسیه و 400 هزار دوز تحویل دادن ، الان کل مشکل ما اینه دکتر ؟ بعد مگه خم رنگرزیه دکتر که همین الان سفارش بدیتحویلمون بدن ، به نظرت و با توجه به تخصصت ساختش نیاز به زمان نداره ؟ شما الان ماههاست میگی ماه بعد واکسن ایرانی ساخته میشه و ماه داره میشه سال هیچ کس هم حرفی نمیزنه بعد یهو چی شد تبدیل به یک چهره منتقد شدی ؟ فرار رو به جلو هم حد و حدودی داره دکتر !!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
روسیه وقتی جنسی به جای سفارش می دی و اون قبول می کنه باید توی تاریخ تعیین شده تحویل بده.از کجا معلوم که فایرز پول ما را می خورد؟این طور که شما طرف روسیه می گیرید حزب توده طرفدار شوروی نبود
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
1
13
کدام موفقیت؟؟ مرگهای سه رقمی روزانه؟
ناشناس
|
France
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
2
1
یعنی چی؟؟؟
البته مردم باید قدردان شما و همکاران شما باشند که در این شرایط سخت چطور تونستید کار کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
2
8
با این حرفها و ترفندها تلاش می کنی تا در دولت بعدی هم پستی به تو بدهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
1
8
مگه شما ندیدین روسیه نیروگاه اتمی بوشهر رو که باید سال ۷۸ تحویل میداد با چقدر تاخیر تحویل داد? ما که روس‌ها رو خوب می شناسیم.اینکه شما ساده لوح هستین باعث تبرئه شما نمی شه بلکه به جرائم شما اضافه می کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
1
10
فقط تو کارچاپلوسی باش اینوخوب بلدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
2
9
خنجر از پشت نمیخورید. چرا همه کشورها دارند واکسیناسیون رو با سرعت انجام میدهند؟؟؟ شما دنبال این هستید که آقازاده ها به اسم شرکت خصوصی با ارز جهانگیری واکسن وارد کنند بعد با دلار ۳۰ هزار تومانی به مردم بفروشید. اون چیزی که برایتان مهم نیست جان مردمه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
فعلا که خنجر تا دسته تو سینه وقلب مردم هست با این مدیریت شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
2
3
لطفا با آوردن نام رهبری برای خودتان سپر ایجاد نکنید. لطفا متکی به عملکرد باشید تا حرف تکراری و شعاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
1
6
یک مورد هم در عرصه مدیریت وجود داره که تا به حال هیچ کس تو کشور ما استفاده نکرده کسی که فکر میکنه مفید نیست حالا به هر دلیلی استعفا بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
1
8
از کدوم موفقیت صحبت میکنید؟
آمار مرگ و میر روزانه؟
مدیریت درست؟
حمایت از مردم؟
البته که حساب کادر محترم درمان از شما کلا جداست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
2
7
چرت وپرت نگووباموفقیتت دوستداررهبرباش نه چاپلوسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
2
بهتر از من چه كسي است چاپلوس از تر از من چه كسي است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
1
روس ها در کل تاریخ به ایران خیانت کرده اند
حالا شما وقتی به خائن اعتماد میکنی
اشکال از شماست یا از خائن ،!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
1
وقتی فرد بی لیاقتی پست میگیره به تنها چیزی که فکر میکنه اینه که به هر قیمتی ولو مرگ هزاران نفر پستش را حفط کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
1
خیلی نمکی هستی با این خودشیرینی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
2
نمکی جان
عزیزم
جانم
لطف کن این 2 ماه آخر مصاحبه نکن
لطفا
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
بنویس روسیه
بخوان ترفند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
1
پس وای به حال رژیم بی رحم ایران که هنوزهم نوکری روسیه رامیکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
2
چقدر تو حال بهم زنی اخه...
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
1
کمتر حرف بزنی بهتره ، موفقیتی در کار نیست تقصیر شما نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
حالا بالاخره با حمایت های آقا موفق هستی یا نیستی؟ پس چرا این قدر گلایه مندی؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
2
فقط احرف تحویل نده
عملا کاری ازت بر نمیاد
روحیه واعصاب ملت را خراب
نکن برو کنار ،!؟تا یکی بیاد که
کار بلد باشه ،،،.،!.
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
1
خنجر از شما میخورند
مردم
که کار درست
شده را خراب کردی وباعدم اصرار به تعطیلی درعید
مملکت را سیاه کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
3
یکبار نشد صحبت کنه پاچه خواری توش نباشه کلا بند نافش را با تملق چیدن کجایی است ما نداریم ادم به این حد چاپلوس
جامعه شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
1
ای ..... حرفه ای
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
2
شما جای گلایه از روسیه جواب بدید که چرا اون چندتا واکسن داخلی هنوز به جایی نرسیده؟؟؟چه قدر بودجه براشون صرف شده؟؟؟؟؟تو چه مرحله ای هست؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
2
چرا هر روز متملق تر میشه
سیاوش
|
France
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
2
اقای نمکی..... خودت رو لاپوشانی نکن
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
1
باز که شروع کردی...؟!...دنیا داره به شرایط عادی برمی‌گرده و ما داریم در جا می‌زنیم...؟!...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
1
0
رهبری چقدر مظلوم است که تو هم میخواهی با تعریف از ایشان بی مسئولیتی خود را پنهان کنی. رهبر احتیاجی به تعریف شما ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
2
پاچه خوار مفت خور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
2
از حرفهاش حال آدم به هم می خوره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
1
فقط بحث کرونا نیست کشور در تمام زمینه ها مشکلات اساسی دارد و مربوط به مدیریت های با لا تر است مدیر نالایق و سهمیه ای هم مزید بر علت شده
آنها که گزارشهای غلط به مسولین کشور می دهند خیانت مسلم به کشور می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
2
از کدام موفقیتها حرف میزنید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
3
همین حرف هایی که زدی خودش چرت و پرت نیست ؟
roham
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
2
0
چی شد نظرات من در جواب دوستان منتشر نشد !!! براتون خوشایند نبود ? مثل اربابان غربیتون فقط ادای دموکراسی رو در میارید ولی دیگه ادا درآوردن زمانش سپری شده ' شما و اکثریت مخاطبینتون عشق آمریکا هستید ' جون به جونتون کنند به خاطر رویاهای پوشالی آمریکایی دلخسته و وابسته و جیره خوارشونید ولی دیگه تموم شده دوران غرب پرستی و باید همگی با این واقعیت کنار بیاید دیر یا زود که غرب روشهاشو تغییر میده و دست شما ها رو میزاره تو پوست گردو ' قطعا مدیران آفتاب اینو میدونند حتی اگر دلبسته غرب باشن ولی روی حرف من با مخاطبین ناشناسیه که سرشان کلاه رفته ' گشادم رفته ولی خب امان از عشق و عاشقیهای نافرجام ' حال دلتون رو امثال من درک میکنیم و جاتون خالی کلی هم میخندیم چون دیگه شاید تا ۴ سال پیش ادعای فروپاشی آمریکا براتون خنده دار به نظر میومد ولی امروز خود دولتهای آمریکا هم پذیرفتن و آماده میشن و در نهایت این شمایید که به خاطرعدم تحقق رویاهای آمریکایی تون تو خماری میمونید 'موفق باشید همگی ان شاله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
فقط بهت میگیم. هه هه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
1
نمکی خودش به تنهایی مرزهای وقاحت و پررویی رو فرسنگها جابجا کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
1
این در حالی است که اکنون آمار مرگ و میر کرونا در بریتانیا کمتر از ایران است!
آفتاب این خیلی خوب اومدی

سوال : ایشون رفته البرز سرکشی یا سخنرانی ؟

اگر در یک جلسه ای شما اینقدر حرف زدی چقدر زمان باقی مانده است که دیگران صحبت کنند؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
1
آقای وزیر اگر روسیه از قرارداد دو میلیون دوز فقط 400 هزار تحویل داده به چه حقی قرارداد 60 میلیون واکسن می‌بندید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
0
1
به نسبت جمعیت بیشترین آمار فوتی را داریم در دنیا واقعا خیلی موفق هستید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین