کد خبر: ۷۰۵۶۶۹
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

ادعای ریزش ۴۰ هزار تومانی قیمت موز

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با بیان اینکه قیمت موز نسبت به اسفند ۱۳۹۹، حدود ۴۰ هزار تومان کاهش یافته است، گفت: قیمت نوبرانه ها، بعد از عرضه انبوه به ثبات خواهد رسید.
ادعای ریزش ۴۰ هزار تومانی قیمت موز
آفتاب‌‌نیوز :

اسدالله کارگر قیمت هر کیلوگرم موز را در میدان مرکزی میوه و تره بار را از ۲۵ تا ۲۹ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت این میوه، نیمه اول اسفند ۱۳۹۹ به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان رسیده بود و هم اکنون بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است.

وی مشکلات ایجاد شده برای صادرات و ثبت سفارش را از جمله دلایل گرانی موز در اسفندماه اعلام و اضافه کرد: هم اکنون این مسائل حل شده ضمن اینکه با گرم شدن هوا تقاضا برای موز هم کمتر شده و قیمت این محصول کاهش خواهد یافت.

این فعال بخش خصوصی با اشاره به قیمت نوبرانه ها نیز گفت: قیمت هر کیلوگرم گوجه سبز در میدان مرکزی بسته به کیفیت آن از ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان متغیر است ضمن اینکه وقتی تولید و عرضه نوبرانه ها انبوه شود، قیمت آنها نیز به ثبات خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جز هندوانه، چغاله و گوجه سبز میوه تابستانه دیگری در بازار نیست، افزود: از هفته آینده هلو و چند نوبرانه دیگر نیز وارد بازار خواهد شد.

کارگر تصریح کرد: در صورتی که اتفاق خاصی از جمله سرما زدگی و… در باغات به وجود نیاید، مشکلی در حوزه تولید میوه نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین