کد خبر: ۷۰۵۶۹۰
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
ادعای موندودپورتیوو

ابقای مرد هلندی؟ لاپورتا از کومان برنامه گرفت

رونالد کومان از حالا برنامه پیش فصل بارسلونا را تنظیم کرده و فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه نیز با نظر او انجام خواهد شد.
ابقای مرد هلندی؟ لاپورتا از کومان برنامه گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از موندودپورتیوو، به نظر می رسد رونالد کومان حداقل یک سال دیگر(تا پایان قرارداد فعلی اش) به کار خود در بارسا ادامه خواهد داد و خوان لاپورتا برنامه ای برای برکناری او ندارد.

قهرمانی کوپا دل ری که موجی از شادی را به اردوی بارسا و هوادارانش تزریق کرد، نقش مهمی در ابقای مرد هلندی داشته است. هرچند کار بارسا هنوز تمام نشده و این تیم هشت بازی دیگر در لالیگا برای کسب قهرمانی دارد ولی شواهد از این قرارند که رئیس بارسا هیچ برنامه ای برای تغییر سرمربی ندارد.

کومان در طی روزهای اخیر با متئو آله مانی دست راست لاپورتا چندین جلسه گفت و گو داشته و برنامه های پیش فصل تیم با نظر وی هماهنگ شده است. بارسا اگر پاندمی کرونا اجازه دهد و پروتوکل ها مانع نشوند، تابستان(12 تا 18 جولای) به ایالات متحده خواهد رفت و چند بازی دوستانه انجام خواهد داد، ازجمله بازی برابر یوونتوس.

کومان برنامه های خود برای فصل بعد را نیز تقدیم رئیس باشگاه کرده و تمامی نقل و انتقالات هم با هماهنگی وی به انجام خواهد رسید تا مشخص شود مربی دیگری در اندیشه های لاپورتا نیست.

نباید فراموش کرد که بسیاری از بازیکنان بارسا در اواخر بهار و تابستان درگیر یورو 2020، کوپا آمه ریکا و سپس المپیک 2020 توکیو خواهند بود و این می تواند روی پیش فصل آبی اناری ها نیز تاثیرگذار باشد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین