کد خبر: ۷۰۵۶۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

جهانگیری: حمله به تیم مذاکره کننده، شلیک به پای خود است

معاون اول رییس جمهوری در توییتر نوشت: حمله به تیم مذاکره کننده و دکتر ظریف در شرایطی که در حال مذاکرات حساس هستیم،‌ مثل شلیک به پای خود است.
جهانگیری: حمله به تیم مذاکره کننده، شلیک به پای خود است
آفتاب‌‌نیوز :

اسحاق جهانگیری روز چهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «حمله به تیم مذاکره کننده و ظریف در شرایطی که در حال مذاکراتی تا این حد حساس هستیم، مثال شلیک به پای خود است. رقابت انتخاباتی به هر قیمتی سیاست نیست. به مصالح ملی ایران فکر کنید و صبور باشید.»

طی روزهای اخیر و مزمان با مذاکرات وین برای احیای برجام حملات به محمد جواد ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای‌ به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
2
0
جناب جهانگردی نگرانی ما هم دقیقا بخاطر منافع ملی است که در دور قبلی براحتی تقدیم آمریکا شد و یک ملت بزرگ و صبور رو سالها با سختی مواجه کرد آنهم بدلیل شیفتگی و اعتماد دولت شما و حضرات مذاکره کننده به کدخدا و جان کری و دار و دسته شیطان بزرگ بود که کلاه گشادی به سر ملت و منافع ملت گذاشتند و درستش اینه که این شما ها بودید که به پای منافع ملی این کشور شلیک کردید و ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
کاری به این دولت ندارم ولی سیاست مداران ما باید منطق حرف زدن با کل دنیا داشته باشند و یاد بگیریم و هر اسمی هم داشته باشد فرقی نمی کند حالا به نظر شما قرار داد با چین فقط پول مفت می خواهد به ما بدهند مطمعنا اگه نفعی نداشته باشه قرار داد نمی بندند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین