کد خبر: ۷۰۵۸۰۵
تعداد نظرات: ۸۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
رئیس‌جمهور گفته "برای گرفتن حق مردم ایران لحظه‌ای معطل نمی‌کنم"

روحانی: باید عادت مردم به مصرف گوشت قرمز و مرغ را به آبزیان تغییر دهیم

رئیس‌جمهور گفت: آبیاری تحت فشار کل تاریخ ایران تا سال ۹۲، یک میلیون و دویست هزار بوده و از ۹۲ تاکنون به ۲ میلیون و چهارصد هزار رسیده، یعنی دوبرابر کل تاریخ ایران شده است. بخش پرورش ماهی و میگو بخش مهمی است و برای اینکه بتوانیم غذا و پروتئین مورد نیاز مردم را تامین کنیم باید بیشتر به سمت آبزیان حرکت کنیم. اگر بتوانیم این‌ها را به قیمت و اندازه مناسب در اختیار مردم قرار دهیم تا عادت مردم از گوشت قرمز و مرغ به سمت آبزیان حرکت کند، تحول بزرگی است. آبزیان یک محصول ارزآور و صادراتی برای ما هستند.
روحانی: باید عادت مردم به مصرف گوشت قرمز و مرغ را به آبزیان تغییر دهیم
آفتاب‌‌نیوز :

رییس جمهوری گفت: هر زمان احساس کنیم طرف مقابل برای اجرای قانون و مقررات آماده است، لحظه ای برای برداشتن تحریم معطل نمی کنم و همان موقع این کار را انجام می دهم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در شصت و چهارمین برنامه جهش تولید در بهره برداری از طرح های ملی بخش کشاورزی بعد از ارائه گزارش وزیر جهاد کشاورزی افزود: با این گزارش مشخص شد تحقق وعده ای که در سیستان برای ۴۶ هزار هکتار دادیم ، امروز نهایی شده است.

وی با بیان اینکه آبیاری تحت فشار در هشت سال دولت تدبیر و امید بیش از دو برابر کل تاریخ ایران شده است، افزود: در طول تاریخ ایران آبیاری تحت فشار تا سال ۹۲ یک میلیون و ۲۰۰ هزار بوده است و از سال ۹۲ تاکنون به دو میلیون و ۴۰۰ رسیده است؛ یعنی سیستم آبیاری تحت فشار بیش از ۲ برابر کل تاریخ ایران شده است.در محصولات شیلات نیز ۵۰ درصد رشد داشته ایم.

رییس جمهور افزود: خوشحالیم که در سیستان و بلوچستان ، از جنوب تا شمال، از چابهار تا زابل شاهد طرح های مهم و سرنوشت‌ساز برای زندگی مردم هستیم و حتما دولت‌های آینده هم این مسیر را ادامه خواهند داد.

رییس جمهور اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب که نسبت به همه مردم حالت پدری دارند ، اما نسبت به سیستان و بلوچستان یک توجه خاص و ویژه دارند. ایشان پروژه های سیستان و بلوچستان را دنبال می کردند. به طور هفتگی که خدمت ایشان می رسیدم و می‌رسم ، در زمانی که این طرح‌ها مطرح بود ایشان از من سوال می کردند که این طرح ها به کجا رسیده و در چه مرحله ای است؟ در بعضی از پروژه ها تاکید می کردند که انجام شود. این دال بر اهتمام شخص رهبری نسبت به توسعه و آبادانی استان سیستان و بلوچستان است که استان بسیار مهمی برای ما با مردمی بسیار خوب و پرتلاش است.

وی بعد از استعماع گزارش در حوزه دام و طیور گفت:‌ ما در بحث کره به خودکفایی رسیدیم و می توانیم جزو صادرکنندگان این محصول باشیم و در زمینه مرغ هم نیازمندی‌های ما به خارج کم می‌شود و به خودکفایی کامل می رسیم.

روحانی تاکید کرد: گاهی اوقات بعضی‌ها می گویند تحریم چه کار به مرغ دارد ، مرغ که تحریم نشده است. مردم باید بدانند که در مرغ اجداد آنهایی که وارد می کردیم تحریم شدیم و نگذاشتند و می خواستند اخلال ایجاد کنند که در داخل کشور اصلا مرغ تولید نشود. از طرف دیگر نهاده‌هایی که وارد می کنیم از طریق ارز و سیستم بانکی است که با فشارها و مشکلاتی که برای ما ایجاد کردند خرید و وارد کردن آنها با مشکلات فروانی توام بود.

رییس دولت دوازدهم با بیان اینکه در تحریم ظالمانه ضد انسانی ترامپ که تا امروز هم ادامه دارد در همه جا این تحریم تاثیرگذار بوده است، یادآور شد: البته عده ای آشنا نیستند، درصد درست می کنند و می گویند 30 درصد مشکلات به خاطر تحریم است و 70 درصد به دلیل مدیریت است که این حرف کاملا و غلط و نادرست است چرا که آنها نمی دانند که تحریم در چه زمینه‌هایی تاثیرگذار است و مشکلات ایجاد می کند و نمی دانند که تحریم در کل تولید و در بخش کشاورزی و صنعت تحریم تاثیرگذار است.

رییس جمهوری گفت: آنها نمی دانند که در بخش تولید و صنعت و کشاورزی اگر نهاده های لازم و مواد اولیه به موقع وارد نشود، تولید متوقف می شود بنابراین تحریم در واردات و صادرات ما تاثیرگذار است.

روحانی اضافه کرد: از وزارت خارجه و سایر دستگاههایی که در کنار وزارت خارجه این روزها در وین برای شکستن تحریم ها تلاش کردند، تشکر می کنم.

رییس جمهوری گفت: نمی توانم درک و هضم کنم که کسی عضو ملت ایران باشد و از برداشتن تحریم ناراحت شود. چطور می‌تواند ایرانی و مسلمان باشد و اعلام کند که من در میان و کنار مردم هستم و برای آنها کار می کنم و از برداشتن تحریم ناراحت باشد.

رییس جمهوری با بیان اینکه تحریم یک ظلم عظیم و بزرگ بر ملت بزرگ ایران است،ادامه داد: ما آن لحظه ای که ببینیم طرف مقابل برای اجرای قانون و مقررات آماده شده یک لحظه صبر نمی کنیم. مخالفان هرچه می خواهند بگویند و هرچه هم زور داشته باشند و هر چه هم بلندگو داشته باشند.

وی تصریح کرد: زمانی که ببینیم حق مردم ایران را می توانیم بگیریم به عنوان رییس جمهور یک لحظه معطل نمی کنم و همان موقع این کار را انجام می دهم. عده ای هم ناراحت هستند که به ما ربطی ندارد. مردم بدانند که تحریم برای تولید مرغ و تخم مرغ و پرورش دام، واکسن و کود و بذر تاثیر می گذارد.

روحانی در بخش دیگری از سخنانش، ابراز امیدواری کرد در ماه مبارک رمضان که ماه عبادت، قیام، صیام، تلاوت قرآن و دعا و گرفتن همه حاجات است، خداوند همه زمینه‌ها مانند کرونا، تحریم، معیشت، تولید و ساماندهی طرح‌هایی که باید تکمیل شود، توفیق دهد و حاجات مردم مستجاب شود و دست ظالمان بر روی مردم ما قطع شود و تحریم برداشته شود و کرونا به دست پزشکان و پرستاران و مراعات مردم مهار شود.

وی افزود: امروز شصت و چهارمین پنجشنبه افتتاح بود که از آغاز سال 99 شروع شده بود و تا هفته پایانی این دولت ادامه پیدا می کند. هدف ما از این طرح‌ها این بود که به دنیا بفهمانیم که تحریم و فشار نمی‌تواند ملت را در مسیر رشد و توسعه متوقف کند.

روحانی با بیان این که در ماه‌هایی که در سال 99 و آغاز سال 1400 با وجود تحریم شدید و هم کرونا گذشت افتتاح طرح‌های مهم تولیدی ادامه پیدا کرد، ادامه داد: افتتاح امروز در بخش کشاورزی است که برای ما بسیار اهمیت دارد و استراتژیک است به دلیل اینکه ماده اولیه بسیاری از بخش‌های صنعت به کشاورزی ارتباط دارد و صدها نوع فعالیت صنعتی وابسته به کشاورزی است.

رییس جمهوری با تاکید بر این که کشاورزی هم یک بخش و هم یک پایه برای صنعت است، گفت: صنعت هم در بخش هایی به کشاورزی کمک می کند. ماشین آلاتی که در بخش کشاوزی نیاز داریم یا بخشی از سمومی که مورد نیاز است در بخش صنعت تولید می شود. اما کشاورزی بسیار استراتژیک است. بدون صنعت با سختی می‌شود زندگی کرد اما بدون کشاورزی نمی‌شود زندگی کرد.

وی در ادامه افزود: در 8 سال دولت یازدهم و دوازدهم و علیرغم همه فراز و نشیب‌ها و تحریم ها و مشکلات و حوادثی مثل کرونا باز هم در کشاورزی توفیقات بسیار مهمی را بدست آوردیم. آبیاری تحت فشار و سامانه‌های مدرن ما در این 8 سال اگر با کل تاریخ ایران و رژیم گذشته مقایسه کنیم به اندازه همان و مقداری بیشتر در این 8 سال انجام گرفته که کار بسیار عظیم و بزرگی است.

روحانی گفت: ما کشوری در شرایط خشکسالی هستیم که در استفاده از آب باید حداکثر مراعات را انجام دهیم که یکی از راه‌های آن استفاده از آبیاری نوین است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۸۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
18
باید عادت مردم به مصرف گوشت قرمز و مرغ را به آبزیان تغییر دهیم... چشم همین الان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
24
میدونی ماهی قزل آلا کیلو چنده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
22
تو مگه وکیل و وصی مردمی، مردم مگه رعیت شما هستند که برای زندگی مردم تعیین تکلیف می کنی!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
وقتی نوع پوشش و لباس پوشیدن ات را هم تعیین میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
موقعی که بهش رای دادن ۲۴ میلیون ملت ایران و حامیان برجام که در کف خیابان رقصیدن بایست فکر میکردن
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
26
اگه صلاح میدانید عادتمان را به گیاه خواری تبدیل کنید تا مانند گاو و گوسفند توی دشت و صحرا بچریم!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
1
19
آبزیان هم در جاروکشی توسط دیگران هست بهتره یه فکر دیگه بکنی حسن جان
فرحزادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
15
باید عادت مردم به مصرف گوشت قرمز و مرغ را به آبزیان تغییر دهیم.
دو سال بعد :
چینی ها بابت ابزیان , گربه سانان و..... ارز اوری میکنند .

گیاه خواری برای سلامت بهتر است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
16
ابزيان ماهي و ميگو ميباشند و تا الان بيشتر در فصل سرما استفاده ميشد جناب روحاني از قيمت هاي سرسام اور اين ابزيان خبر ندارد ضمن اينكه براي مصرف صرفه اقتصادي ندارد صورت مساله را پاك نكنيد براي گران كردن مرغ چند ميليون جوجه يك روزه را تلف مي كنند برنامه ريزي لازم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
14
ملکه انگلستان هم وقتی گفته شد مردم نان برای خوردن ندارند گفت بگویید کیک بخورند. آقای روحانی ما روز روزش پول نداشتیم ماهی و میگو بخوریم. حالا کارمان به خرید و مصرف پوست مرغ 9 هزار تومانی رسیده است. دیگر نمک بر زخممان نپاش. ما را به خیر دولت و حکومت امید نیست. دیگر زخم زبان چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
ملکه فرانسه ،ماری آن توانت همسر لویی ۱۶ ام .البته این مال زمان فتحعلی شاه نه حالا. کم کم مردم مقصرن که فتوسنتز نمی کنند پیش می اد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
11
من میگم نره اون میگه بدوش‌.بابامردم قدرت خریدنداردمگه ماهی مفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
10
گوشت قرمز را گران کردید در عوض گفتید گوشت سفید بخورید. مرغ گران کردید میگوید ماهی بخورید. اینهم گران و صفی شود چه بخوریم حتما میگویید بادنجان . کدو . گوجه . سبزی ولی اینها گران بشود تکلیف چیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
6
گوشت قرمز را گران کردید در عوض گفتید گوشت سفید بخورید. مرغ گران کردید میگوید ماهی بخورید. اینهم گران و صفی شود چه بخوریم حتما میگویید بادنجان . کدو . گوجه . سبزی ولی اینها گران بشود تکلیف چیه
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
15
منظور روحانی ماهی نیست. منظورش جلبک خزه پلانکتون ها و... هستند.
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
1
6
در ۸ سال از این کارها نکردی
چی میگی شما
در این اوضاع بلبشور
وقتتان هم تمومه ،،!
کاری کردی که ،،،
بعد از خودت
یک احمدی نژاد
به توان ۱۰۰
ساختی
وای به حال
ملک وملت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
6
اون روزیه ماهی قزل آلا خریدم صدوخورده ای شد......چه میشدروحانی حرف نمی زد،بدجوری رواعصاب هست
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
8
آبزیان رو که کشتی های ترال چین دارن میبرن
ماهی شوریده کیلویی۱۳۰هزارتومنه توی هندیجان یه توضیحی بده حسن با کدوم پول باید عادت به مصرف آبزیان کنن مردم.نکنه منظورت خوردن چی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
7
چیزی مونده که درش دخالت نکرده باشید ؟؟
الان با این قیمتهای نجومی مردم میتونن محصولات دریایی مصرف کنند ؟؟؟
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
4
2
روحانی نگفته برو الان ماهی بخر میگه ماهی رو ارزان کنیم تا مردم به سمت آبزیان برن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
5
2
روحانی واصلاح طلبان فقط بروید.
بمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
5
غربی ها به چینی ها می پیام میدهند .
ایران بلوغ سیاسی نشان نداده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
1
8
عادت مردم به رای دادن باید تغییر داد که به هرکسی رای ندهند تا مسخرشان کنند فعلا مرغ برسان پوست مرغ نخورند ماهی پیشکش
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
1
6
مگه تو وکیل مردمی که برا ۸۰میلیون تصمیم میگیری؟؟
جالبه دولت جلوی ۱۰۰۰نفر که دارن خرابکاری میکنن و دزدی می کنن نمیتونه بگیره
میخواد عادت دیرینه ۸۰میلیون جمعیت را تغییر بده

واقعا دولت خیلی کارش سخته.مونده آبزیان هم واویلا کنه و بگه سنگ تموم گذاشتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
9
واقعا" این یارو نمیدونه که قیمت ماهی سه برابر مرغه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
7
منظورش زندگی با آب خالیه.مثل ماهی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
7
مدیریت افتضاح بیش ۷۰ درصد است
امروز ۴۵۳ نفر از کرونا مردند به برکت مدیریت و تدبیر
نانکوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
5
ما عادت کرده ایم که شما هشت سال وقت کشی خود را صبر استراتژیک بخوانید ، و حالا بی صبری خود را عجله استراتژیک بنامید ، این دولت وعده رونق اقتصادی ، رفع تحریم ، هلوی اتمی ،و گردش چرخ صنعت داد ، نتیجه شد فقیر شدن مردم ، تعطیلی صنعت و اتم ، بی ارزش شدن پول ملی ،،،،، و حالا هم دستور غذایی به ملت می دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
5
رییس جمهور لطفا دستور پخت سگ ماهی را بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
5
این هم از 1400
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
4
داره مردم را به خوردن غذاهای چینی تشویق میکنه
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
6
ماهی که از مرغ گرونتره..
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
8
غیر مستقیم حرف اونایی را تکرار کرده که میگن اگر نیست نخورید اگر گرانه نخرید اگر نمیخواید از ایران برید وووو
ناشناس
|
France
|
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
3
0
رییس جمهور میگوید ( نه رییس جمهور گفته!)... آفتاب شما هم مثل بی بی سی به دنبال بی فرهنگ و بی ادب کردن هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
5
در زمان حکومت فاشیست نازی در آلمان آدلف هیتلر به دانشمندان آلمانی ماموریت داده بود تحقیق کنند تا بتوانند آنزیم هضم علف ( گلروفیلاز) در بدن انسان همچون جانوران علف خوار تولید شود تا گروه های پست قومی و مردم سرزمین های فتح شده صرفا از علف برای خورد و خوراک و سیر شدن استفاده کنند حالا با این وضع که جلو میرویم احتمالا تا چند ماه دیگه پیشنهاد خوردن علفیات را خواهند داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
4
ماهی کیلو خدادتومانه صدرحمت به گوشت و مرغ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
5
1
چشم حامیان برجام نافرجام و رای دهندگان دولت حرف روشن ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
6
حالا انگار توی بخش آبزیان وفور وجود داره و قیمت هاش برای مصرف مناسبه. این نشان از بی اطلاعی مسولان ما دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
4
مردم محتاج نون خالی شب هستند اونوقت شما از آبزیان صحبت می کنید قشنگ معلومه درد مردم را درک می کنی. احتمالا در 100 روز آخر هم این کار را انجام خواهید داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
1
5
۴۰ سال دوم بهتر خواهد شد!
مرتضی
|
Germany
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
5
اشکال نداره شما ماهی کیلویی 20 تومن پخش کن مردم خودشون عادت میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
اینها که ماهی و مرغ پرورشی نمیخورند که قیمتش را بدانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
حقیقتا، مسئولین حکومتی با این همه انتقادات که آنهارا به تمسخر میگیرند عجب ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
مدیریت بلد نیستیدسالهاست تو سفره مردم مرغ وگوشت پریده ماهی راهم چینی دارن می برن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
جانه جدت دست بردار

بورس رو که زدی داغون کردی . حالا میخای آب دریا خشک کنی ؟
خاهشا حرف نزن ..
از بورس کشیدی بیرون رفتی تو اقیانوس ها؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
حتما منظورش قورباغه است چون ماهی ومیگوکه گران هست خرچنگم حرام وگران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
یه کار دیگر هم میشه کرد.....مسئولان عادتشون را عوض کنند....یه کم کار کنند‌...زمینهای بی آب کشور را آبرسانی کنند....خوراک دام کشت کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
از مامور خریدتان بگویید ماهی کیلویی چنده
فرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
دیروز ماهی عسلویه کیلویی ۱۲۰ هزار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
1
0
فقط دوماه مونده راحت بشیم
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
یک ضرب المثل کاملا ایرانی با اندکی تحریف؛ یکی می مُرد زِ دستِ بینوایی، یکی می‌گفت خانم «ماهی سفید» می‌خواهی؟!
ناجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
ببخشید مگر آبزیان آرزومه که باید مردم به سمت آبزیان برون نکنه قیمت مرغ و گوشت تو کشورهای مجاور. بالا رفته میخواهید همش رو صادر کنیدکسری بودجه جبرا بشه ماهی که کیلویی 70تا 100هزار تومانه کی می‌تونه بخره
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
خدارو شکر تو این همه بدبختی یکی هست که صبح به صبح یه لبخند تلخ میاره رو لب مردم مظلوم و بلا زده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
ابزیان رو که چین و روسیه بردن چی میمونه حتما برگ ها کف دریا
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
شاید قورباغه غذای چینی ها باشه
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
حسن آقا مثل اینکه قیمت ماهی رو نداری که چنین حرفی میزنی، خدایا جون ما رو بگیر از دست این مسئول های بی مسئولیت، راحتمون کن،خسته شدیم از این زندگی،
سیمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
یادش نیست دریا را چینی ها جارو کردند و ماهیگیران جنوب بد بخت شدند.
ماهی چند برابر گوشته قیمتش. یک سری به بازار بزن
فرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
خدایا اینو از ما بگیرر!الهی آمین
سینل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
مردم توی تامین نان شب مشکل دارند ، روحانی پیشنهاد میده که بجای گوشت قرمز و مرغ ، ماهی بخورند؟؟؟؟؟
پدرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
رییس جمهوری که از قیمت ماهی و میگو خبر نداره چطور صحبت در خصوص مصرف آبزیان را میده
خ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
1
منظور آقای روحانی از ماهی و آبزیان ، این حیوانات بدبخت نیستند که باید بخوریم. منظور ایشان این است که ماهی یکبار فقط گوشت بخورید. البته اگر توانستید وپول داشتید بخرید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
فقط زودتر برو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
آقای روحانی قیمت آبزیان از وزیر کشاورزی گرفتید ؟ میگید مردم به آبزیان رو بیارند ماهی قزل آلا پرورشی کیلو70شده،شکم سیر از گرسنه خبر نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
1
طنز روز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
1
ماهی بسیار غذای گرانی است و به خاطر این از سفرت مردم حذف شده میگو لاکچری است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
1
مثل ماکه فرانسه حرف می زنبد اصا می گفتند مردم نان ندارند بخورند می گفت کیک بخورند مردم گوشت گیرشان نمی ای. می گویید ماهی و میگو بخورند معلوم لست بر برج عاج نشستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
1
قافیه به تنگ آید شاعر بدجور به جفنگ آید
ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
1
این نقشه کشیده ابزیان را گرون کنه الان داره چراغ راهنماشو میده کی باشه صف ماهی و میگو هم به صف مرغش اضاف بشه به حدی میرسیم که باید برا یه نون خالی هم ساعت ها تو صف وایسیم خدایااااا ما نمیخواییم باشیم بزار خودشون باشن و خودشون
بدبخت ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
1
وقتی سخنرانی یا حرف جدیدی داره این قلبم درد میگیره ومی لرزه چون چند روز بعدش مصیبت جدیدی به مصیبتامون که برامون درست کرده اضاف میشه قطعا بدون شک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
1
مرغ و گوشت مردم نمیتونن بخرن بعد میگی ابزیان . مردم دست انداختین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
1
1
مثل چینی زندگی کنید داریم از یک طایفه میشیم اگر ماهی هم گرون شد قو رباغه بخوریم خخخخخخخخخخخخخخخخ
کارگر بیچاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
1
حتما" خبر از قیمت ماهی و آبزیان ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
1
اگه شما حلالش کنین تنها آبزی ارزون قرباغه ست ، حتما میاد سر سفره هامون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
1
تو نمیتونی قیمت گوشت و مرغ رو کنترل کنی
حالا میخوای قیمت ماهی رو پایین بیاری
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
قبل اینکه بری تو یکی از این شنبه ها دستور پختش هم بزار رییس یک رسپی خوووب بده ازت خاطره ی خوش داشته باشیم
شما چجور میپزید ؟
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
روحانی: باید عادت مردم به مصرف گوشت قرمز و مرغ را به آبزیان تغییر دهیم!!!!!!!!!!!!!!!!! نگران نباشید عادت غذاتی مردم را ظرف 3 سال آنجنان تغییر دادیدکه مردم اکنون بجای انواع گوشت به تخم مرغ فکر می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
میخوای ماهی هم گرون کنی
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
0
0
مردم اگه پول ندارند نان بخرند ,بیسکوئیت بخرند.!!
چقدر فاصله است .!!
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
ما قدرت خرید ندایم .ی وقتی پول نیست دیگه نیست......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
واقعا رویکرد عجیبی یکی از آقای روحانی بپرسه چطور شده که تصمیم شما برای تعغیر ذائقه ملت ایران از گوشت قرمز به سمت گوشت ماهی درست همزمان شده با توطعه حذف گوشت که از سوی آقای بیل گیتس هم مشغول تبلیغاتش هستند .انشااللاه که اتفاقی بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
کلا باید عادت مردم رو از خوردن خوراکی به فتو سنتز تغییر داد .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین