کد خبر: ۷۰۵۷۴۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷
آتش‌بازی استقلال مقابل الدحیل متوقف شد

شکست استقلال مقابل الدحیل در شب ضعیف مدافعان

مصاف استقلال و الدحیل قطر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی ۴ بر ۳ تیم قطری به پایان رسید.
شکست استقلال مقابل الدحیل در شب ضعیف مدافعان
آفتاب‌‌نیوز :

در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C، دو تیم استقلال و الدحیل قطر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۴ بر ۳ تیم الدحیل پایان یافت.

گل‌های استقلال را در این بازی، ارسلان مطهری در دقیقه ۴، شیخ دیاباته در دقیقه ۳۵ و ارسلان مطهری در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند. همچنین گل‌های الدحیل قطر را اولونگا در دقایق ۱۰ و ۲۷، ۸۵ و عبدالله الاحرق در دقیقه ۴۳ به ثمر رساند.

با این نتیجه استقلال با ۶ امتیاز به جایگاه دوم جدول گروه C سقوط کرد و الدحیل نیز با ۷ امتیاز صدرنشین این گروه شد.

نیمه اول

در ابتدای بازی، دو تیم بیشتر در میانه میدان حضور داشتند اما در دقیقه ۴ جریان بازی تغییر کرد و ارسلان مطهری موفق شد گل اول این بازی را به ثمر برساند. مهاجم استقلال روی سانتر احمد موسوی صاحب موقعیت شد و در محوطه جریمه حریف با ضربه سر گل اول بازی را به ثبت رساند.

۶ دقیقه بعد گل تساوی به ثمر رسید. تیم الدحیل روی یک ارسال روی محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد. در ابتدا ضربه ادمیلسون با واکنش مظاهری همراه بود اما اولونگا ضربه نهایی را زد و گل تساوی بازی به ثمر رسید.

در ادامه دو تیم شکل متعادل‌تری به خود گرفتند و فرصت‌های چندانی در بازی رد و بدل نشد. فرشید اسماعیلی در دقیقه ۱۹، فرصت خوبی برای گلزنی پشت محوطه جریمه الدحیل داشت اما ضربه چیپ او را دروازه‌بان حریف مهار کرد.

دقیقه ۲۷ دروازه استقلال برای بار دوم باز شد. روی اشتباه مسعود ریگی، اولونگا بازیکن الدحیل صاحب یک فرصت بسیار عالی شد و این بازیکن با یک ضربه دقیق، دروازه‌ آبی‌پوشان را برای بار دوم باز کرد.

در دقیقه ۲۳ دیاباته روی یک ارسال از سمت چپ در شرایطی نامتعادل فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه این بازیکن راه به جایی نبرد.

بعد از این گل آبی‌پوشان مقداری سردرگم شدند و نتوانستند شرایط دقایق اول بازی را به دست بیاورند. شاگردان فرهاد مجیدی در این مدت به دنبال ایجاد یک فرصت برای جبران نتیجه بودند اما تلاش‌ آن‌ها بی‌نتیجه بود.

در دقیقه ۳۴ بازی، باز همه چیز مساوی شد. ارسلان مطهری روی یک نفوذ خوب و روی پاس فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه الدحیل صاحب موقعیت شد و او در ادامه توپ را به برای دیاباته فرستاد و این بازیکن در پایان توپ را وارد دروازه الدحیل قطر کرد.

دو دقیقه بعد استقلال صاحب یک موقعیت خطرناک دیگر شد. مهدی قایدی با هجوم به محوطه جریمه حریف مدافعان الدحیل را سردرگم کرد و ارسال این بازیکن با ضربه ناموفق دیاباته همراه شد. در ادامه استقلال روی یک کرنر فرصتی دیگری برای گلزنی داشت اما ضربه مطهری را در محوطه جریمه الدحیل، دروازه‌بان حریف مهار کرد.

شاگردان فرهاد مجیدی در دقایق پایانی نیمه اول فاز هجومی‌تری به خود گرفتند اما در ادامه الدحیل گل برتری را در نیمه اول به ثمر رساند. عبدالله الاحرق در دقیقه ۴۳ با حضور در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دروازه استقلال را باز کرد.

در پایان تلاش استقلال برای جبران نتیجه در نیمه اول ثمری نداشت تا این بازی در نیمه اول با برتری تیم الدحیل قطر به پایان برسد.

نیمه دوم

بازی در ابتدای نیمه دوم شکل متعادلی داشت و بازیکنان دو تیم در پی کسب فرصت برای گلزنی بودند. اولین موقعیت این بازی در نیمه دوم و در دقیقه ۵۰ رخ داد و مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه الدحیل شوتی روانه دروازه حریف کرد که با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۶ بازی، مهدی قایدی روی یک فرار در محوطه جریمه می‌توانست موقعیت خوبی برای آبی‌ها بسازد اما توسط بازیکن الدحیل نقش زمین شد و این درحالی بود داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

استقلال در ادامه فشار زیادی روی نیمه زمین الدحیل آورد اما نتوانست کاری از پیش ببرد. ادمیلسون در یکی از حمله‌های استقلال موفق شد توپ را از آبی‌ها بگیرد و به نیمه زمین استقلال حمله کند و در ادامه شوت این بازیکن پشت محوطه جریمه استقلال از کنار دروازه به بیرون رفت.

دیاباته در دقیقه ۶۶ بازی، فرصت خوبی برای گشودن دروازه الدحیل داشت اما خروج دروازه‌بان باعث شد این بازیکن نتواند ضربه خود را به ثمر برساند.

استقلال موفق شد در دقیقه ۷۳ گل تساوی بازی را به ثمر برساند. آبی‌ها روی یک کرنر صاحب موقعیت شدند و ضربه سر اول دیاباته در ادامه راه به جایی نبرد اما تاثیرگذاری مطهری باعث شد اسماعیلی با ضربه سر دروازه الدحیل را برای بار سوم باز کند.

در ادامه فرشید اسماعیلی در دقیقه ۸۰ روی پاس مهدی قایدی شانس گلزنی داشت اما ضربه او با برخورد به مدافعان الدحیل به بیرون رفت.

اما اولونگا در دقیقه ۸۵ سومین گل خود را در این بازی به ثمر رساند و روی یک غافلگیری در نیمه زمین استقلال، با یک ضربه مهار نشدنی موفق شد گل برتری الدحیل را در این بازی به ثمر برساند.

در پایان تلاش استقلال برای جبران نتیجه ثمری نداشت تا این بازی در نهایت با پیروزی تیم الدحیل به پایان برسد.

ترکیب استقلال: رشیدمظاهری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری (دقیقه ۵۹- هرویه میلیچ)، مسعود ریگی (دقیقه ۴۹- مهدی مهدی‌پور)، فرشید اسماعیلی، احمد موسوی (دقیقه ۴۹- وریا غفوری)، آرش رضاوند (دقیقه ۸۶- داریوش شجاعیان)، ارسلان مطهری (دقیقه ۸۶- آرمان رمضانی)، مهدی قایدی و شیخ دیاباته.

ترکیب الدحیل قطر: صلاح ذکریا، محمد موسی، مدهی بن عطیه، بسام الراوی، ادمیلسون جونیور، کریم بوضیاف، عبدالله الاحرق، سلطان ال بریک، معز علی، علی کریمی، مایکل اولونگا.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
1
شکست با یک اختلاف گل اسمش شکست سنگینه؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
نه.شکست ۶ بر ۱ شکست سنگینه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
تیتر خبرتون رو اصلاح کنید، باخت با فاصله حداقل 3 گل می تواند با عنوان تیتر شما مطابقت داشته باشد
الحمدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
هزاران بار گفتیم هافبک دفاعی محکم و قوی نداریم خط دفاعی ساده و معمولی برای یک تیم مدعی اصلا کارایی نداره و در بازی های مهم خودزنی و ضعف خودشون رو نشان خواهند داد زبان مان افتاد از گلایه اما انگار ن انگار متاسفم
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
همونطور که گفته بودم،عیار تیم در مقابل الدحیل مشخص میشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین